FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Jeg vil lade vaere med at svare provokerende tilbage, men et svar faar du. Hvorfor skulle jeg have en interesse i at ledee efter punkter at kritisere Tata paa, hvis de ikke findes?
Der findes da punkter at kritisere Tata på. Det ville være latterligt at påstå andet, hvilket jeg absolut heller ikke har gjort. Jeg har selv kritiseret Tata ved flere lejligheder. Men når du begynder at tolke på sådan en video som den her, så synes jeg ærligt talt at det begynder at blive latterligt. Du har ikke lavet andet det sidste halve år end at kritisere Tata. Jeg ved ikke hvilken interesse du har i det, men jeg er ved at være træt af at se på det.
Visca El Barca skrev:... jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle udnytte enhver mulighed for at kritisere ham.
Ikke desto mindre er det præcis hvad du gør.
Visca El Barca skrev:Nu kommer vil til den konkrete situation, som jeg har kommenteret. I videoen er det en specifik situation, hvor en assisten gaar til Tata og siger, Malaga er foran. Nogle sekvenser efter siger han til spillerne, meget specifikt, tag det roligt, Malaga er foran. Jeg tolker det som om, han er yderst forsigtig. Som om, han trods alt er tilfreds med uafgjort. Det synes jeg ikke klaeder en Barca traener.
... og det er lige præcis her, at du reelt set foretager en vurdering, som du overhovedet ikke kan tillade at foretage dig, eftersom du ikke aner noget som helst om, hvad der foregår i hovedet på Tata. Men du antager at det er sådan og sådan, for så kan du tillade dig at fyre en omgang kritiske vendinger i hovedet på Tata.
Visca El Barca skrev:Jeg har bare svaert ved at forstaa Tata og hans ageren.
What a surprise. Grunden til at han beder dem om at tage den med ro, giver han faktisk selv - og du har endda været så venlig selv at inkludere citatet:
“We should have scored with Iniesta’s chance. This situation has happened to us before. We were patient with the ball, but when we miss early chances and the minutes pass by, patience transforms into desperation because we didn’t have clear cut chances. In the final minutes there was ambiguity in our approach because we needed to score but a goal from Elche would have seen us out of the competition.”
Vi har set det flere gange i denne sæson; målene kommer ikke og så bliver vi desperate. Desperation fører til en anden form for fodbold end de vi ideelt set skal spille, og den form for fodbold vi skal spille hvis vi vil vinde, så for at undgå at netop denne desperation indfandt sig hos spillerne, bad han dem om at tage den med ro. Det er da totalt logisk? I stedet for netop at blive desperate og panikke, beder han dem om at tage den med ro og holde hovedet koldt. Præcis som jeg sagde. Fra starten af.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

If Barcelona win the Liga, there won't be a street parade on Sunday. Celebrations would only be at the Camp Nou on Saturday. #fcblive [rac1]
Nogen der ved hvorfor? Lidt fesent synes jeg...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Og hverken Puyol eller Valdes vil være der. Satme fesent i år, men okay. Det er sgu heller ikke så fortjent igen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Culé skrev:
If Barcelona win the Liga, there won't be a street parade on Sunday. Celebrations would only be at the Camp Nou on Saturday. #fcblive [rac1]
Nogen der ved hvorfor? Lidt fesent synes jeg...
Tito, VM! Måske...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hvem af jer er Bo Hansen, og taler lige nu på TV2?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Lopezzz?
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Lopezzz?
Haha, ja en bosnier der hedder Bo Hansen, det kunne vaere fedt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg tror ikke, Bo huserer herinde.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Jeg tror ikke, Bo huserer herinde.
Por qué?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg har ofte sludret med ham i penyaen, og tror også snakken er faldet på dette forum, uden at han vist har nævnt noget om at være aktiv bruger. Men man ved selvfølgelig aldrig :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Jeg har ofte sludret med ham i penyaen, og tror også snakken er faldet på dette forum, uden at han vist har nævnt noget om at være aktiv bruger. Men man ved selvfølgelig aldrig :smile:
Aha ok. Han virker som en hyggelig faetter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Hey, hvad foregår der på TV2 for os der ikke kan tage andet end statsradiofoniens kanaler. :roll:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Visca El Barca skrev:
JonasV skrev:Jeg har ofte sludret med ham i penyaen, og tror også snakken er faldet på dette forum, uden at han vist har nævnt noget om at være aktiv bruger. Men man ved selvfølgelig aldrig :smile:
Aha ok. Han virker som en hyggelig faetter.
Han er en fin fyr :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Bo har vist nok en bruger... som han aldrig bruger. Det er i hvert fald hvad han altid bilder mig ind når vi ser ball sammen.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Culé skrev:Hey, hvad foregår der på TV2 for os der ikke kan tage andet end statsradiofoniens kanaler. :roll:
I second that. Hvem er Bo og hvad kan Bo og hvorfor er Bo Bo?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster