FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: FC Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

Med den præsident vi har nu kan det desværre ikke udelukkes..

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

emo skrev:Det næste bliver at Barca spiller sine hjemmekampe på Estadio Panasonic !!! ;-)
Håber sku der står et sted i vedtægterne at medlemmerne skal spørges før en lignende aftale finder sted! :-o

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_HN_1

Ben Gayward strikes again!
Fixed.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_HN_1

Gay Gayward strikes again!
Fixed.
Fixed fix.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Han er så fucking gay og twitterliderlig!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_HN_1

Ben Hayward strikes again!

Han har dog nogle gode pointer. Jeg synes heller ikke vores pre-season har været planlagt optimalt, ligesom vi vel heller ikke kan komme udenom at vores ageren på transfermarkedet kan kritiseres. Vi har solgt spillere til en billig pris og så har vi endnu ikke købt forstærkning til den kæde på holder der trænger mest til det.

Jeg synes også helt klart at Real har haft en bedre pre-season end os, jeg synes ikke man kan lukke øjnene. Sygdom gør at vores træner skal forlade posten, derefter skal vi ud i en trænerjagt, den træner skal så lige have tid til at lære holdet at kende og ændre nogle ting, og så har vi, udover Bayern (hvor det alligevel var stortset b-hold der spillede) ikke haft nogle nævneværdige modstandere, så man for alvor kan teste ens niveau i forhold til det, man nogenlunde kan forvente fra holdene i Spanien og Europa i denne sæson.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_HN_1

Ben Hayward strikes again!

Han har dog nogle gode pointer. Jeg synes heller ikke vores pre-season har været planlagt optimalt, ligesom vi vel heller ikke kan komme udenom at vores ageren på transfermarkedet kan kritiseres. Vi har solgt spillere til en billig pris og så har vi endnu ikke købt forstærkning til den kæde på holder der trænger mest til det.

Jeg synes også helt klart at Real har haft en bedre pre-season end os, jeg synes ikke man kan lukke øjnene. Sygdom gør at vores træner skal forlade posten, derefter skal vi ud i en trænerjagt, den træner skal så lige have tid til at lære holdet at kende og ændre nogle ting, og så har vi, udover Bayern (hvor det alligevel var stortset b-hold der spillede) ikke haft nogle nævneværdige modstandere, så man for alvor kan teste ens niveau i forhold til det, man nogenlunde kan forvente fra holdene i Spanien og Europa i denne sæson.
Enig men ligefrem at kalde real for favoritter pga dette er måske lidt søgt. Man vinder ikke en sæson på en preseason og det synes jeg lidt at den gode ben lægger op til her. Når man så tænker på at manden tidligere har været god for at skrive nogle meget barca kritiske artikler så virker det endnu mere fjollet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hayward eller Gayward som Blau kalder ham, er generelt lidt latterlig, det er jeg enig i. Hvad kan man ellers forvente af en real fan ;-) .

Jeg synes dog godt man kan kalde Real favoritter, selvom vi blev mestre sidste sæson.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Afellay99

Re: FC Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

Så længe Messi præstere er vi favoritter.

Afellay99

Re: FC Barcelona

Indlæg af Afellay99 »





Svans.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

En ny artikel om de15 største akademi-talenter. B-spillere er ikke medtaget.

http://www.totalbarca.com/2013/news/la- ... promising/
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

A full starting XI made up of the most overrated players in European football

Dani Alves is incredibly overrated. The right-back is one of those players who is in the Barcelona squad sheet on a weekly basis, Yet he rarely provides the team with anything extraordinary.

Pique, the Spaniard is in many cases too slow to compete with opposition forwards and is one of the most overrated players in the world.

Alexis, he is too inconsistent and has been exceeded by teammates, the arrival of Neymar might mark the end of his Barcelona career. He really should look elsewhere.
Billede
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
A full starting XI made up of the most overrated players in European football

Dani Alves is incredibly overrated. The right-back is one of those players who is in the Barcelona squad sheet on a weekly basis, Yet he rarely provides the team with anything extraordinary.

Pique, the Spaniard is in many cases too slow to compete with opposition forwards and is one of the most overrated players in the world.

Alexis, he is too inconsistent and has been exceeded by teammates, the arrival of Neymar might mark the end of his Barcelona career. He really should look elsewhere.
Billede

Hvor har du det fra? Det er noget af det dummeste jeg nogensinde har læst!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

En brugers mening inde på givemesport.com. Er så dumt at det bare skulle herinde, men nok mere "citater for tosser".
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster