FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Har han vitterligt sagt det om Mina? Vi har haft en skadet Piqué og en elendig Umtiti den sidste måned. Mina spillede bedre i sin ene kamp end Umtiti har gjort i en måned. Vermaelen har været suveræn, but fuck no fra Valverde.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig skal mina ikke spille. Jeg kan forstå at verm skulle have haft mere spilletid men mina blev kun købt fordi vores andet fjerdevalg ville væk og kommer derfor ind midt i sæsonen. Udover det har han intet kendskab til europa overhovedet. Vi har derimod været i den vigtigste periode i sæsonen hvorfor man ikke rigtigt kunne tage chancer. Jeg synes sgu det er helt ok at han ikke har spillet og hvis mina seriøst har brokket sig over det så kan jeg sagtens forstå at valverde er blevet irriteret. Det gør man sgu ikke som ny i klubben.

Enig i at der kunne have været flere rotationer men mina. Nej.

Omkring niveauet hos vores bænk så er det svært at sige hvor de står. Vi ved dog at der ikke rigtigt er nogen af dem har fungeret under hverken lucho eller valverde. Hverken gomes, paco, vidal, denis, digne osv har gjort det ret godt. Så kan det selvfølgelig være at de er gode spillere (det har jeg selv pointeret tidligere) men hos os har de ikke vist det hvorfor det er lidt ligegyldigt at påpege hvilket niveau de ellers har vist.

Og så skal man selvfølgelig lige huske på når man snakker om at valverde ikke kan motivere osv at vi er tæt på en double. Hvis han ikke kunne motivere holdet så var det nok ikke tilfældet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



http://www.barcelonafootballblog.com/26 ... and-o-p-p/

Jeg er ikke enig i det hele men der er lidt iagttagelser om holdet her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

At Mina brokker er sådan lidt dumt et eller andet sted, men samtidig også en smule forståeligt. Men at reserverne ikke fungerer, det ligger lige så meget på Lucho og Valverdes skuldre. Motivation, ja, men lige så meget Messi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er overhovedet ikke forståeligt. Det er bare dumt.

Og ja selvfølgelig spiller det ind at vi har verdens bedste spiller. Men det havde vi også i sidste sæson og der vandt vi ikke ret meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Han kunne sagtens have spillet med Mina i nogle af de mindre kampe, men det gjorde han ikke. Han kunne også have roteret mere, men nu er reserverne lige pludseligt alt for elendige. Det var ikke tilfældet sidste sæson, hvor de havde potentiale. Der er alt for mange undskyldninger for Valverde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der var da klart et flertal herinde der mente at reserverne var elendige? Og så var vi nogle der mente de skulle have tid. De har dog heller ikke rigtigt vist det store i denne sæson.

Og ja det kunne han sagtens. Men vi har som sagt haft mange vigtige kampe og verm skulle også have spilletid. Det har været tydeligt fra starten at købet af mina ikke var planen. Det var noget man gjorde fordi masche ville væk. At mina ikke er blevet spillet er helt i orden.

Dette er forresten ikke en undskyldning for valverde. Ingen siger at han ikke skulle have roteret mere. Men mina? Nej. Han er ny og fjerdevalget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Var rygterne om Mina ikke allerede før denne sæson? Mener, at det var også sidste sæson. Og vigtige, ja, men også kampe, hvor man sagtens kunne give ham spilletid. I øvrigt har man jo heller ikke givet Verm nok kampe, så man kunne spare i forsvaret. Og jo, de er nok ikke nogle, der kan være bærende spillere, men de kunne sagtens spille mod de mindre hold, hvilket heller ikke er sket. Hvis det ikke er undskyldninger eller bortforklaringer, hvad er det så?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Forklaringer. Der er ingen herinde der mener at valverde har roteret nok men når niveauet hos reserverne ikke er så højt så har man da i det mindste en forklaring på noget der virker svært at forstå.

Og jo der var snak om Mina men han skulle først hentes til sommeren 2018.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Så forklaringer, ok. Jeg synes sgu, at det er dårlige forklaringer. Og Mina var i planerne, så at det skete før, ændrer ikke rigtigt noget. Hverken Mina eller reserverne er så dårlige, at de ikke kunne bruges mod de mindre hold. Men ok, fred være med det, vi ser forskelligt på det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Should Barça be given a guard of honor?

Javier Tebas: " I prefer it to be left to one side for some time until Barça return to having common sense. It's a decision by the clubs. But what I sense is that it's not a homage to the champions but rather, especially with Barca and Madrid, a humiliation.

"Javier Tebas: "Well, I would like if the tradition was maintained, but Barça are doing it to humiliate a rival, which is why I prefer if Real Madrid did not do it."
"Jeg elsker real for meget til at de skal gøre det. Så når det er real der skal så skal traditionen lige på standby og så genoptager vi det når det går den anden vej".

Man kan mene hvad man vil om denne tradition men at tebas siger det der viser jo fucked spansk fodbold er. Hvis det havde været omvendt havde det været en skandale og det skulle han nok få fortalt.

Der er INGEN tvivl om at det meste er imod barca i spanien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15082
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
Should Barça be given a guard of honor?

Javier Tebas: " I prefer it to be left to one side for some time until Barça return to having common sense. It's a decision by the clubs. But what I sense is that it's not a homage to the champions but rather, especially with Barca and Madrid, a humiliation.

"Javier Tebas: "Well, I would like if the tradition was maintained, but Barça are doing it to humiliate a rival, which is why I prefer if Real Madrid did not do it."
"Jeg elsker real for meget til at de skal gøre det. Så når det er real der skal så skal traditionen lige på standby og så genoptager vi det når det går den anden vej".

Man kan mene hvad man vil om denne tradition men at tebas siger det der viser jo fucked spansk fodbold er. Hvis det havde været omvendt havde det været en skandale og det skulle han nok få fortalt.

Der er INGEN tvivl om at det meste er imod barca i spanien.
Jeg fatter ikke at Pique stadigvæk spiller for det lorte land
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

De der udtalelser er jo under al kritik. Han anklager jo Barca for at ydmyge rivalen, uden at han overhovedet har noget at have det i.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Should Barça be given a guard of honor?

Javier Tebas: " I prefer it to be left to one side for some time until Barça return to having common sense. It's a decision by the clubs. But what I sense is that it's not a homage to the champions but rather, especially with Barca and Madrid, a humiliation.

"Javier Tebas: "Well, I would like if the tradition was maintained, but Barça are doing it to humiliate a rival, which is why I prefer if Real Madrid did not do it."
"Jeg elsker real for meget til at de skal gøre det. Så når det er real der skal så skal traditionen lige på standby og så genoptager vi det når det går den anden vej".

Man kan mene hvad man vil om denne tradition men at tebas siger det der viser jo fucked spansk fodbold er. Hvis det havde været omvendt havde det været en skandale og det skulle han nok få fortalt.

Der er INGEN tvivl om at det meste er imod barca i spanien.
Har Tebas virkelig sagt det der? Det er jo under al kritik og viser klart, at han har et tilhørsforhold (eller en pistol for panden fra Perez, alt er muligt) til Real.

Jeg fucking brækker mig. Fuck Spanien og deres korrupte lort. Og fuck Tebas, man ser så bundkorrupt ud.

Billede
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster