FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

hackmann
Indlæg: 379
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Isageren skrev:
fre maj 26, 2023 10:47 pm
Hackmann og Easy. Har I opdateringer på økonomien? Hvordan ser det ud generelt?
Det ser rigtig godt ud. De ting der er gennemført er over levedygtighedsplan. Vi kan nok indskrive alle de aftalte forlængelser.

Der mangler stadig meget. Især salg af spillere til 100M, men også kost reduktioner på 15% overalt. La Masia, alle sports sektioner, Alm. Medarbejder, ledelsen.

Lukning af BarcaTV er ikke nok på medarbejdersiden. På sektioner siden er Femeni undtagen de tjener deres egen penge. Og Basket skal måske lever 25% efter deres fiasko i final Four

Hvis der skal plads til forstærkninger så skal der også gang i salget af spillere

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

hackmann skrev:
lør maj 27, 2023 11:32 am
Isageren skrev:
fre maj 26, 2023 10:47 pm
Hackmann og Easy. Har I opdateringer på økonomien? Hvordan ser det ud generelt?
Det ser rigtig godt ud. De ting der er gennemført er over levedygtighedsplan. Vi kan nok indskrive alle de aftalte forlængelser.

Der mangler stadig meget. Især salg af spillere til 100M, men også kost reduktioner på 15% overalt. La Masia, alle sports sektioner, Alm. Medarbejder, ledelsen.

Lukning af BarcaTV er ikke nok på medarbejdersiden. På sektioner siden er Femeni undtagen de tjener deres egen penge. Og Basket skal måske lever 25% efter deres fiasko i final Four

Hvis der skal plads til forstærkninger så skal der også gang i salget af spillere
Udover de lånte spillere, hvem er så realistiske salg? Ferran og Ansu, men det virker til at de begge gerne vil blive, det samme kan siges om Demb og Raph. Franck vil også gerne blive. Kounde har udtalt, han bliver. Xavi er vist stadig fan af Garcia og midtbanen tænker jeg ikke yderligere der bliver rørt ved.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Når man bliver spurgt om 5 år hvem der har scoret den sidste mål på den gamle Camp Nou så skal man svare uden at tænke ;-) :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Lopezzz skrev:
tirs maj 30, 2023 10:59 am
Når man bliver spurgt om 5 år hvem der har scoret den sidste mål på den gamle Camp Nou så skal man svare uden at tænke ;-) :cool:
“Hvem vil være millionær” er i princippet bare aftalt spil her i Uzbekistan, og jeg kan se, at min anmodning om at være med lige er blevet accepteret. Jeg skal faktisk ind om 5 år, da jeg er langt ned på ventelisten/gæstelisten. Jeg har netop valgt mit sidste spørgsmål skal være det om målet som Gavi scorede👍
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

⚫ Two UEFA inspectors conclude that Barça should be sanctioned for the 'Negreira case'.

⚫ UEFA President, is now debating between two possible courses of action: opening a file and wait for the resolution of the Spanish Court of justice or leave Barça out of Champions League for one season.

[ABC.es]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det var mit indtryk at den sag var overstået og klubben blev renset?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors jun 01, 2023 2:52 pm
Det var mit indtryk at den sag var overstået og klubben blev renset?
Der snakkes om den her sag overalt i verden så jeg forventer at vi bliver dømt skyldig og skal betale høj pris.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Tebas: "Soon there will be an answer to Barça's viability plan. They are aware of everything."

"Barça signings? I don't know if they will sign Messi or which player. In order to sign players, other players must leave. Barça work and we supervise. This is our function."

"The Premier League the best league in the world? There is a lot of talk about that league, but they don't seem to remember that Man City have won 5 of the last 6 league titles!"

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
tors jun 01, 2023 7:44 pm
Tebas: "Soon there will be an answer to Barça's viability plan. They are aware of everything."

"Barça signings? I don't know if they will sign Messi or which player. In order to sign players, other players must leave. Barça work and we supervise. This is our function."

"The Premier League the best league in the world? There is a lot of talk about that league, but they don't seem to remember that Man City have won 5 of the last 6 league titles!"
Jeg forstår ikke engang den sidste kommentar.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 620
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

DrGink skrev:
tors jun 01, 2023 7:59 pm
Dytrax skrev:
tors jun 01, 2023 7:44 pm
Tebas: "Soon there will be an answer to Barça's viability plan. They are aware of everything."

"Barça signings? I don't know if they will sign Messi or which player. In order to sign players, other players must leave. Barça work and we supervise. This is our function."

"The Premier League the best league in the world? There is a lot of talk about that league, but they don't seem to remember that Man City have won 5 of the last 6 league titles!"
Jeg forstår ikke engang den sidste kommentar.
Det handler nok om, at hvis det samme hold vinder år efter år er det nok ikke så forfærdeligt spændende, og så kan man vel diskutere om det er den bedste liga - men målt på omsætning er det jo nok den bedste.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

PeterPedal skrev:
tors jun 01, 2023 8:46 pm
DrGink skrev:
tors jun 01, 2023 7:59 pm
Dytrax skrev:
tors jun 01, 2023 7:44 pm
Tebas: "Soon there will be an answer to Barça's viability plan. They are aware of everything."

"Barça signings? I don't know if they will sign Messi or which player. In order to sign players, other players must leave. Barça work and we supervise. This is our function."

"The Premier League the best league in the world? There is a lot of talk about that league, but they don't seem to remember that Man City have won 5 of the last 6 league titles!"
Jeg forstår ikke engang den sidste kommentar.
Det handler nok om, at hvis det samme hold vinder år efter år er det nok ikke så forfærdeligt spændende, og så kan man vel diskutere om det er den bedste liga - men målt på omsætning er det jo nok den bedste.
Det er vildt at Tebas stadig er præsident. Det er også skidt, at han hele tiden påstår at La Liga er foran PL
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

PeterPedal skrev:
tors jun 01, 2023 8:46 pm
DrGink skrev:
tors jun 01, 2023 7:59 pm
Dytrax skrev:
tors jun 01, 2023 7:44 pm
Tebas: "Soon there will be an answer to Barça's viability plan. They are aware of everything."

"Barça signings? I don't know if they will sign Messi or which player. In order to sign players, other players must leave. Barça work and we supervise. This is our function."

"The Premier League the best league in the world? There is a lot of talk about that league, but they don't seem to remember that Man City have won 5 of the last 6 league titles!"
Jeg forstår ikke engang den sidste kommentar.
Det handler nok om, at hvis det samme hold vinder år efter år er det nok ikke så forfærdeligt spændende, og så kan man vel diskutere om det er den bedste liga - men målt på omsætning er det jo nok den bedste.
Men det er godt nok en meget speciel parameter til at vurdere om en liga er god. Man kunne vel ligeså godt sige at den spanske liga er dårlig fordi Barca dominerede den i år. Og da der de seneste 5 år har været 3 forskellige vindere af den danske Superliga så er den jo ligeså god som den spanske liga. Manden er jo idiot!

Premier League har den højeste koefficient udfra placeringer i de europæiske turneringer. Så er det vel den bedste liga.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Tebas er den mest uprofessionelle person i mands minde. Fair nok han er Real Madrid fan, men hvorfor i alverden udtrykke det offentligt ?? :eek:

Det svarer jo lidt til en fodbolddommer før en kamp oplyser, at han holder med det ene hold fremfor det andet. I Tebas ' tilfælde er det jo langt værre, da hele ligaen er under hans kontrol som præsident.

Jeg tror Tebas ligger i sin seng lige nu, drømmer om natten over barcelona spillerne omkommet i et flystyrt, Camp Nou gået til grunde i flammer og Barca ledelsen låst bag tremmer på livstid !! Sikke en drøm.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
tors jun 01, 2023 10:23 pm
Tebas er den mest uprofessionelle person i mands minde. Fair nok han er Real Madrid fan, men hvorfor i alverden udtrykke det offentligt ?? :eek:

Det svarer jo lidt til en fodbolddommer før en kamp oplyser, at han holder med det ene hold fremfor det andet. I Tebas ' tilfælde er det jo langt værre, da hele ligaen er under hans kontrol som præsident.

Jeg tror Tebas ligger i sin seng lige nu, drømmer om natten over barcelona spillerne omkommet i et flystyrt, Camp Nou gået til grunde i flammer og Barca ledelsen låst bag tremmer på livstid !! Sikke en drøm.
Spanien er ikke et kommunistisk land og hvis du tror at han alene styrer ligaen så skal du tror om igen.
Barca vil ALDRIG acceptere at en madridister tager alle beslutninger.
Der er flere folk omkring ham som har betydning for ligaen.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster