FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Real tager anden pladsen. De ligger på anden pladsen lige nu, og de vil holde den sæsonen ud. Atl Real har tabt føringen stille og roligt, og jeg tvivler på, at de skulle tage den tilbage. Med mindre Real begynder, at negligere anden pladsen, og starter med b-kæden resten af sæsonen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:
Lopezzz skrev:
JonasV skrev:
Heartbreaker skrev:Der er imo stor forskel på at slutte på 2. eller 3. plads for hold som Barcelona og Real :-)
Lopezzz er enig, han har bare glemt det lige nu ;-)
Alt andet er irrelevant så længe vi ligger nummer 1 :cool:
Jeg er enig i at det uden nogen form for tvivl er det vigtigste! Men jeg kan da ikke forestille mig andet end at det ville glæde en ultra-antimadridista som dig, hvis de sluttede under Atleti?
Det her diskussion minder mig om vores regering (i sidste 10 år), du ved, de siger en ting og mener noget andet :glad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Real har også spillet en kamp mere :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Lopezzz skrev:
JonasV skrev:
Lopezzz skrev:
JonasV skrev:
Heartbreaker skrev:Der er imo stor forskel på at slutte på 2. eller 3. plads for hold som Barcelona og Real :-)
Lopezzz er enig, han har bare glemt det lige nu ;-)
Alt andet er irrelevant så længe vi ligger nummer 1 :cool:
Jeg er enig i at det uden nogen form for tvivl er det vigtigste! Men jeg kan da ikke forestille mig andet end at det ville glæde en ultra-antimadridista som dig, hvis de sluttede under Atleti?
Det her diskussion minder mig om vores regering (i sidste 10 år), du ved, de siger en ting og mener noget andet :glad:
Der røg jeg helt af :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:
Lopezzz skrev:
JonasV skrev:
Lopezzz skrev:
JonasV skrev:
Heartbreaker skrev:Der er imo stor forskel på at slutte på 2. eller 3. plads for hold som Barcelona og Real :-)
Lopezzz er enig, han har bare glemt det lige nu ;-)
Alt andet er irrelevant så længe vi ligger nummer 1 :cool:
Jeg er enig i at det uden nogen form for tvivl er det vigtigste! Men jeg kan da ikke forestille mig andet end at det ville glæde en ultra-antimadridista som dig, hvis de sluttede under Atleti?
Det her diskussion minder mig om vores regering (i sidste 10 år), du ved, de siger en ting og mener noget andet :glad:
Der røg jeg helt af :smile:
Jeg siger at jeg kan sagtens være en politiker ;-)
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Fin pointe!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Heartbreaker skrev:Real har også spillet en kamp mere :-)

Real har spillet 27 kampe, ligesom os og Atl. Real, men er på anden pladsen med 58 point, mens Atl. Real har 57 point.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Kubala skrev:
Heartbreaker skrev:Real har også spillet en kamp mere :-)

Real har spillet 27 kampe, ligesom os og Atl. Real, men er på anden pladsen med 58 point, mens Atl. Real har 57 point.
Sry. Bold var ikke opdateret, da jeg kiggede.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er helt i orden. Men det er til gengæld til grin, at Atl. Madrid har tabt føringen.




Edit: Jeg har skrevet Atl. Real i samtlige indlæg, ved ikke hvad der er gået galt, men har bare overset det fuldstændig. Sikkert fordi jeg stadig er chokeret over, at vi har tabt to kampe i træk til Real.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:Det er helt i orden. Men det er til gengæld til grin, at Atl. Madrid har tabt føringen.




Edit: Jeg har skrevet Atl. Real i samtlige indlæg, ved ikke hvad der er gået galt, men har bare overset det fuldstændig. Sikkert fordi jeg stadig er chokeret over, at vi har tabt to kampe i træk til Real.
Har heller ikke forventet andet.
De har mistet 2. pladsen, de vil tabe CDR finalen og de vil tabe La liga kampen mod Puta.
It's simple is that.
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Vi skal trække Real. Jeg er ikke helt overbevist over holdet endnu, selvom de vandt mod Milan, men der mangler små ting, som skal justeres og rettes, og så vil vi være i stand til at slå Real. Vi skal ikke tro, at vi kan slå Real nu, da vi spillede en flot kamp mod Milan, fordi med de personlige fejl, som forsvaret lavede, så vil Real straffe os, men kan vi justere på dette, og undgå at dumme os, så slår vi dem ud. Jeg vil have Real nu, da jeg mener, at vi alligevel skal møde dem på et tidspunkt, og jeg vil hellere møde dem over to kampe end i en eventuel finale, hvis vi når så langt. Vi vil til april have Tito tilbage, og holdet er ude af februar, og har tanket selvtillid, og sikkert føler at de vil revanchere sig mod Real, samtidig med at madridistaerne skal falde ned til jorden igen, da de er begyndt, at føle, at Barca er en overkommelig og let modstander. Hvis vi ryger ud til dem, så gør vi det, men vi skal ikke frygte nogen, og vi skal ikke bære rundt på frygt.


The only thing we have to fear is fear itself

- Franklin D. Roosevelt


Han siger det meget godt. Mange føler, at vi igen taber eller i værste fald bliver ydmyget, men vi skal ikke frygte nogen eller noget.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

For at overgår frygten kræver det enorm koncentration ligesom mod Milan.
Men vi ved også at selvom vi er helt på toppen og lige meget hvem vi spiller imod så skal vi stadigvæk bruge det første kvarter af kampen til at får styr på vores fremragende spil. ;-)
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:For at overgår frygten kræver det enorm koncentration ligesom mod Milan.
Men vi ved også at selvom vi er helt på toppen og lige meget hvem vi spiller imod så skal vi stadigvæk bruge det første kvarter af kampen til at får styr på vores fremragende spil. ;-)

Mod Milan var vi dominerende i de første 15-20 minutter(mener at det var der, hvor vi havde det højeste tempo i spillet), og kunne have scoret to-tre kasser. Men du har ellers ret, at vi normalt starter rystende i de første 10-15 minutter af kampen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona will play the first leg of the quarter-finals of the Champions League on 2 or 3 April, and the second leg on 9 or 10 April #ucl
Zubi sagde i går, at Tito er tilbage den 25. marts, men man ved ikke, hvornår han bestemmer sig for at komme tilbage til holdet. Kommer han tilbage den 25. marts og bestemmer sig for at tage kontrollen dagen efter, har han en uge til at forberede holdet på opgaven og justere ting, før den første kamp skal spilles. Det er ikke optimalt, men trods alt bedre end den nuværende løsning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Vilanova (from New York, to the squad after the 4-0 win against AC Milan): "Congratulations, you're the best!" #fcblive #ucl [sport]
<3 <3!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster