FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

A$AP skrev:Nu har vi det også på billede.

Mirakel hvis Busi og MSN kan holde sig fri fra skader, håber ikke at det nogensinde i den kommende sæson bliver nødvendigt, at bruge Roberto.. Og indtil Januar, så skal vi sortere Turan og Vidal fra..
Hahah, tilbage i august.. Som tingene dog ændrer sig i fodbold. Vil aldrig gøre sådan noget igen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
A$AP skrev:Nu har vi det også på billede.

Mirakel hvis Busi og MSN kan holde sig fri fra skader, håber ikke at det nogensinde i den kommende sæson bliver nødvendigt, at bruge Roberto.. Og indtil Januar, så skal vi sortere Turan og Vidal fra..
Hahah, tilbage i august.. Som tingene dog ændrer sig i fodbold. Vil aldrig gøre sådan noget igen.
Det er helt vildt. Roberto har virkelig været en åbenbaring i denne sæson og er guld værd.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Er der nogen der ved om vi stadig spiller med det der "Intel Inside" logo under trøjen i denne sæson, eller har vi afsluttet det sponsorat? :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Arroyo (vice president): "There will be a shirt sponsor next season. We talked with Nike, first shirts will be sold without sponsor." [catr]
Uh så gælder det om at slå til med det samme! Jeg skal have min første Bussi trøje!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Arroyo (vice president): "There will be a shirt sponsor next season. We talked with Nike, first shirts will be sold without sponsor." [catr]
Uh så gælder det om at slå til med det samme! Jeg skal have min første Bussi trøje!
Tror også jeg snupper mig en Bussi-trøje. Og måske en med Sergi Roberto, han er så nice.

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg snuppede Busquets på denne sæsons udebane, så tror jeg skal til at have mig en med Messi. Andet går simpelthen ikke!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

For 2nd time ever, 3 Barcelona players scored 26+ goals in single season #fcblive Previous: Messi-Eto'o-Henry in 2008/2009 [via @fcb_datos]

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Barcelona have socred 68 goals in their first 21 games of the year, most since 1959 #fcblive Conceded 12, fewest since 1972 [via @fcb_datos]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona haven't lost any game in the months of February and March this year, for the first time since 1993
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
Barcelona haven't lost any game in the months of February and March this year, for the first time since 1993
Ret imponerende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja ikk? Og samtidig har vi ikke tabt i et halvt år. Et HALVT år! Det er fuldstændig sindssygt.

Som jeg efterhånden har sagt en del gange så spiller det her hold ikke lige så smukt som det under Pep men det er imo mindst lige så imponerende. På nogle punkter føles det faktisk endnu mere uovervindeligt. Især kampene mod de helt store har været vilde. Helt åndssvagt så forkælede vi har været over de sidste 10 år!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Ja ikk? Og samtidig har vi ikke tabt i et halvt år. Et HALVT år! Det er fuldstændig sindssygt.

Som jeg efterhånden har sagt en del gange så spiller det her hold ikke lige så smukt som det under Pep men det er imo mindst lige så imponerende. På nogle punkter føles det faktisk endnu mere uovervindeligt. Især kampene mod de helt store har været vilde. Helt åndssvagt så forkælede vi har været over de sidste 10 år!
Det er dissideret sygt. Jeg er meget imponeret af Luis Enrique og resten af holdet, måske pånær Mathieu. ;-)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billede

5 kampe, 15 dage.

De her 5 kampe skal bare overstås nogenlunde succesfuldt, og så ser det mere overskueligt ud.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Fuck det nager mig med det latterlige pointtab i går imod Villarreal! Ikke at vi er pressede, men der var bare ingen grund til at sløse det sådan væk. Vinder Madrid over os, så får de blod på tanden og vi kan få de der velkendte gummiben og så bliver det hele mere spænende end det egentlig burde være.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Enig.
Samme følelse som mod Deportivo-kampen.

Ærgeligt at der skulle ændres i defensiven. Skabte SÅ meget ballade.
Matthieus fokus/psyke ved indskiftninger er bekymrende.

Jordi Alba trænger også til en solid konkurrent.

Hvorfor kunne Ney dog ikke sparke den ind til 3-1.

Edit. Burde vi ikke skrive i kamptråden? :roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster