Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Der burde laves en hel tråd med Kassow quotes.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Heartbreaker skrev:Der burde laves en hel tråd med Kassow quotes.
Den er lavet - "mental retardation"
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg skriver igen, at det i mine ører lyder som bla bla bla, hvergang madridista.dk skriver deres artikler. Derfor skal man holde sig fra deres hjemmeside eller gøre grin med det. Det er da sjovt, at de indleder med at skrive at Barca fans ønsker ballade på banen og udenfor banen, og lige netop indledningen på artiklen burde få alle herinde til at grine af sådanne useriøse skribenter, og ikke hidse sig op over: Kan dog godt forstå frustrationen, samt det faktum ,som folk herinde må have af de skribenter på madridista.dk- at hvordan kan visse mennesker synke så dybt, for at promovere sig som engle-børn og skoledukse.

Men som sagt, god underholdning, hvis man keder sig, så besøg Madridista.dk

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:Det fortæller netop, at Real Madrid havde tabt mesterskabet uden Ronaldo. Han blev vores topscorer, så selvfølgelig var han den afgørende mand for Real Madrid.
Vrøvl. Den opgørelse viser jo lige netop det modsatte; at selv hvis man trækker Cristiano Ronaldo's scoringer og oplæg fra, ville Madrid stadig have vundet mesterskabet, endda næsten med 10 point ned til nummer 2. Barcelona uden Messi's mål og assists, ville derimod have været landet helt nede på en 6. plads.
Uden Ronaldo, havde Real Madrid tabt mesterskabet! Hvor siger jeg så noget vrøvl henne? Så vidt jeg ved, fik FC Barcelona 91 points. De ville derfor være mestre, hvis Real Madrid fik 75 points, og derfor har Ronaldo selvfølgelig været den afgørende mand for Real Madrid. Jeg kan ikke se noget forkert i det jeg skriver. Kan du det?

Jeg kan sagtens se, hvor du vil hen med det, men jeg synes stadig ikke det taler til Messi's fordel. Hvis man nu havde lavet samme statistik sidste år, jamen så var Ronaldo sikkert også vigtigere for Madrid end Messi var for Barca. Jeg kan endda huske i sæsonen 08/09, hvor det blev opgjort at Robben faktisk havde været vigtigere for Real Madrid end Messi for Barca. Skulle han så blive kåret til verdens bedste?
Vinder Ronaldo EM i år, så skal han absolut vinde Balon d'or.

Portugal spiller Ronaldo rigtig godt. Det ændrer igen ikke på, at de uden Ronaldo, ikke var nået så langt. Han er deres afgørende mand. De formår så at spille ham rigtig godt, hvilket selvfølgelig hjælper Ronaldo, men det er stadig ham der afgør det, og ikke Helder Postiga eller Meireles.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev: Uden Ronaldo, havde Real Madrid tabt mesterskabet! Hvor siger jeg så noget vrøvl henne? Så vidt jeg ved, fik FC Barcelona 91 points. De ville derfor være mestre, hvis Real Madrid fik 75 points, og derfor har Ronaldo selvfølgelig været den afgørende mand for Real Madrid. Jeg kan ikke se noget forkert i det jeg skriver. Kan du det?

Jeg kan sagtens se, hvor du vil hen med det, men jeg synes stadig ikke det taler til Messi's fordel. Hvis man nu havde lavet samme statistik sidste år, jamen så var Ronaldo sikkert også vigtigere for Madrid end Messi var for Barca. Jeg kan endda huske i sæsonen 08/09, hvor det blev opgjort at Robben faktisk havde været vigtigere for Real Madrid end Messi for Barca. Skulle han så blive kåret til verdens bedste?
Vinder Ronaldo EM i år, så skal han absolut vinde Balon d'or.

Portugal spiller Ronaldo rigtig godt. Det ændrer igen ikke på, at de uden Ronaldo, ikke var nået så langt. Han er deres afgørende mand. De formår så at spille ham rigtig godt, hvilket selvfølgelig hjælper Ronaldo, men det er stadig ham der afgør det, og ikke Helder Postiga eller Meireles.

Mikael, tag det ikke ilde op, men du har altså kommet med en hel del vrøvl på det sidste. Jeg ved ikke om det er bevidst at du undgår det, men den tabel og den statistisk er netop blevet lavet for at vise, hvem af Cristiano og Messi har været vigtgige for Barca og Real. Det betyder også, at hvis det trækker Cristianos scoringer og assists fra, så skal du gøre det samme med Messis.

Tabellen viser så netop, at uden Cristianos mål havde Real stadig vundet mesterskabet, de havde ikke fået så mange point, men de havde vundet mesterskabet. De 75 point havde stadig været nok til at vinde mesterskabet. Barca havde derimod endt på en 6. plads, uden Messis mål og assists. At du selv ikke kan se, du vrøvler når du siger at Real ikke havde vundet mesterskabet uden Cristiano, det forstår jeg simpelthen ikke, men vrøvle, det gør du :).

Dernæst, skal vi ikke blive enige om, at der er ikke noget der hedder, "han skal absolut vinde Balon d'Or", bare fordi hans land skulle gå hen og vinde EM. Det er altså stadigvæk de 50 førende fodboldjournlister fra Europa, samt landsholdsanfører og landstrænere, som skal stemme om det. Historien har så vist, at de før har kåret Lionel Messi som verdens bedste, selvom en mand som Sneijder havde vundet mere, eller faktisk all de top 4 han var oppe imod. Når han vinder efter et år, hvor han ikke havde den vilde sæson efter hans standarder, så kan jeg ikke se, hvordan Cristiano skulle vinde i år. Lionel Messis talent er bare unikt, det tror jeg folk har indset. Der går næsten ikke en dag hvor en stor fodboldpersonlighed ikke er ude og sige at Messi er en af de bedste i historien, han bliver sammenlignet med folk som Pele og Maradona. Med al respekt til Cristiano, han bliver ikke sammenlignet med nogle af de to, ligesom der ikke bliver snakket om ham, som en af de absolut bedste i fodboldens historie.

Læg dertil, at Leo i år har slået mange store rekorder, og har scoret noget så uhyrt som over 70 mål på en sæson, ja jeg har svært ved at se, Cristiano skulle gå hen og vinde prisen, når han er oppe imod Messi.

Du har så også nogle meget sjove kommentarer omkring det portugisisk landshold, fordi du prøver at fremhæve Cristiano endnu mere, men Cristianos mål havde ikke været nok til Portugals videre avancement. Mod DK var der andre der reddede de 3 point for Portugal, du ved i den kamp hvor Cristiano piv og brændte meget, uden de point, var de ikke gået videre, lad os huske det. Cristiano er selvfølgelig vigtig, men at sige han er ALT på det hold, er også en omgang vrøvl, desværre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:
michaelk94 skrev: Uden Ronaldo, havde Real Madrid tabt mesterskabet! Hvor siger jeg så noget vrøvl henne? Så vidt jeg ved, fik FC Barcelona 91 points. De ville derfor være mestre, hvis Real Madrid fik 75 points, og derfor har Ronaldo selvfølgelig været den afgørende mand for Real Madrid. Jeg kan ikke se noget forkert i det jeg skriver. Kan du det?

Jeg kan sagtens se, hvor du vil hen med det, men jeg synes stadig ikke det taler til Messi's fordel. Hvis man nu havde lavet samme statistik sidste år, jamen så var Ronaldo sikkert også vigtigere for Madrid end Messi var for Barca. Jeg kan endda huske i sæsonen 08/09, hvor det blev opgjort at Robben faktisk havde været vigtigere for Real Madrid end Messi for Barca. Skulle han så blive kåret til verdens bedste?
Vinder Ronaldo EM i år, så skal han absolut vinde Balon d'or.

Portugal spiller Ronaldo rigtig godt. Det ændrer igen ikke på, at de uden Ronaldo, ikke var nået så langt. Han er deres afgørende mand. De formår så at spille ham rigtig godt, hvilket selvfølgelig hjælper Ronaldo, men det er stadig ham der afgør det, og ikke Helder Postiga eller Meireles.

Mikael, tag det ikke ilde op, men du har altså kommet med en hel del vrøvl på det sidste. Jeg ved ikke om det er bevidst at du undgår det, men den tabel og den statistisk er netop blevet lavet for at vise, hvem af Cristiano og Messi har været vigtgige for Barca og Real. Det betyder også, at hvis det trækker Cristianos scoringer og assists fra, så skal du gøre det samme med Messis.

Tabellen viser så netop, at uden Cristianos mål havde Real stadig vundet mesterskabet, de havde ikke fået så mange point, men de havde vundet mesterskabet. De 75 point havde stadig været nok til at vinde mesterskabet. Barca havde derimod endt på en 6. plads, uden Messis mål og assists. At du selv ikke kan se, du vrøvler når du siger at Real ikke havde vundet mesterskabet uden Cristiano, det forstår jeg simpelthen ikke, men vrøvle, det gør du :).

Dernæst, skal vi ikke blive enige om, at der er ikke noget der hedder, "han skal absolut vinde Balon d'Or", bare fordi hans land skulle gå hen og vinde EM. Det er altså stadigvæk de 50 førende fodboldjournlister fra Europa, samt landsholdsanfører og landstrænere, som skal stemme om det. Historien har så vist, at de før har kåret Lionel Messi som verdens bedste, selvom en mand som Sneijder havde vundet mere, eller faktisk all de top 4 han var oppe imod. Når han vinder efter et år, hvor han ikke havde den vilde sæson efter hans standarder, så kan jeg ikke se, hvordan Cristiano skulle vinde i år. Lionel Messis talent er bare unikt, det tror jeg folk har indset. Der går næsten ikke en dag hvor en stor fodboldpersonlighed ikke er ude og sige at Messi er en af de bedste i historien, han bliver sammenlignet med folk som Pele og Maradona. Med al respekt til Cristiano, han bliver ikke sammenlignet med nogle af de to, ligesom der ikke bliver snakket om ham, som en af de absolut bedste i fodboldens historie.

Læg dertil, at Leo i år har slået mange store rekorder, og har scoret noget så uhyrt som over 70 mål på en sæson, ja jeg har svært ved at se, Cristiano skulle gå hen og vinde prisen, når han er oppe imod Messi.

Du har så også nogle meget sjove kommentarer omkring det portugisisk landshold, fordi du prøver at fremhæve Cristiano endnu mere, men Cristianos mål havde ikke været nok til Portugals videre avancement. Mod DK var der andre der reddede de 3 point for Portugal, du ved i den kamp hvor Cristiano piv og brændte meget, uden de point, var de ikke gået videre, lad os huske det. Cristiano er selvfølgelig vigtig, men at sige han er ALT på det hold, er også en omgang vrøvl, desværre.
Jeg nævner at Cristiano var manden bag Real Madrids triumf. Jeg nævner intet med Messi. Havde Real Madrid ikke haft Ronaldo, så havde Barca vundet mesterskabet. Det er jo et fact, som du kan se i den tabel Messi1997 giver dig.
Det er rigtigt at Real stadig havde vundet mesterskabet, hvis hverken Messi eller Ronaldo var der, men nu snakker jeg bare om, at Ronaldo var manden bag Real Madrids mesterskab, hvilket man så kan se er rigtigt.

Nu var der en forleden, der skrev, at verden ikke ville stå længere, hvis Cristiano vandt. Så skriver jeg tilbage mere overbevisende, at han skal vinde, for det er noget jeg synes. Messi har et unikt talent, men det mener jeg nu også Cristiano har. At Messi måske på sine bedste dage er bedre end Cristiano kan sagtens passe, men jeg synes det er Ronaldo der indtil videre har fået mest ud af denne halve sæson. Det er der også flere eksperter som er enige i. Denne pris gives for verdens bedste 2012, og står Ronaldo som topscorer for EM, vundet La liga, hvor han var den afgørende for sit hold samt at vinde EM, hvor han var den afgørende for sit hold, jamen så synes jeg det taler sit tydelige sprog, hvem der skal vinde.

Det portugisiske landshold er rimelig middelmådigt uden Cristiano Ronaldo. De har ingen store stjerner, som man har i Spanien, Tyskland, Brasilien, Argentina, Frankrig og Holland. De har glimrende spillere, men det er jo ikke toppen af poppen. Han har med tre mål også være den mest markante mand for holdet under denne turnering og derfor den vigtigste. Uden Cristiano kan Portugal godt vinde over Danmark, men de kan ikke slå hold som Holland og Spanien.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev:]
Jeg nævner at Cristiano var manden bag Real Madrids triumf. Jeg nævner intet med Messi. Havde Real Madrid ikke haft Ronaldo, så havde Barca vundet mesterskabet. Det er jo et fact, som du kan se i den tabel Messi1997 giver dig.
Det er jo netop ikke fact, i den tabel som Messi1987 giver dig, kan jeg se at Real står som mestre, hvorimod Barca er endt på 6. plads. Håber du kan se det.
michaelk94 skrev:]Det er rigtigt at Real stadig havde vundet mesterskabet, hvis hverken Messi eller Ronaldo var der, men nu snakker jeg bare om, at Ronaldo var manden bag Real Madrids mesterskab, hvilket man så kan se er rigtigt.
Ud fra den tabel, kan man altså ikke. Desværre. Du kan simpelthen ikke tage den enes mål med, og tage den andens væk. Tabellen er netop blevet lavet for at illustrere, hvor stor betydning de to spillere havde for sit hold, netop for at sammenligne de to, at påvise hvem af Messi og Cristiano er mest vigtig for sit hold. Håber du kan se det, alt det andet er udenom snak.
michaelk94 skrev:]
Nu var der en forleden, der skrev, at verden ikke ville stå længere, hvis Cristiano vandt. Så skriver jeg tilbage mere overbevisende, at han skal vinde, for det er noget jeg synes. Messi har et unikt talent, men det mener jeg nu også Cristiano har. At Messi måske på sine bedste dage er bedre end Cristiano kan sagtens passe, men jeg synes det er Ronaldo der indtil videre har fået mest ud af denne halve sæson. Det er der også flere eksperter som er enige i. Denne pris gives for verdens bedste 2012, og står Ronaldo som topscorer for EM, vundet La liga, hvor han var den afgørende for sit hold samt at vinde EM, hvor han var den afgørende for sit hold, jamen så synes jeg det taler sit tydelige sprog, hvem der skal vinde.

Leo er bedre end Cristiano, punktum. Ikke noget bedre dage eller dårlige dage, han er en bedre spiller. Det synes jeg efterhånden burde være klart for enhver, også selv de støste madridistas og andre Cristiano fanbois. Hvis man stadig ikke tror på det, så kan man jo bare læse nogle udtalelser af Capello, Lippi, Redknapp, Neville, Laudrup, Olsen, Cassano, Hitzfeld m.fl. De eksperter du snakker om, er det Rio og Peter S du snakker om ;-) ,

Nej jeg skriver det gerne igen, vi havde en opfattelse af at den mest vindende spiller altid vandt prisen som verdens bedste. Ja man behøvede ikke engang at spille godt i en sæson, en kanon slutrunde var nok til at vinde prisen. Vi har dog set en ændring, nu hvor Leo virkelig har meldt på banen. I 2010 var det ikke den mest vindende kabdidat som løb af med prisen, det var derimod den bedste. På baggrund af det, kan jeg simpelthen ikke se Cristiano vinde prisen, nu hvor Leo har haft sådan en sæson. Det er den samme jury, der kårer verdens bedste.
michaelk94 skrev:]Det portugisiske landshold er rimelig middelmådigt uden Cristiano Ronaldo. De har ingen store stjerner, som man har i Spanien, Tyskland, Brasilien, Argentina, Frankrig og Holland. De har glimrende spillere, men det er jo ikke toppen af poppen. Han har med tre mål også være den mest markante mand for holdet under denne turnering og derfor den vigtigste. Uden Cristiano kan Portugal godt vinde over Danmark, men de kan ikke slå hold som Holland og Spanien.
Nu er dte et rimelig middelmådigt landshold. Ingen store stjerner, har du glemt Nani?. Coentrao som er en af de dyreste forsvarsspillere, hvis ikke den dyreste?. Jeg kan vitterlig ikke se, hvorfor det franske landshold skulle have bedre spillermateriale lige p.t end det portugisiske. Argentina har f.eks ingen midtbane eller forsvar, groft sagt.

Men sagens kerne er dog, at det er usagligt at give hele æren til Cristiano, som sagt, Cristiano var måske en af de ringeste på banen i de første to kampe, især mod DK, det var de andre der løftede holdet og Cristiano, det skal man ikke glemme. Med andre ord, hvis vi skal følge din logik, så viste det portugisisk landshold at de netop kan klare sig, når Cristiano spiller svagest. Man skal ikke negligere Cristianos betydning, det er jeg enig i, men man skal så sandelig heller ikke negligere de andre portugisere og deres talent.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Du kan simpelthen ikke tage den enes mål med, og tage den andens væk.
Hvorfor ikke? Det er vel fair nok, hvis man spørger, om Real Madrid kunne have vundet mesterskabet i denne sæson uden Ronaldo? Real Madrid kunne jo netop ikke have vundet uden Ronaldo (ceteris paribus).

Ellers er jeg enig, Visca.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Du kan simpelthen ikke tage den enes mål med, og tage den andens væk.
Hvorfor ikke? Det er vel fair nok, hvis man spørger, om Real Madrid kunne have vundet mesterskabet i denne sæson uden Ronaldo? Real Madrid kunne jo netop ikke have vundet uden Ronaldo (ceteris paribus).

Ellers er jeg enig, Visca.
Det er i henhold til den tabel, som Messi1987 giver os. Der fremgår det jo netop, at man skal tage både Messis og Cristianos mål væk, gør man det, så ender Real med 75 point og Barca på 6. plads, ergo er Real stadig mestre, hvorimod Barca ikke kan beholde 2. pladsen. Det giver ellers ikke rigtig mening, at sige uden Cristiano havde de ikke vundet mesterskabet, for så kan man vende det om og sige, havde de vundet mesterskabet uden Casillas, eller hvad med Ramos, eller Xabi og lige pludselig er den ikke så simpel mere. Håber du kan se det.

Nu får man, efter min mening, en meget simpel tabel. Man ser på, hvordan de to respektive hold ville have klaret sig, uden Cristiano og Messi, og svaret kan man se på tabellen. At bruge ceteris paribus i denne sammenhæn giver ikke rigtig nogen mening synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

ESP federation has reassured Real Madrid that there will be general pardon and that Mourinho won't be punished for eye-gouging Vilanova [as]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
ESP federation has reassured Real Madrid that there will be general pardon and that Mourinho won't be punished for eye-gouging Vilanova [as]

Skal det forstås, som at man vil trække karantænen på de to kampe til Mourinho tilbage? Så har man set det med. Det er grinagtigt fodboldforbund, og ja det bliver underholdende til de to opgør.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Tag Benzemas mål væk eller Higuains og se om de stadig ville have blevet mestre, hvis ikke, så har en af dem vel også været afgørende for deres mesterskab ? :lol: ;-)
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det er det jeg mener. Først og fremmest er tabellen i sig lidt ligelydlig, men hvis man absolut vil bruge det som en reference eller at forstærke et argument, så kan man ikke bare tage Crstianos mål væk men beholde Leos.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Selvfølgelig kan man da tage Ronaldo væk uden også at at skulle tage Messi væk. Også fra den liste. Det er jo to uafhængige events. Madrids pointantal uden Ronaldo er det samme, med eller uden Messi hos Barcelona. Ligesåvel som at man kunne fjerne Messi fra Barcelona uden nødvendigvis at fjerne Ronaldo fra Real Madrid. Barcelonas tal ville stadig være det samme. At påstå noget andet er noget vrøvl.
At listen så er komplet ubrugelig er noget andet. Hvis listen virkelig skulle kunne bruges til noget, så viser den at de resterende 10 Barcelona spillere kun udgør det sjette bedste hold i Spanien. Hvor mange herinde tror på det? At sige at en sådan liste skulle kunne være indikator for, hvem der er den bedste spiller eller mest værdifulde spiller er simpelthen for blåøjet. Den tager overhovedet ikke højde for de 2 spilleres spillemåde, medspillere og modspillere. Bare for at nævne nogle stykker.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Kubala skrev:
Visca El Barca skrev:
ESP federation has reassured Real Madrid that there will be general pardon and that Mourinho won't be punished for eye-gouging Vilanova [as]

Skal det forstås, som at man vil trække karantænen på de to kampe til Mourinho tilbage? Så har man set det med. Det er grinagtigt fodboldforbund, og ja det bliver underholdende til de to opgør.
Jep, de trækker karantænen. Med andre ord viser de jo, at en træner godt kan tillade sig at angribe en kollega, være voldelig, uden at man vil straffe det. Det er gode og troværdige signaler de sender.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster