FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20843
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
ons aug 11, 2021 6:47 pm
Omkring registreringerne… Kan vi ikke bare “fjerne” de spillere vi ikke skal bruge? Drop feks umtiti og Pjanic?

Men altså jeg går stadig ud fra at vi kan bruge de nye. Ellers vllle det være noget af det mest sindssyge.
Spillere under kontrakt bliver automatisk registreret, som jeg har forstået det. Så hvis vi skulle fjerne dem, ville vi skulle løse dem fra deres kontrakter, men alligevel betale løn frem til kontraktens oprindelige udløb. Sådan har jeg forstået det.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Madameskrald skrev:
ons aug 11, 2021 6:40 pm
Ser frem til, at de begynder at spille bold..

Eneste bekymring herfra er, om Laporta har formået at fucke det helt op ved ikke at kunne registrere de 4 nye.. for vi kunne virkeligt godt bruge i hvert fald 3 af de 4.

Det bliver en lang sæson uden i hvert fald Depay…, omvendt syntes jeg vi har en rigtigt spændende trup med Depay, Garcia og Emerson. Så skal vi bare lige have sluset Umtiti og/eller Lenglet, Pjanic, Coutinho ud + Braitwait afhængig af registrering af Aguero og Depay.
Jeg forstår set sådan, at alle nye spillere ikke kan registreres ikke er sandt - men vi skal imødekomme krav og regler.

Men er nok mere spillere som vi ikke har tiltænkt spilletid, som ikke registreres. Umtiti, Coutinho, whatever der skal til, for vi kommer under grænsen?

Er det korrekt forstået, eller handler de om senest ankomne?

Edit: Ja okay, kom I så med svar på imellemtiden.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
ons aug 11, 2021 6:49 pm
Piquénbauer skrev:
ons aug 11, 2021 6:47 pm
Omkring registreringerne… Kan vi ikke bare “fjerne” de spillere vi ikke skal bruge? Drop feks umtiti og Pjanic?

Men altså jeg går stadig ud fra at vi kan bruge de nye. Ellers vllle det være noget af det mest sindssyge.
Spillere under kontrakt bliver automatisk registreret, som jeg har forstået det. Så hvis vi skulle fjerne dem, ville vi skulle løse dem fra deres kontrakter, men alligevel betale løn frem til kontraktens oprindelige udløb. Sådan har jeg forstået det.
Ah ok! Pis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20843
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er noget lort, ja. Ved ikke om det her passer:


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons aug 11, 2021 6:53 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons aug 11, 2021 6:49 pm
Piquénbauer skrev:
ons aug 11, 2021 6:47 pm
Omkring registreringerne… Kan vi ikke bare “fjerne” de spillere vi ikke skal bruge? Drop feks umtiti og Pjanic?

Men altså jeg går stadig ud fra at vi kan bruge de nye. Ellers vllle det være noget af det mest sindssyge.
Spillere under kontrakt bliver automatisk registreret, som jeg har forstået det. Så hvis vi skulle fjerne dem, ville vi skulle løse dem fra deres kontrakter, men alligevel betale løn frem til kontraktens oprindelige udløb. Sådan har jeg forstået det.
Ah ok! Pis.
Jeg tror simpelthen ikke på det. Vinduet er jo stadig åbent og hvis en klub køber en spiller, så kan de selvfølgelig registrere dem. De nævnte tre spillere( jeg tror man undlader at registrere Aguero i dette halvår), kan muligvis ikke spille i de første runder, men man har tiden indtil vinduet lukker, til at foretage ændringer, det siger sig selv

Det store spørgsmål er så, om Barca undlader at registrere den løntunge håndfuld, man gerne vil af med for at presse spillerne ud og sidst, men ikke mindst, om man kan bruge råde rummet derfra, til at registrere førstnævnte tre allerede nu.

Under alle omstændigheder, så er vi(som jeg har forstået det) på 95% nu og kan derfor som minimum registrere en mere og stadig være under de 100%, hvis det er sandt, at grænsen er hævet. Hvis man når at afhænde Pjanic burde det give plads en mere og så mangler man bare den sidste, inden vinduet lukker, hvor man så skal af med et par stykker mere af den nævnte uønskede håndfuld. Det skal kunne lade sig gøre.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5220
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Må vi få den første officielle kamptråd? Så kan vi begynde at lege med opstillinger osv :glad: glæder mig også til vi skal spille igen! Bliver godt at se vores hold, som i andre har skrevet!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20843
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20843
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja den skulle være god nok. Så nu mangler vi kun 3… Eller aguero behøves egentlig ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Ok, tak for opklaring.

Det lyder lovende - men jeg forstår nu ikke, hvorfor `1/4-reglen` ikke gælder i dette tilfælde.

For finten med ikke at registrere spillere kunne vel også have været brugt i Messis tilfælde.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barça had to invest 1.8 million euros in repairing the Camp Nou. There were 119 serious flaws that put the fans at risk. In total there are 900 points of deterioration.

The report was already prepared in 2019 by the Board of Bartomeu, which, knowing it, did nothing.

Most of these damages have to do with the condition of the concrete (in some places there was a risk of detachment). [Toni Juanmarti]
Klubben er, bogstaveligt talt, ved at falde fra hinanden.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20843
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20843
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:lol: :lol: :lol:


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20843
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1141 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Filten
Indlæg: 2040
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Filten »

FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 12, 2021 6:59 pm
Skændsel hvis de regler, ikke kan blive ændret.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster