FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Han var kort sagt bare en genial spiller som kunne leverer alt hvad der blev krævet af ham.
Enig :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 09, 2021 10:40 pm
Roberto er seriøst en bedre back en bellerin.
Er du seriøs? :wtf: Roberto er langsom og dårlig i duelspillet. Offensiv er han ligesom, mmm gaaab. Bellerin kan i det mindste dække sin modstander op og så er han blandt de hurtigste HB i verden, hvis ikke den hurtigste.
Du kan jo prøve at sammenligne deres offensive stats set over de seneste 5 sæsoner. Det er ret vildt hvad man kan komme frem til selvom man er langsom.

Men pointen var nærmere at understrege at bellerin ikke er en opgradering i forhold til Roberto. For det er han vitterligt ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Meget kan siges om vores nuværende hb’s. Er ikke Robertos største fan og Dest mangler meget endnu, men Bellerin er altså ikke hvad han var engang. Den hurtigste back...det må være med et glimt i øjet :glad:

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Alves var helt vild vanvittig. Virkelig teknisk dygtig, måske også derfor, han fungerede i Tiki-taka og under Pep. Han kunne nemlig også udfordre på egen hånd. Dygtig dribler. Jeg ved heller ikke, om Bellerin er nogen opgradering ift. Roberto, men ideelt set, så burde Roberto ikke være starter for et hold, der skal dominere på den europæiske scene. Og jeg ved ikke, om der er en Alves derude? Bedste højre back pt. må være Trent Alexander-Arnold. Og det har han været de sidste to-tre år nu.
Senest rettet af Kubala tirs mar 09, 2021 11:04 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Alves er en legende. Sådan en får man ikke lige hvert årti, men mindre kan selvfølgelig også gøre det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kan ligeså godt prøve emerson af. Der er ikke rigtigt noget at tabe på det. Især ikke hvis Roberto kan sælges.

Dest, emerson og så kan mingueza også komme derud lidt hvis der virkelig er brug for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Den hurtigste back...det må være med et glimt i øjet :glad:
Jep ;-)

https://bleacherreport.com/articles/242 ... usain-bolt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg synes også, at man skal prøve dem man har af. Dest og Emerson samt Roberto. Det er også lidt spild, hvis man allerede vil afskrive Dest. Der er andre steder, som man skal styrke først.
Senest rettet af Kubala tirs mar 09, 2021 11:09 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Den artikel er 6 år gammel. Skader har ikke været gode ved bellerin.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs mar 09, 2021 11:04 pm
Den artikel er 6 år gammel. Skader har ikke været gode ved bellerin.
Jeg tænker at han stadig er rigtig hurtig. Så også en artikel for nylig, hvor han kom ind lige efter Aubameyang i en klubtest.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.google.dk/amp/s/www.dreamte ... ayers/amp/

Det er det tætteste jeg kan komme på noget data. Og på den liste er der flere backs foran ham.

Han var rigtig hurtigt engang og bevares han er ikke langsom nu. Men skader har påvirket ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 09, 2021 11:03 pm
Den hurtigste back...det må være med et glimt i øjet :glad:
Jep ;-)

https://bleacherreport.com/articles/242 ... usain-bolt
2015...som jeg kan se andre har opdaget også!! Vist noget med en alvorlig skade siden da..!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 09, 2021 11:10 pm
Piquénbauer skrev:
tirs mar 09, 2021 11:04 pm
Den artikel er 6 år gammel. Skader har ikke været gode ved bellerin.
Jeg tænker at han stadig er rigtig hurtig. Så også en artikel for nylig, hvor han kom ind lige efter Aubameyang i en klubtest.
Kan du finde den artikel? Har set ham nogle gange i denne sæson og speed er ikke den primære kompetence jeg bemærker.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tirs mar 09, 2021 11:20 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 09, 2021 11:10 pm
Piquénbauer skrev:
tirs mar 09, 2021 11:04 pm
Den artikel er 6 år gammel. Skader har ikke været gode ved bellerin.
Jeg tænker at han stadig er rigtig hurtig. Så også en artikel for nylig, hvor han kom ind lige efter Aubameyang i en klubtest.
Kan du finde den artikel? Har set ham nogle gange i denne sæson og speed er ikke den primære kompetence jeg bemærker.

https://www.arsenal.com/news/revealed-h ... as-retuned

https://www.sportbible.com/football/new ... s-20180823

https://ke.opera.news/ke/en/sports/e444 ... d08bd04a61

Den sidste er den nyeste, men generelt set er der rigtig mange artikler om de hurtigste spillere og det skifter tit, hvem der ligger til i toppen, men Bellerin er altid med i top 10 eller lige deromkring og det har han været siden han var 20 år. Så skal vi bare nøjes med at sige at han f...... hurtig og så lade det være ved det?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Minder Bellerin egentlig ikke lidt om Alba? Begge dribler ikke særlig meget. Cancelo kunne minde lidt om Alves. Også en, der har spillet på midten for City og er teknisk dygtig. Desuden udfordrer han en del. Dribler rimelig meget. Ydermere kan han umiddelbart spille begge back positioner og gør det godt begge steder. Ham kan man til gengæld ikke købe, så det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster