FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Hvordan bliver det egentlig målt? Og tophastigheden, den er et gennemsnit målt over hvor langt?
qepd

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg vil virkelig gerne vide hvor Barcelona er på vej hen af. Synes det hele er gået af helved til det sidste år..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Altså, Simeones kontrakt slutter 2018.. Kan man overtale ham? Og kan han tage hans scouts med? Det er mit personlige ønske.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Kontrafodbold? Super.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Er virkelig bange for hvad der skal ske med mit hold.. Elsker det her hold lige så meget som jeg elsker min familie. Det er fandme trist hvordan det er gået i den her sæson og det gør mig faktisk ked af det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Bare rolig. Hvis du synes denne sæson har været slem så vent at se hvad der sker om 2-3 år.

Jeg tror virkelig det bliver sundt for os barcafans med lidt normalitet i forhold til spil og titler. Så kan det være vi kan begynde at være lidt mere positive i gode tider end vi har været over de sidste år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Bare rolig. Hvis du synes denne sæson har været slem så vent at se hvad der sker om 2-3 år.

Jeg tror virkelig det bliver sundt for os barcafans med lidt normalitet i forhold til spil og titler. Så kan det være vi kan begynde at være lidt mere positive i gode tider end vi har været over de sidste år.
Vil bare ikke have der skal gå Arsenal i den. Man kan sige hvad man vil om Arsenal. Men synes ikke de har gjort det godt nok i forhold til de andre top 5 hold de sidste mange år. Så kan man sige de har været med i CL. Ja, men de ryger ud inden det bliver sjovt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen det kan sagtens ske. Vi kan også ende som Real, Man U eller Liverpool. Eller også køber vi klogt ind og ender som Bayern.

Men jeg kan allerede nu fortælle dig at vi ikke kommer i nærheden af det niveau vi har set over de sidste 10 år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Eller også køber vi klogt ind og ender som Bayern.
Det er vist mere utopisk ønsketænkning end det er en plausibel fremtid, med vores nuværende ledelse taget i betragtning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Meh. Mens alle har svinet ledelsen har vi for første gang vundet en Treble efterfulgt af en Double. At det så ikke går ret godt i år betyder ikke at vi ikke kan levere igen næste år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvem var kernen af spillere i vores Treble-sæson? Var det spillere, der har været i klubben i mange år eller var det Bartomeus dyre indkøb? Nuvel, Neymar og Luisito spillede begge en væsentlig rolle, men stammen var den samme som de sidste ti år. Piqué, Busquets, Iniesta, Messi (og Xavi, der virkelig var vigtig i Luchos første sæson).

Jeg forstår ikke helt dit tiltagende behov for at forsvare det her hold, den her træner og den her ledelse? Hvordan kan du kigge på udviklingen over de sidste to år, uden at blive dybt, dybt bekymret? Vi har reelt taget to-tre håndfuld skridt i den komplet forkerte retning.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Det er vel Enrique og hans stab der har udvalgt de spillere vi har købt. Det kan man ikke klandre Barto og co. for.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det håber jeg ikke kun det er. Det ville være ufatteligt kortsigtet. Vores øverste ledelse har forhåbentlig haft det sidste ord. Men jeg kan da godt se din pointe. Når det kommer til stykket er det bare sportsdirektøren og præsident der står med det overordnede og øverste ansvar.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Vi sidder i skyggen i dag, fordi nogle plantede et træ for længe siden.

Det er langt hen af vejen La Masia og Pep, der har skabt vores enorme succes de senere år. Der var simpelthen lagt et fantastisk fundament i forhold til spillestil og spillermateriale.

Jeg vil vove den påstand, at de trofæer vi har vundet efter Pep er kommet i hus på trods af de forskellige trænere og ledelser. Jeg vil i hvert fald gerne have set, hvor meget dårligere vi havde været stillet med en flok trænede aber i jakkesæt til at lede klubben og holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår ikke helt dit tiltagende behov for at forsvare det her hold, den her træner og den her ledelse? Hvordan kan du kigge på udviklingen over de sidste to år, uden at blive dybt, dybt bekymret? Vi har reelt taget to-tre håndfuld skridt i den komplet forkerte retning.
Mest af alt fordi jeg mener størstedelen af det der bliver skrevet er unuanceret. Når du f.eks. snakker om vores inkompetente ledelse så er det de samme mennesker der har købt MAtS (ved du ikke er fan så lad os sige Bravo), Alba, Umtiti, Rak, Neymar og Suarez. Det er også den samme ledelse der har fået nogle rigtig fine sponsoraftaler på plads i år (nu kommer storken sikkert og fortæller at det kunne være meget bedre). Nogle aftaler der kan være med til at sikre klubben økonomisk over de næste år.

Men det kommer ikke med. Det er alt eller intet og hvis de så gør noget godt så er hovedsageligt andres fortjenteste eller på trods af dem (her kan man jo f.eks. bare lige læse det storken har skrevet). Og imo er det alt for firkantet og det gør diskussionerne herinde kedelige for enten er man med dem eller mod dem. Og sådan er det jo ikke. Jeg er ikke selv glad for ledelsen og jeg vil også af med Lucho men jeg kan samtidig også se at de har gjort gode ting for denne klub.

Omkring det at være bekymret så ville jeg være det ligemeget hvad. Vi står overfor enden på en æra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster