FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede

Barcas forsvarsskæder i sæsonen.

Rødt tal: Klar til at spille nu.

Hvidt tal: Antal kampe på positionen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

http://onside.dk/fodbold-video/champion ... sk-fodbold

Sådan noget kan pisse mig af, virkelig!. Altså hvad er onside.dks agenda, for noget tid siden kan jeg huske de tog et gammelt indslag op, hvor man åbenbart skulle gense Barcas "svinestreger" mod FCK, godt og vel et år efter selve hændelsen.

Nu laver de et andet indslag, måske er indslaget aktuelt, men det pisser mig af, at de på den måde prøver at dreje snakken igen over på dommer og at Barca måske har dommertække. Hende idioten som har lagt stemmen til indslaget, starter med at sige, Barcelona skulle bruge to straffespark til at kvalificere sig mod Milan, ok fint nok. Derefter siger hun at begge straffespark var tvivlsomme, latterligt. Derfra taler hun om at især det andet straffespark affødte masser af diskussion og kritik, de viser så ikke hele situationen, lidt af den, derefter klipper de videre til Ibras tuderi, hvor han siger at der ikke var straffe fordi bolden ikke var i spil. Hvad er nu det for noget latterligt noget, bolden var i spil, da Nesta begik straffesparket.

Hvis onside.dk er interesserede i at sætte fokus dommerne, hvordan kan det så være at de i det efterfølgende klip snakker om Meireles' flotte mål, men ikke kommer ind på at Chelsea fik et meget meget tvivlsomt straffespark på et tdspunkt hvor Benfica havde presset dem i bund!.

Jeg synes det er pisse irriterende at, at man skal se på sådan noget fis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg var også ved at brække mig over det da jeg så det i TV!! Fuldstændig vanvittigt spin!! Hvad er det der foregår?
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mander »

Onside er fodboldens svar på Ekstra Bladet. Der er masser af folk derude, der gerne vil være sure på Barca, så man tækkes dem.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

... altså. Hvad er Onside overhovedet? Jeg troede det var en frugt eller noget i den dur. For jeg har da godt nok aldrig set et program i fjernsynet der hedder Onside.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:... altså. Hvad er Onside overhovedet?
Det er det modsatte af David Villa. Det meste af tiden.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:... altså. Hvad er Onside overhovedet?
Det er det modsatte af David Villa. Det meste af tiden.
http://instantrimshot.com/

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede
Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:... altså. Hvad er Onside overhovedet?
Det er det modsatte af David Villa. Det meste af tiden.
touché :)

dinhxa

Re: FC Barcelona

Indlæg af dinhxa »

Kan det virkelig passe, at billetter til Barca-Chelsea ikke bliver sat til salg gennem klubben til ikke-medlemmer?
http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... ea/tickets
GAME SOLD EXCLUSIVELY FOR MEMBERS
2 sales periods:
● Friday, April 13th at 10am
● Exclusive for members (without season ticket)
&
● Monday April 23rd at 10am
● Exclusive for members, (with or without season ticket)
Virker da lidt voldsomt kun at sælge til medlemmer.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

dinhxa skrev:Kan det virkelig passe, at billetter til Barca-Chelsea ikke bliver sat til salg gennem klubben til ikke-medlemmer?
http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... ea/tickets
GAME SOLD EXCLUSIVELY FOR MEMBERS
2 sales periods:
● Friday, April 13th at 10am
● Exclusive for members (without season ticket)
&
● Monday April 23rd at 10am
● Exclusive for members, (with or without season ticket)
Virker da lidt voldsomt kun at sælge til medlemmer.
Det var da nogenlunde det samme, da barca gæstede parken ?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Official: In the coming years, the team will again do summer tours around the world #fcblive


Official: Because of Euro and Olympics, Barcelona won't go on an international summer tour. The team will play 4 or 5 friendlies in Europe.
Jeg mener det her den stærkeste og mest overbevisende indikation på at Pep forlænger. Så sent som for nogle uger havde klubben accepteret buddet fra Thialand og man skulle på pre-season, den tur dropper man nu. Vi ved også at Pep er ikke så vild med de pre-season ture, han siger hele tiden, hvis jeg kunne vælge så ville jeg helt sikkert vælge at blive i Europa og spille 4-5 kampe, men klubben skal også pleje sine interesser, så jeg accepterer det.

Men som sagt, at ledelsen dropper pre-season tur, det er en kraftig indikation i retning af, at Pep forlænger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Ved jeg nu ikke lige. Tror det afhænger af sæsonens slutning. Pep ligner en, der godt kan skride fra det, hvis sæsonen ender uden nævneværdige trofæer.

Omvendt kan også være, at han gerne vil væk for at tage sabbat, men ikke vil annoncere det, imens man var så meget bagud til Real. Nu har han udsigt til at vinde the treble igen og hvis han gør det, kan han stoppe på toppen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Altså, Pep smutter hvis han ikke vinder noget "nævneværdigt", men smutter også hvis han gør? :? . Jeg er lidt forvirret. Jeg tror bare simpelthen ikke på, at han venter helt til sæsonaflsutning, hvis han har bestemt sig for at stoppe.

Der er vist også noget med at klubben har forlænget kontrakter for de fleste personer af hans stab, det er kun Pep og Tito der mangler at forlænge kontrakten. Mne som sagt, at ledelsen dropper pre-season tur til Østen eller USA kunne tyde på, at Pep forlænger.

Noget andet er, det bliver Unidano Mallenco som kommer til at dømme El Clasico. Han kan komme til at få en stor indflydelse på kampens resultat.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kenneth »

dinhxa skrev:Kan det virkelig passe, at billetter til Barca-Chelsea ikke bliver sat til salg gennem klubben til ikke-medlemmer?
http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... ea/tickets
GAME SOLD EXCLUSIVELY FOR MEMBERS
2 sales periods:
● Friday, April 13th at 10am
● Exclusive for members (without season ticket)
&
● Monday April 23rd at 10am
● Exclusive for members, (with or without season ticket)
Virker da lidt voldsomt kun at sælge til medlemmer.
Der bliver sandsynligvis udsolgt alligevel og da medlemmer bør have prioritet tror jeg ikke det ville gøre nogen forskel i praksis hvis der var en periode med salg til ikke-medlemmer.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster