FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Parla skrev:
tirs feb 06, 2024 10:15 pm
Lopezzz skrev:
tors jan 18, 2024 5:07 pm
De Jong? :eek:

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/xavi ... llere.html
Hvis vi kunne få en god pris for De Jong ville jeg nok sende ham videre. Hans løn er aaaaalt for høj! Han tjener mere end Gavi, Pedri og Gundogan gør tilsammen.
Enig. Jeg kan som sådan godt li ham. Men lønnen er for høj og han er en habil spiller på et tophold, men ikke uundværlig for klubben overhovedet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

https://www.flashscore.dk/nyheder/barce ... /tGA4NXDd/

Begynder at tro at vores ledelse er inkompetent..

Ikke Sandro Rosell/Josep Maria Bartomeu (Det er nærmest umuligt).
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lige set på News at Barca har tabt en skattesag og skal betale 170m (kr?) tilbage i skat :eek: . Hvad er nu det for noget..altså stopper det her rod aldrig :|

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Skattesag eller ikke :sick: . Jeg håber at Puta taber eller sætter point til senere, det samme gælder Scheis Bayern :thumbdown:
For det kunne være fedt hvis Leverkusen blev mestre, og Xabi så vil til Barca og gøre det samme :clap:
Drømme kender ingen grænser. :lol:
Jeg tager til Nordkap/Lapland og "leger" dreng igen, inkl. hundeslædetur og Snescooter :crazy: .
God kamp imorgen Culers og god weekend. :wave:

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/rapp ... egter.html

Er der nogen, der har indsigt i, hvordan vi kan have tredje højeste løn budget efter afgangen af Messi, Alba, Pique, Busq, og eftersigende billige kontrakter til AC, Lewan m.fl.?

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Ja, det undrer også mig. Oven i købet en 2 plads, der må være noget, som ikke stemmer.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Madameskrald skrev:
fre feb 16, 2024 10:00 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/rapp ... egter.html

Er der nogen, der har indsigt i, hvordan vi kan have tredje højeste løn budget efter afgangen af Messi, Alba, Pique, Busq, og eftersigende billige kontrakter til AC, Lewan m.fl.?
Det lyder godt nok underligt - klubben har da lige skilt sig af med alle de løntunge drenge og forhandlet en del ned. Medmindre Lewandowski, FdJ, Gundogan fylder så meget. Det virker bare underligt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Norbit skrev:
fre feb 16, 2024 11:15 am
Madameskrald skrev:
fre feb 16, 2024 10:00 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/rapp ... egter.html

Er der nogen, der har indsigt i, hvordan vi kan have tredje højeste løn budget efter afgangen af Messi, Alba, Pique, Busq, og eftersigende billige kontrakter til AC, Lewan m.fl.?
Det lyder godt nok underligt - klubben har da lige skilt sig af med alle de løntunge drenge og forhandlet en del ned. Medmindre Lewandowski, FdJ, Gundogan fylder så meget. Det virker bare underligt.
Angående den økonomiske situation og vedrørende alt andet om klubben, så kan man med fordel høre"The Barcelona Podcast". I det helt nye afsnit bla. om de Jong fremgår det, at man skylder en del af spillerne, bla. de Jong, vanvittige beløb i lønninger.

Måske derfor de ikke spiller bedre?😟

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Norbit skrev:
fre feb 16, 2024 11:15 am
Madameskrald skrev:
fre feb 16, 2024 10:00 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/rapp ... egter.html

Er der nogen, der har indsigt i, hvordan vi kan have tredje højeste løn budget efter afgangen af Messi, Alba, Pique, Busq, og eftersigende billige kontrakter til AC, Lewan m.fl.?
Det lyder godt nok underligt - klubben har da lige skilt sig af med alle de løntunge drenge og forhandlet en del ned. Medmindre Lewandowski, FdJ, Gundogan fylder så meget. Det virker bare underligt.

Gündoğan tjener ikke specielt meget, Frenkies løn er næsten 4 gange hans løn ( uden det vi skylder fra tidligere!)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🎙️| Javi Miguel on recent Barcelona dressing room leaks: "In the last two months, a campaign was launched in Barcelona's dressing room to search for the spy who has been leaking news to the press."

"A detective agency was hired to search for microphones in Barça's dressing rooms and even inside the bathrooms."

"The first step in searching for the spy was to collect all the crew members’ phones and ask them to place the phones on the table. Then someone trusted by Xavi picks up each phone, puts each person's facial fingerprint, and searches WhatsApp conversations."

"But of course there are tricks like calling the journalist Maria or Marta."

"Barcelona players believe that the leaker is from the technical staff. To the extent that the recent meetings between Xavi and the players are held without any member of the technical staff. Even without his brother Sergi Allegri!"

"Xavi previously called a journalist to ask him who his source was. Of course, the journalist did not reveal his source."

"So far the spy has not been found."

[Via: Javi Miguel🥇]

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Økonomi mysteriet fortsætter - jeg kan ingenlunde gennemskue, hvordan budgettet skulle ligge på 400 miliioner Euro, som denne artikel indikerer https://fcbarcelona.dk/Nyheder/officiel ... iveau.html

Ifølge https://www.capology.com/club/barcelona/salaries/ ligger truppen på omkring 217 millioner euro i årlige lønninger, og jeg antager, at La Liga kun forholder sig til fodbolddelen.

Altså lyder det til, at jeg skal finde den podcast frem... tak Nosslo.

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Såvidt jeg har forstået, så drejer det sig om, at man skylder lønudbetaling til en del spillere. Altså selvom det samlede budget er blevet bragt ned, så skylder man stadig en del spillere løn for de seneste år. Og, hvis dette er sandt, så kunne man måske godt, til dels i hvert fald, forstå den manglende motivation.😟

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

LaLiga forholder sig til hele klubben, ikke kun første holdet eller foldbold delen. Altså hele La Masia med alle ungdomsholdene, og alle de andre sportsgrene med deres ungdomshold. Specielt basket har kørt med million underskud, op til 10M+.

Og så er det ikke kun lønninger, men også udskudt løn pga Covid, tænk FdJ. Og afskrivninger, kommisoner you name it.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal nok klare det så længe vi ikke tænker på pengene :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Èn af grundende til, at FC Barcelonas lønudgift er så høj, er at de fortsat betaler en udsat løn til Messi, Busquets og Alba. (Sport)
Hold da kæft mand.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster