FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-04-03 ... chef-fyret

Det går jo helt amok!!!!

Håber fandme der er nogle habile og fornuftige folk med reel magt, for enden af alle disse falske/reelle/ligegyldige tekster og dokumenter der florerer som var det en Trump retsag!!! Det er jo komplet bananrepublik ageren efterhånden..

Jeg er virkelig chokeret over manglen på retsstat omkring alt dette her :eek:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Tråd med detaljerne om det notat, som Tebas har sendt som bevismateriale i Negreira sagen :ned:



Ffs! Den sag er bare længere og længere ude af trit med virkeligheden :eek:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man apr 03, 2023 9:54 pm
Tråd med detaljerne om det notat, som Tebas har sendt som bevismateriale i Negreira sagen :ned:



Ffs! Den sag er bare længere og længere ude af trit med virkeligheden :eek:
Jeg håber personligt vi flytter i Serie A, og jeg tror det kunne blive en mulighed, hvis altså Catalonien bliver en selvstændig nation, hvilket ser urealistisk ud på nuværende tidspunkt. Jeg tror at Italien har San Marino som det andet land, mens Spanien har Andorra. Italien og Serie A ville være hovedløse, hvis de ikke tilbød Catalonien og Barca en plads.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Diabolito »

I så fald er Ligue 1 mere til højrebenet, dele af Katalonien ligger allerede i Frankrig
El Señor de las Tartas

Parla
Indlæg: 780
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Parla »

Isageren skrev:
tirs apr 04, 2023 1:15 am
EasyBuddhist skrev:
man apr 03, 2023 9:54 pm
Tråd med detaljerne om det notat, som Tebas har sendt som bevismateriale i Negreira sagen :ned:



Ffs! Den sag er bare længere og længere ude af trit med virkeligheden :eek:
Jeg håber personligt vi flytter i Serie A, og jeg tror det kunne blive en mulighed, hvis altså Catalonien bliver en selvstændig nation, hvilket ser urealistisk ud på nuværende tidspunkt. Jeg tror at Italien har San Marino som det andet land, mens Spanien har Andorra. Italien og Serie A ville være hovedløse, hvis de ikke tilbød Catalonien og Barca en plads.
Tror ikke uafhængighed fra Spanien bliver en mulighed.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Diabolito skrev:
tirs apr 04, 2023 8:03 am
I så fald er Ligue 1 mere til højrebenet, dele af Katalonien ligger allerede i Frankrig
Rigtigt, men det er bare virkelig en uinteressant liga, jeg elsker i forvejen Serie A.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Parla skrev:
tirs apr 04, 2023 9:03 am
Isageren skrev:
tirs apr 04, 2023 1:15 am
EasyBuddhist skrev:
man apr 03, 2023 9:54 pm
Tråd med detaljerne om det notat, som Tebas har sendt som bevismateriale i Negreira sagen :ned:



Ffs! Den sag er bare længere og længere ude af trit med virkeligheden :eek:
Jeg håber personligt vi flytter i Serie A, og jeg tror det kunne blive en mulighed, hvis altså Catalonien bliver en selvstændig nation, hvilket ser urealistisk ud på nuværende tidspunkt. Jeg tror at Italien har San Marino som det andet land, mens Spanien har Andorra. Italien og Serie A ville være hovedløse, hvis de ikke tilbød Catalonien og Barca en plads.
Tror ikke uafhængighed fra Spanien bliver en mulighed.
Du har ret, vi er tvunget til at blive i denne forfærdelige liga
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det lyder lidt som om Barca ikke fortæller hele sandheden omkring skaderne. Jeg er bekymret men bliver ikke overrasket hvis klubben melder ud at Dembele ikke spiller mere denne sæson.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/inge ... irona.html
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Xavi overvejer at bruge Alba i angrebet.
Busquets fortsætter endnu en sæson.
Aubameyang på vej tilbage.
Inigo Martinez har skrevet under.
Plus vi har en meget ineffektive Lewa.

Hvad fcuk sker der? Er vi nu på vej mod Old Boys æraen?
Jeg magter det simpelthen ikke mere. Helt ærligt har vi overhoved ingen andre muligheder til næste sæson?
Hvorfor er klubben altid bange for at satse helt på ungdommen?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Lopezzz skrev:
fre apr 14, 2023 9:45 pm
Xavi overvejer at bruge Alba i angrebet.
Busquets fortsætter endnu en sæson.
Aubameyang på vej tilbage.
Inigo Martinez har skrevet under.
Plus vi har en meget ineffektive Lewa.

Hvad fcuk sker der? Er vi nu på vej mod Old Boys æraen?
Jeg magter det simpelthen ikke mere. Helt ærligt har vi overhoved ingen andre muligheder til næste sæson?
Hvorfor er klubben altid bange for at satse helt på ungdommen?
Ser du et hul i budgettet som ledelsen ikke har fundet eller? Der er jo en grund til det er via fri transfer vi henter spillerne og det betyder spillere der er oppe i alderen.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Rekick skrev:
lør apr 15, 2023 12:06 am
Lopezzz skrev:
fre apr 14, 2023 9:45 pm
Xavi overvejer at bruge Alba i angrebet.
Busquets fortsætter endnu en sæson.
Aubameyang på vej tilbage.
Inigo Martinez har skrevet under.
Plus vi har en meget ineffektive Lewa.

Hvad fcuk sker der? Er vi nu på vej mod Old Boys æraen?
Jeg magter det simpelthen ikke mere. Helt ærligt har vi overhoved ingen andre muligheder til næste sæson?
Hvorfor er klubben altid bange for at satse helt på ungdommen?
Ser du et hul i budgettet som ledelsen ikke har fundet eller? Der er jo en grund til det er via fri transfer vi henter spillerne og det betyder spillere der er oppe i alderen.
Ja, det kan også stikke FOR meget af, med denne ungdomstrang, hvor Masia er løsningen på alt. Ledelsen tager ikke nødvendigvis de bedste beslutninger hele tiden, men forsøget på at bibeholde en vis kvalitet, så længe økonomien er til hest, kan jeg nu godt forstå!
Det inkluderer så ældre spillere som Martinez og måske Gundogan. Hertil skal også siges, at spillere bevarer et højere niveau længere i dag, end for 15-20 år siden. At præstere ret tæt på sit max som 35-36 årig, er ikke så usædvanligt længere.

Nu er det ikke fordi vi partout skal vinde CL næste sæson, men snittet for de 8 kvartfinalister (startopstilling) var følgende:

Benfica 25,7
Inter 29
City 27,5
Bayern 26
Milan 26,8
Napoli 27
Real 28
Chelsea 27,4

Kun Benfica en smule under 26 og 6 af 8 hold er mellem 27-29.

Det kræver en del minutter i benene at vinde de store titler. Også la liga.!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
lør apr 15, 2023 10:52 am
Rekick skrev:
lør apr 15, 2023 12:06 am
Lopezzz skrev:
fre apr 14, 2023 9:45 pm
Xavi overvejer at bruge Alba i angrebet.
Busquets fortsætter endnu en sæson.
Aubameyang på vej tilbage.
Inigo Martinez har skrevet under.
Plus vi har en meget ineffektive Lewa.

Hvad fcuk sker der? Er vi nu på vej mod Old Boys æraen?
Jeg magter det simpelthen ikke mere. Helt ærligt har vi overhoved ingen andre muligheder til næste sæson?
Hvorfor er klubben altid bange for at satse helt på ungdommen?
Ser du et hul i budgettet som ledelsen ikke har fundet eller? Der er jo en grund til det er via fri transfer vi henter spillerne og det betyder spillere der er oppe i alderen.
Ja, det kan også stikke FOR meget af, med denne ungdomstrang, hvor Masia er løsningen på alt. Ledelsen tager ikke nødvendigvis de bedste beslutninger hele tiden, men forsøget på at bibeholde en vis kvalitet, så længe økonomien er til hest, kan jeg nu godt forstå!
Det inkluderer så ældre spillere som Martinez og måske Gundogan. Hertil skal også siges, at spillere bevarer et højere niveau længere i dag, end for 15-20 år siden. At præstere ret tæt på sit max som 35-36 årig, er ikke så usædvanligt længere.

Nu er det ikke fordi vi partout skal vinde CL næste sæson, men snittet for de 8 kvartfinalister (startopstilling) var følgende:

Benfica 25,7
Inter 29
City 27,5
Bayern 26
Milan 26,8
Napoli 27
Real 28
Chelsea 27,4

Kun Benfica en smule under 26 og 6 af 8 hold er mellem 27-29.

Det kræver en del minutter i benene at vinde de store titler. Også la liga.!
All I'm saying is at vi henter spillere udfra som er op i alderen og som sandsynligvis kommer til at bruge mindst 1 sæson før de lærer Barca at kende.
Ungdommen kender klubben. Det er en kæmpe forspring og de kan roligt bruge et par år til at udvikle sig mens de gamle nærmer sig enden af karrieren.
Bussi og Alba skal have million tak for alt de gjorde for klubben men nu må det være slut. Nok er nok.
Og glem den skide økonomi. Jeg vil vædde i alt at der findes masser af unge spillere som økonomisk har ingen værdi men når de kommer på banen bliver hele verden chokeret.

Men desværre, vi ved udmærket at pengene altid kommer i første række hvis man spørger ledelsen og det er meget sørgeligt.

Til @Rekick
Ja jeg ser hullet i budgettet. Den indeholder luksus biler, luksus villaer, luksus ferie, luksus tøj, luksus ALT.
Alle agenter skal skydes og transfermarkedet skal lukkes :mrgreen:
MDCCCXCIX

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af sorens »

Længere tråd om den “strategiske tilstand” i Barca - og nogle af Xavi’s faldgruber.

Lidt spekulativ omkring hvilken rolle hans aktive tid som fodboldspiller spiller. Men ellers synes jeg der er nogle fine pointer vedrørende “spaces” og filosofien herom. Og hvad det er Barca mangler mere af.


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

De her udtalelser fra UEFA betyder vel at vi er skyldige??

MDCCCXCIX

hackmann
Indlæg: 382
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Lopezzz skrev:
fre apr 21, 2023 2:48 pm
De her udtalelser fra UEFA betyder vel at vi er skyldige??

Nej ikke endnu, det venter bare på en dom. Det er rigtig godt! For det må faktisk udelukke os bare på mistanken.

Jeg tror ikke Barca bliver domt for sportslige corruption. Måske kan de bevise skatte snyd af Barca eller nogen af presidenterne eller bestyrelsesmedlemmer

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster