FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tors feb 13, 2020 4:32 pm
Antimadridista skrev:
tors feb 13, 2020 11:18 am
Norbit skrev:
ons feb 12, 2020 10:40 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 12, 2020 8:43 pm
Lille absurditet:

For 270m€ erhvervede Liverpool sig Firmino (40m€), Mane (41m€), Salah (42m€), Becker (62m€) og Dijk (85m€).

Barca: Cou & Demb :lolno:
Men tror ikke at de spillere kunne være kommet til barca for de priser. Samtlige klubber kræver overpris når Barca spørg, derfor bliver mange af de her handler ikke til noget ellers betaler man overpris.

Vi gav da også 12 mio for Ter Stegen, 30-35 for Umtiti, 30-35 for Lenglet, 25 for Junior, 30 for Semedo, 30-35 for Arthur, 75 for De Jong, det er vores offensive spillere den har været helt galt med, der har vi slet ikke kunnet ramme noget som helst der har vist sig værende noget værd. Hvilken offensiv spiller er lykkedes siden Suarez' ankomst? :wtf:

... slutteligt, så gav vi 0 for legenden: Roberto
Mane og Salah har haft en eksplosiv udvikling siden de kom til Liverpool, så jeg tror ikke prisen ville have været meget højere hvis Barca bød dengang. Faktisk også ift Dijk. Mange var noget skeptiske ved Dijk og pris i starten. Det er ligesom gået over.. :glad:

Men mange ting spiller ind ift handler, du ved ikke om folk falder til eller bliver skadet :|

Stegen og til dels Umtiti har selvfølgelig været fantastiske handler.

Semedo er gennem snart 3 sæsoner røget ud og ind af holdet, så han kan i hvert fald ikke puttes i kategori med Liverpool drengene. Arthur har et enormt potentiale, men han har godt nok skuffet gennem snart et år, så han er heller ikke overhovedet (endnu i hvert fald) sammenlignelig. Junior er reserve og ingen ved om det bliver til mere end det, så også her kan man ikke definere det som en god/dårlig handel endnu.

Jong. Syntes pr definition stadig et halvt år er for lidt at vurdere ud fra. Men er alligevel enig i at 75m€ er en super pris, da Jong i bedste fald, bliver fremtidig styrmand og måske ballon vinder.
Er enig med alt det du skriver. Nævnte bare de spillere jeg lige kunne komme i tanke om til de priser og at der egentlig er mulighed for at se dem vokse endnu mere. Meget af det skal også ligges i trænerens dispositioner. Klopp er sindssyg dygtig til at få de enkelte spillere til at præstere på 100%, hvis ikke 120%. Mens vi under Valverde konstant har haft spillere der har præsteret på maks 80%. Håber at Setien kan rette op på det. Semedo tror jeg pludselig kan gå hen og blive en vigtig brik. Junior er jeg også ret sikker på at vi kommer til at se mere til. Arthur har været alt for skadet desværre.
Ja, egentlig var min hensigt bare, at vise hvor ekstremt heldige Liverpool på en måde også har været, med de køb!! Alt har bare klikket og alle har bare toppræsteret!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tors feb 13, 2020 11:45 pm
Norbit skrev:
tors feb 13, 2020 4:32 pm
Antimadridista skrev:
tors feb 13, 2020 11:18 am
Norbit skrev:
ons feb 12, 2020 10:40 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 12, 2020 8:43 pm
Lille absurditet:

For 270m€ erhvervede Liverpool sig Firmino (40m€), Mane (41m€), Salah (42m€), Becker (62m€) og Dijk (85m€).

Barca: Cou & Demb :lolno:
...
....
...
Ja, egentlig var min hensigt bare, at vise hvor ekstremt heldige Liverpool på en måde også har været, med de køb!! Alt har bare klikket og alle har bare toppræsteret!
Jeg er lidt uenige med at de har været "heldige". Liverpool og især J.Klopp køber spillere som passer systemet, der skal fart over felterne. Har skrevet om det førhen, at jeg er overbevist om at hvis der er struktur og et system, bakker det op med de rigtige spillere, så får man en farlig cocktail. Tjek en oversigt over spillere som er blevet hentet af Klopp, der er meget få som ikke er blevet til noget: https://www.transfermarkt.com/jurgen-kl ... rainer/118
Håber at Setien får tid og at han bliver bakket op af de rigtige folk - Bartomeu tænker kun på indtægt.

Da Mane blev købt, var han allerede ved at udvikle sig til en af de bedste i PL.
Salah har altid været farlig, men han har manglet slutprodukt (husker tydeligt kampene mellem Roma og Real hvor han brændte på det skammeligste).
Bobby var en af de mest scorende i Bundesligaen og han var ikke engang decideret 9'er, han var medvirken i 85 mål+assists i 153 kampe for Hoffenheim. + hans rolle er ikke at score mål, det er at sætte de to øvrige op.
Van Dijk, havde vist et højt niveau og man kunne se at han ville forbedre de fleste forsvar - derfor også prisen på 85 mio, flere klubber var jo med om buddet, men Liverpool kunne som de eneste vel give garanti for en start plads fra dag 1.
Becker, ja prisen taler sit eget sprog. Han var allerede anerkendt som en af de bedste da han blev købt.

Så skal man huske, at vi var med til at sponsorer for hhv. Allison, Van Dijk og Keita. :lol:

Med andre ord, så er det en kombination af dygtige scouts og en top træner der giver succes i en fodboldklub. Hvor træneren har den største indflydelse.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre feb 14, 2020 7:55 pm
Antimadridista skrev:
tors feb 13, 2020 11:45 pm
Norbit skrev:
tors feb 13, 2020 4:32 pm
Antimadridista skrev:
tors feb 13, 2020 11:18 am
Norbit skrev:
ons feb 12, 2020 10:40 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 12, 2020 8:43 pm
Lille absurditet:

For 270m€ erhvervede Liverpool sig Firmino (40m€), Mane (41m€), Salah (42m€), Becker (62m€) og Dijk (85m€).

Barca: Cou & Demb :lolno:
...
....
...
Ja, egentlig var min hensigt bare, at vise hvor ekstremt heldige Liverpool på en måde også har været, med de køb!! Alt har bare klikket og alle har bare toppræsteret!
Jeg er lidt uenige med at de har været "heldige". Liverpool og især J.Klopp køber spillere som passer systemet, der skal fart over felterne. Har skrevet om det førhen, at jeg er overbevist om at hvis der er struktur og et system, bakker det op med de rigtige spillere, så får man en farlig cocktail. Tjek en oversigt over spillere som er blevet hentet af Klopp, der er meget få som ikke er blevet til noget: https://www.transfermarkt.com/jurgen-kl ... rainer/118
Håber at Setien får tid og at han bliver bakket op af de rigtige folk - Bartomeu tænker kun på indtægt.

Da Mane blev købt, var han allerede ved at udvikle sig til en af de bedste i PL.
Salah har altid været farlig, men han har manglet slutprodukt (husker tydeligt kampene mellem Roma og Real hvor han brændte på det skammeligste).
Bobby var en af de mest scorende i Bundesligaen og han var ikke engang decideret 9'er, han var medvirken i 85 mål+assists i 153 kampe for Hoffenheim. + hans rolle er ikke at score mål, det er at sætte de to øvrige op.
Van Dijk, havde vist et højt niveau og man kunne se at han ville forbedre de fleste forsvar - derfor også prisen på 85 mio, flere klubber var jo med om buddet, men Liverpool kunne som de eneste vel give garanti for en start plads fra dag 1.
Becker, ja prisen taler sit eget sprog. Han var allerede anerkendt som en af de bedste da han blev købt.

Så skal man huske, at vi var med til at sponsorer for hhv. Allison, Van Dijk og Keita. :lol:

Med andre ord, så er det en kombination af dygtige scouts og en top træner der giver succes i en fodboldklub. Hvor træneren har den største indflydelse.
Selvfølgelig er Klopp dygtig, men Ingen havde forventet det niveau Salah og Dijk er endt på, ej heller Mane. Der er altså en god grad af held over at disse indkøb har vist sig SÅ solide/stærke, som tilfældet er.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har lige tjekket tabellen og kunne se at vi har indkasseret hele 14 mål mere end Real :eek:
Utroligt at vi stadigvæk ligger i toppen
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Vi har så også scoret 11 mere

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det er simpelthen så skævt, hvis der er bare et gran af sandhed i den nyhed. Ledelsen har tilbagevist alle anklager og er klar til at tage retslige skridt. Så kan man så tage paranoia-hatten på og spørge sig selv, om det er skræmmetaktik eller om det er fordi det er så sindssyge anklager.

Læste et sted, at Messi blev spurgt til sagen, men han svarede - heldigvis - ikke på nogen spørgsmål relateret til den kedelige affære. Man må gå ud fra, at det hele bliver undersøgt og grundigt. Håber i øvrigt at det er en giga and, for det ville i dén grad være en kedelig omgang, hvis det viser sig at være sandt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Men har vi ikke snart brug for en ny ledelse? Barto kan umuligt være helt ren. Han har arbejdet sammen med Rosell så han har sikkert mange hemmeligheder
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
tirs feb 18, 2020 11:34 am
Men har vi ikke snart brug for en ny ledelse? Barto kan umuligt være helt ren. Han har arbejdet sammen med Rosell så han har sikkert mange hemmeligheder
Jeg tænker et eller andet sted at du har ret. Rosell har helt sikkert ikke rent mel i posen, også selvom han blev frikendt senere, og jeg tror heller ikke Bartomeu har. Glæder mig til næste valg, og så håber jeg der kommer en ny præsident, som ikke har tilknytning til hverken Rosell eller Bartomeu.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Tråd: :ned:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/bart ... lerne.html

Roberto som den 4. anfører :sick:
Ter Stegen er den eneste rigtige anfører på vores hold lige nu
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Step down....

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Fuldstændig enig med ham. Nok sidste 3-4 år har ingen haft tålmodighed med de unge spillere. Vi er ligesom RM. Lån dem ud eller sælg dem :thumbdown:

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/carl ... a-mig.html
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Helt enig. I sin tid kunne Cuenca og Tello få rigeligt af tid og kampe, i dag er det, vis dig frem i 1-2 kampe, hvis ikke så er det ud. Han havde været en fin reserve at have.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster