FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

Piquénbauer skrev:
As Fifa ban ended, Barcelona could legally sign a player to replace Rafinha in Liga, but don't plan to do it as it could upset Fifa. [rac1]
Fuck FIFA! Gør det!
Og denne mulighed er så lige blevet lukket af korrupte Fifa:


Well der er åbenbart så mange idioter der sidder på magtfulde poster der vil gøre alt i øjeblikket for at Barca ikke vinder og forsøge at skade klubben ved hver tænkelig lejlighed. Holdkæft hvor ville det være fedt at løfte CL trofæet igen på trods af alt det her. Er allerede ude i flere livstruende måder jeg vil fejre det på :)

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dahl »

Gumbau, who trained with the first team today, is likely to be picked by Luis Enrique as an immediate replacement for Rafinha. [sport]
Well...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

A$AP skrev:Så hedder den Gündogan, go go!
Marco Reus!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

According to FIFA spokesperson, Barcelona's ban for two transfer windows ended on 31 August, when Spain's summer window closed. [ser]

Barcelona continue to make enquiries with federations to know for sure if they can sign a player to replace Rafinha in the Liga. [ser]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

heeej pogba

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke det bare bliver turan? Men kan ikke se hvorfor vi ikke måtte hente en...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi kan vel ikke hente en som er på kontrakt andre steder? Så det kan vel kun være en free transfer eller Turan / Vidal!
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvad gør man, hvis man kan vælge mellem at hente en spiller eller "aktivere" Turan?

Turan er oplagt, han er alsidig og kan spille både midtbane og kant. Men en decideret CM ville være lækkert.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det er jo lige før Rafinhas skade bliver en blessing in disguise, hvis vi kan aktivere enten Vidal eller Turan. Hvis vi får lov, håber jeg det bliver Turan. Hans position er tættest på Rafinhas spillemæssigt. Turan kan både spille CM og kant. Det er for betænksomt at undlade at undersøge denne mulighed, blot fordi vores forhold til FIFA måske er lidt presset.
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg kan slet ikke forstå hvordan man hos - hvad der burde være - et stort, professionelt foretagende skulle tillade sig at blive tøsefornærmede over at vi gør noget, der ikke er i strid med deres regler. Uanset hvor anstrengt forholdet ellers måtte være. Så måtte de da have lavet et strammere regelsæt. Arda-time, tak!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Barcelona are considering not to take part in the Club World Cup in December because of Fifa's continued sanctions against the club. [md]
FIFA er åbenbart ikke de eneste, der bliver tøsefornærmet...

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg vil ikke have noget imod det! Drop den turnering, hvis det er muligt, og det kan skade Fifa en smule. De giver nok bare Juve ind istedet, de er trods alt ikke Barca.
Allez...

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af KongenINord »

Jeg synes, det ville være dumt at begynde på den slags fis. Lad os vinde den turnering og komme videre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu tænker jeg bare lige noget hurtigt. Hvis vores karantæne officielt er overstået og turneringen er i gang, så er det vel RFEF vi skal have dispensation af, for at kunne registrere Arda, no?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Nu tænker jeg bare lige noget hurtigt. Hvis vores karantæne officielt er overstået og turneringen er i gang, så er det vel RFEF vi skal have dispensation af, for at kunne registrere Arda, no?

Noget siger mig at det ikke er så simpelt. Det er en ekstraordinær situation, og jeg er sikker på at det er FIFA som bestemmer igen.

Hvad angår udeblivelse fra CWC, så mener jeg at man skal mande sig op og deltage. Det kunne selvfølgelig være super fedt bare at række en fuck-finger ad FIFA, men hvor konstruktivt er det lige. Tror kun det vil gøre situationen endnu værre, og få FIFA endnu mere på nakken. Det kunne dog være fedt, hvis Bartomeu kunne bruge Rafinha situationen til at presse FIFA til at give os tilladelse til, at aktivere Arda, for ellers ville den tynde trup true vores "commitment" i CWC. Men vi er blevet straffet for nogle ulovligheder, og det skal vi bare acceptere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster