FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Jeg har ikke fulgt meget med i Bundesligaen i år, men jeg har hørt bedre om hans makker Hummels? Barca har godt nok ikke speciel tradition for tyskere, det er Hummels så vidt jeg husker...? :P

Aziz-Alzeheri

Re: FC Barcelona

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Har vi egengtlig nogensinde købt en spiller direkte fra Real Madrid?

Blaugrana97

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana97 »

Aziz-Alzeheri skrev:Har vi egengtlig nogensinde købt en spiller direkte fra Real Madrid?
Jep. Franskmanden Lucien Muller (1965) og vores kære B-hold's træner Luis Enrique (1996). Det er de eneste jeg kender til. :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Subotic? Tror I virkelig, at en mand, der gør det så godt for Dortmund, vil til Barcelona, hvor han slet ikke skal regne med fast spilletid, når alverdens andre topklubber som Chelsea, Inter, Bayern står klar med en startplads? :-) Pique slår han nok ikke af, og Puyol er starter i den klub, så længe han kan gå. Og jeg tror sgu ikke, at han vil sidde på bænken og være 3. valg. Ikke når han har så mange storklubber efter sig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Subotic? Tror I virkelig, at en mand, der gør det så godt for Dortmund, vil til Barcelona, hvor han slet ikke skal regne med fast spilletid, når alverdens andre topklubber som Chelsea, Inter, Bayern står klar med en startplads? :-) Pique slår han nok ikke af, og Puyol er starter i den klub, så længe han kan gå. Og jeg tror sgu ikke, at han vil sidde på bænken og være 3. valg. Ikke når han har så mange storklubber efter sig.
Abidal har i år været verdens bedste CB.. Og det er virkelig ikke løgn. Så 4. valg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Ronaldinho »

[youtube]tpUp3K-Qm-o[/youtube]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

A Barcelona fan was stabbed to death by a Madrid supporter in a discussion after the cup final in the city of Benidorm.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Der er noget, som jeg altid har undret mig over.

"World's 5 most valuable football teams (in M euros): Man United 1280 - Real Madrid 996 - Arsenal 819 - Bayern 720 - Barcelona 670 [forbes]."

Hvordan kan det være, at de klubber er så meget mere værd ind vores? Har de noget, som vi ikke har? Vores hold og stadion er jo på højder med deres - holdet er bedre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har heller aldrig forstået hvordan det hænger sammen, men det virker jo bare fuldstændig vanvittigt at United skulle være næsten dobbelt så meget værd som os, og at klubber som Arsenal og Bayern skulle være mere værd er jo også bare helt hen i vejret. Men igen - jeg har aldrig rigtig sat mig ind i hvordan og hvorledes det fungerer når Forbes laver de der lister.

Afellay99

Re: FC Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

Ved heller ikke hvordan det hænger sammen :) Men vores stadion er hvertfald ik på niveau med deres, jo størrelsesmæssigt, men det kunne godt klare en renovation. F.eks Wembley er et helt sindsygt stadion

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Wembley er ejet af FA. Hvad relevans har det?

Udover det, så er Camp Nou fem stjernet præcis som de andre (Old Trafford, Emirates, Alianz Arena og Bernabeu).

Edit; Og udover det; hvis du læste hvad Forbes skrev ville du ikke spørge.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg har hørt at det er fordi ejernes formue tæller med.. måske forkert ?

Afellay99

Re: FC Barcelona

Indlæg af Afellay99 »

.
Senest rettet af Afellay99 lør apr 23, 2011 11:43 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg har hørt at det er fordi ejernes formue tæller med.. måske forkert ?
I så fald er det i hvert fald ikke så mærkeligt, da vi ikke har nogen egentlig ejer, udover de mange medlemmer. ;)

Edit: Og hvordan regner Forbes mon så vores 'ejers' formue ud, såfremt det tæller med. For I ved jo nok: Mange bække små ... ;)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

De optællinger Forbes laver har ikke noget at gøre med det. Ellers ville Manchester City jo ligge som KLAR etter.

Det er klubbes indkomst (inden lån, skat, osv osv) de laver det ud fra.
Det er bare svært at få overblik over, for det er forskellige måder de bruger til at regne det ud. Deloitte har bl.a. haft os som etter, mens Forbes havde os nede som nr. 7, eller også var det omvendt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster