FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Storken skrev:
Quaresma skrev:Villas-Boas er jo stort set også det tætteste, man kommer på the Anti-Mourinho, så det passer meget godt.
Du burde måske tjekke op på, hvem Villas-Boas arbejdede under inden hans karriere rigtig slog til...
Villas-Boas var Mourinhos håndlanger i både Porto, Chelsea og Inter. Han har så at sige været hans mentor.

Jeg har tidligere linket til denne artikel, men det er virkelig det bedste indblik i Villas-Boas tankegang:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... sophy.html
Udover hvad de andre har påpeget, er de to eftersigende heller ikke specielt gode venner længere, såh....

EDIT: Visca said it.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Tottenham manager André Villas-Boas has a special €14M 'Barcelona release clause' in his contract.
Lyder som mange penge, så skal vi til at grave i vores 60 mill transfer budget! ;-)
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20816
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1139 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

The announcement of the new coach of Barcelona would take a few days because he could at this moment be coaching another team. [rac1]
Luis Enrique ville jeg sindssygt gerne have ind!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

I glemmer, at Mourinho var yderst vellidt inden han tog til Real Madrid. Han var om nogen karismatisk og vellidt.

Da Villas-Boas mødte modgang i Chelsea, var han heller ikke for fin til lange bolde mod Drogba og en tilbagetrukket forsvarslinje. Dette var kendetegnet for samtlige trænere siden Mourinhos afgang. De havde muligvis gode ideer om offensiv tilgang, men når det brændte på, så løb de alle tilbage til Mourinhos taktik.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:I glemmer, at Mourinho var yderst vellidt inden han tog til Real Madrid. Han var om nogen karismatisk og vellidt.

Da Villas-Boas mødte modgang i Chelsea, var han heller ikke for fin til lange bolde mod Drogba og en tilbagetrukket forsvarslinje. Dette var kendetegnet for samtlige trænere siden Mourinhos afgang. De havde muligvis gode ideer om offensiv tilgang, men når det brændte på, så løb de alle tilbage til Mourinhos taktik.

Han var sikkert vellidt og karismatisk, men ikke hos Villas-Boas. Der er skrevet artikler om det, Villas-Boas er mere til Pep end Mourinho, som han efter sigende ikke kan lide og omvendt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kvoller
Indlæg: 5216
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 805 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

The announcement of the new coach of Barcelona would take a few days because he could at this moment be coaching another team. [rac1]
Kom med Klopp eller Villas-Boas, tak!

Klopp er den sjoveste hvad angår pressen, det ville være fedt at have ham.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Fuck det er tragisk. Vi har mødt nok modgang for de næste mange, mange år. Titos helbred kommer i første række.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev: Han var sikkert vellidt og karismatisk, men ikke hos Villas-Boas. Der er skrevet artikler om det, Villas-Boas er mere til Pep end Mourinho, som han efter sigende ikke kan lide og omvendt.
Taktisk er Villas-Boas selvfølgelig langt tættere på Pep end Mourinho. Jeg tror bare, at I undervurderer indflydelsen Mourinho har haft på ham. Villas-Boas var assistent for Mourinho i 3 klubber over en længere årrække. Efterfølgende startede Villas-Boas sin karriere i Porto og dernæst tog han til Chelsea. Han fulgte i sin mentors fodspor. Lærlingen ville overgå sin læremester.

Villas-Boas oplevede dog ikke samme succes, og indtil det ændrer sig, så vil Villas-Boas stå i Mourinhos skygge. Det er sandsynligvis derfor Villas-Boas har fået et anstrengt forhold til Mourinho.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg vil ikke være modstander af en Oscar Garcia, en som jeg inden Tito blev træner også regnede som en kandidat. Han tog dog til Israel og vandt et mesterskab. Nu er han i England, lige startet, men ville ønske at han havde en klausul i sin kontrakt. Han er vellidt, succesfuld både som ungdomstræner og senior, og har en dyb kendskab til alle spillerne og klubben.

Nå...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev: Han var sikkert vellidt og karismatisk, men ikke hos Villas-Boas. Der er skrevet artikler om det, Villas-Boas er mere til Pep end Mourinho, som han efter sigende ikke kan lide og omvendt.
Taktisk er Villas-Boas selvfølgelig langt tættere på Pep end Mourinho. Jeg tror bare, at I undervurderer indflydelsen Mourinho har haft på ham. Villas-Boas var assistent for Mourinho i 3 klubber over en længere årrække. Efterfølgende startede Villas-Boas sin karriere i Porto og dernæst tog han til Chelsea. Han fulgte i sin mentors fodspor. Lærlingen ville overgå sin læremester.

Villas-Boas oplevede dog ikke samme succes, og indtil det ændrer sig, så vil Villas-Boas stå i Mourinhos skygge. Det er sandsynligvis derfor Villas-Boas har fået et anstrengt forhold til Mourinho.
Ingen siger, at Mourinho ikke har haft indflydelse på Villas-Boas. Grunden til man siger han er anti-Mourinho er, at de blev decideret uvenner i Inter tiden, som jeg har læst mig til. Det er så også det, at han på det menenskelig plan er det modsatte af Mourinho, personlighedsmæssigt minder de ikke om hinanden, har jeg også læst mig til, og fodbold filosofisk heller ikke. Men jo, han har da lært en ting eller to fra ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev: Han var sikkert vellidt og karismatisk, men ikke hos Villas-Boas. Der er skrevet artikler om det, Villas-Boas er mere til Pep end Mourinho, som han efter sigende ikke kan lide og omvendt.
Taktisk er Villas-Boas selvfølgelig langt tættere på Pep end Mourinho. Jeg tror bare, at I undervurderer indflydelsen Mourinho har haft på ham. Villas-Boas var assistent for Mourinho i 3 klubber over en længere årrække. Efterfølgende startede Villas-Boas sin karriere i Porto og dernæst tog han til Chelsea. Han fulgte i sin mentors fodspor. Lærlingen ville overgå sin læremester.

Villas-Boas oplevede dog ikke samme succes, og indtil det ændrer sig, så vil Villas-Boas stå i Mourinhos skygge. Det er sandsynligvis derfor Villas-Boas har fået et anstrengt forhold til Mourinho.
Tror du forveksler virkeligheden med en sæbe-opera, ærlig talt...
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev: Tror du forveksler virkeligheden med en sæbe-opera, ærlig talt...
Tror du undervurderer toptræneres vindermentalitet og behov for anerkendelse. Det er faktisk på grænsen til sæbe-opera i så udstrakt grad de ønsker succes.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Nu skal jeg ikke sætte mig selv op i så fint et selskab. Men jeg er immervæk Team Danmark træner, så jeg vil gå så langt som at påstå at jeg ejer en smule vindermentalitet samt sportslig ambition. Men det giver mig ikke en brændende lyst til at overgå dem som jeg ser op til. Det giver mig motivation til at udvikle mine spillere, samt mine egne evner.

Ja det er så hvad jeg baserer min vurdering på. Du skal have ret til at komme med dit gæt selvfølgelig
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:Nu skal jeg ikke sætte mig selv op i så fint et selskab. Men jeg er immervæk Team Danmark træner, så jeg vil gå så langt som at påstå at jeg ejer en smule vindermentalitet samt sportslig ambition. Men det giver mig ikke en brændende lyst til at overgå dem som jeg ser op til. Det giver mig motivation til at udvikle mine spillere, samt mine egne evner.

Ja det er så hvad jeg baserer min vurdering på. Du skal have ret til at komme med dit gæt selvfølgelig
Du er folkeskolelære. Faget er ikke ligefrem kendetegnet ved folk med ambitioner og vindermentalitet...... no offense

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Auch...

Noget af en statement... Heldigvis er den subjektiv.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster