Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Myxomatotis skrev:Selvfølgelig kan man da tage Ronaldo væk uden også at at skulle tage Messi væk. Også fra den liste. Det er jo to uafhængige events. Madrids pointantal uden Ronaldo er det samme, med eller uden Messi hos Barcelona. Ligesåvel som at man kunne fjerne Messi fra Barcelona uden nødvendigvis at fjerne Ronaldo fra Real Madrid. Barcelonas tal ville stadig være det samme. At påstå noget andet er noget vrøvl.
At listen så er komplet ubrugelig er noget andet. Hvis listen virkelig skulle kunne bruges til noget, så viser den at de resterende 10 Barcelona spillere kun udgør det sjette bedste hold i Spanien. Hvor mange herinde tror på det? At sige at en sådan liste skulle kunne være indikator for, hvem der er den bedste spiller eller mest værdifulde spiller er simpelthen for blåøjet. Den tager overhovedet ikke højde for de 2 spilleres spillemåde, medspillere og modspillere. Bare for at nævne nogle stykker.
For en sidste gang, kig på tabellen for satan, før du kan skrive så demonstrativt. Tabellen er jo netop lavet for at vise, hvordan de to hold havde klaret sig, hvis begge spillere ikke spillede for de to hold. Det er ikke enten eller, for ellers havde der stået 75 udenfor Real og Barca havde været mestre i tabellen.

Ellers er jeg enig, det er nemlig blåøjet og naivt at tro på tabellen. Det er derfor naivt at sige, "tabellen netop viser at Real ikke havde vundet mesterskabet uden Cristiano". Havde de gjort det uden Xabi?. Eller Higuain?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Der fremgår det jo netop, at man skal tage både Messis og Cristianos mål væk, gør man det, så ender Real med 75 point og Barca på 6. plads, ergo er Real stadig mestre, hvorimod Barca ikke kan beholde 2. pladsen ... Man ser på, hvordan de to respektive hold ville have klaret sig, uden Cristiano og Messi, og svaret kan man se på tabellen. At bruge ceteris paribus i denne sammenhæn giver ikke rigtig nogen mening synes jeg.
Tabellen viser ikke, hvordan holdene havde klaret sig uden Ronaldo og Messi, men blot hvor mange point, de to spillere har hentet hjem. Det er desuden to udregninger, der har intet med hinanden at gøre. Og hvis man vil diskutere, hvorvidt Ronaldo var afgørende for Real Madrids mesterskab (ceteris paribus), så behøver man altså kun kigge på den ene udregning, der viser, hvor mange point Ronaldo har sikret.
Visca El Barca skrev:Først og fremmest er tabellen i sig lidt ligelydlig, men hvis man absolut vil bruge det som en reference eller at forstærke et argument, så kan man ikke bare tage Crstianos mål væk men beholde Leos..
Selvfølgelig kan fjerne Ronaldos mål uden at fjerne Messis mål. De to ting har jo ikke noget at gøre med hinanden, når man ønsker at vurdere Ronaldos betydning for Real Madrids mesterskab.

Men ja, det er en fjollet diskussion. Ronaldo er åbenlyst Real Madrids vigtigste spiller og han havde naturligvis en meget afgørende betydning for mesterskabet. Det ved enhver, der har fulgt Real Madrid i forgangne sæson. Han vandt dog ikke mesterskabet ene mand. Og han spillede aldrig bedre end Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Der fremgår det jo netop, at man skal tage både Messis og Cristianos mål væk, gør man det, så ender Real med 75 point og Barca på 6. plads, ergo er Real stadig mestre, hvorimod Barca ikke kan beholde 2. pladsen ... Man ser på, hvordan de to respektive hold ville have klaret sig, uden Cristiano og Messi, og svaret kan man se på tabellen. At bruge ceteris paribus i denne sammenhæn giver ikke rigtig nogen mening synes jeg.
Tabellen viser ikke, hvordan holdene havde klaret sig uden Ronaldo og Messi, men blot hvor mange point, de to spillere har hentet hjem. Det er desuden to udregninger, der har intet med hinanden at gøre. Og hvis man vil diskutere, hvorvidt Ronaldo var afgørende for Real Madrids mesterskab (ceteris paribus), så behøver man altså kun kigge på den ene udregning, der viser, hvor mange point Ronaldo har sikret.
Visca El Barca skrev:Først og fremmest er tabellen i sig lidt ligelydlig, men hvis man absolut vil bruge det som en reference eller at forstærke et argument, så kan man ikke bare tage Crstianos mål væk men beholde Leos..
Selvfølgelig kan fjerne Ronaldos mål uden at fjerne Messis mål. De to ting har jo ikke noget at gøre med hinanden, når man ønsker at vurdere Ronaldos betydning for Real Madrids mesterskab.

Men ja, det er en fjollet diskussion. Ronaldo er åbenlyst Real Madrids vigtigste spiller og han havde naturligvis en meget afgørende betydning for mesterskabet. Det ved enhver, der har fulgt Real Madrid i forgangne sæson. Han vandt dog ikke mesterskabet ene mand. Og han spillede aldrig bedre end Messi.
Godt så, vi er enige :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:
Det er jo netop ikke fact, i den tabel som Messi1987 giver dig, kan jeg se at Real står som mestre, hvorimod Barca er endt på 6. plads. Håber du kan se det.


Ud fra den tabel, kan man altså ikke. Desværre. Du kan simpelthen ikke tage den enes mål med, og tage den andens væk. Tabellen er netop blevet lavet for at illustrere, hvor stor betydning de to spillere havde for sit hold, netop for at sammenligne de to, at påvise hvem af Messi og Cristiano er mest vigtig for sit hold. Håber du kan se det, alt det andet er udenom snak.




Leo er bedre end Cristiano, punktum. Ikke noget bedre dage eller dårlige dage, han er en bedre spiller. Det synes jeg efterhånden burde være klart for enhver, også selv de støste madridistas og andre Cristiano fanbois. Hvis man stadig ikke tror på det, så kan man jo bare læse nogle udtalelser af Capello, Lippi, Redknapp, Neville, Laudrup, Olsen, Cassano, Hitzfeld m.fl. De eksperter du snakker om, er det Rio og Peter S du snakker om ;-) ,

Nej jeg skriver det gerne igen, vi havde en opfattelse af at den mest vindende spiller altid vandt prisen som verdens bedste. Ja man behøvede ikke engang at spille godt i en sæson, en kanon slutrunde var nok til at vinde prisen. Vi har dog set en ændring, nu hvor Leo virkelig har meldt på banen. I 2010 var det ikke den mest vindende kabdidat som løb af med prisen, det var derimod den bedste. På baggrund af det, kan jeg simpelthen ikke se Cristiano vinde prisen, nu hvor Leo har haft sådan en sæson. Det er den samme jury, der kårer verdens bedste.


Nu er dte et rimelig middelmådigt landshold. Ingen store stjerner, har du glemt Nani?. Coentrao som er en af de dyreste forsvarsspillere, hvis ikke den dyreste?. Jeg kan vitterlig ikke se, hvorfor det franske landshold skulle have bedre spillermateriale lige p.t end det portugisiske. Argentina har f.eks ingen midtbane eller forsvar, groft sagt.

Men sagens kerne er dog, at det er usagligt at give hele æren til Cristiano, som sagt, Cristiano var måske en af de ringeste på banen i de første to kampe, især mod DK, det var de andre der løftede holdet og Cristiano, det skal man ikke glemme. Med andre ord, hvis vi skal følge din logik, så viste det portugisisk landshold at de netop kan klare sig, når Cristiano spiller svagest. Man skal ikke negligere Cristianos betydning, det er jeg enig i, men man skal så sandelig heller ikke negligere de andre portugisere og deres talent.
Hør nu her. Denne statistik fortæller noget om, hvem der betød mest for deres respektive hold. Ja, her betød Messi mest. Barca var endt nummer 6, hvor Real Madrid stadig var endt nummer 1. Det eneste jeg siger, er at Ronaldo har været den vigtigste mand for Real Madrid. Det er stadig et fantastisk hold med spillere som Xabi, Pepe, Ozil og Casillas, men Ronaldo har været den vigtigste. Det er ikke nogen diskussion. Om de havde vundet mesterskabet uden Ronaldo er ikke til at sige, men ud fra Messi1997 ligatabel, så havde man ikke vundet mesterskabet, hvis Real Madrid manglede Ronaldo. Ingen sammenligning til Messi. Det eneste jeg dog nævner, er at han var den vigtigste for et mesterskabshold. Han scorede massevis af mål. Det kan Messi ikke tage fra ham.

De fleste har ment, at Messi er verdens bedste, men nu er de fleste begyndt at mene, at Ronaldo har fortjent balon d'or. Og det er skam ikke kun Real Madrid spillere, PS og Ferdinand. At man stadig mener Messi har fortjent den på grund af en fantastisk halv sæson er jo også fair nok. Jeg synes bare Ronaldo har fortjent den og jeg mener argumenterne taler for sig selv. Man kan også finde argumenter for Messi, men jeg synes klart Ronaldo har fortjent det efter denne sæson.

Ja Sneijder vandt ikke, men nu er der jo også kæmpe forskel på Sneijder og Ronaldo. Ronaldo har jo stort set scoret ligeså mange mål som Messi. Man betegner jo Messi og Ronaldo som verdens bedste, hvilket de selvfølgelig også er. Nu har de stort set haft en lige god sæson, men Ronaldo ender alligevel med at blive den afgørende på de rigtige tidspunker, præcis som Messi var det sidste år. Derfor synes jeg det er Ronaldo der fortjener den i år, frem for Messi. Jeg synes jo fx heller ikke Mata fortjener den, bare fordi han måske kommer til at vinde 3 store titler eller Silva for den sags skyld.

Nani er en rigtig god spiller, den bedste efter Ronaldo rent offensivt. Men han er jo ikke en stjerne, der virkelig trækker et hold op. Frankrig har derimod spillere som Evra, Benzema, Ribery, Lloris og Nasri. Sådan nogle typer har Portugal ikke, måske med undtagelse af Nani, som ofte kun har 8 gode kampe på en sæson. Ronaldo er bare den vigtigste spiller på det hold, men det betyder selvfølgelig ikke, at Veloso, Moutinho og Pepe ikke har spillet en god slutrunde, men Ronaldo er bare den vigtigste.

OT: Den skulle høre til EM debatten, men nu når vi kører i Ronaldo, så glæder jeg mig til at se ham køre Arbeloa rundt, mens Pepe og Veloso får stoppet Iniesta og Xavi.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blach »

Forum indlæg på madrista.dk:
Zamora trofæ kommer til at skifte navn til Casillas trofæ i fremtiden.

Casillas har flest sejr med landsholdet af alle spiller i Verden.
He..he..hehe....ha...ha...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Manden har kun vundet 1 Zamora, samme som Pinto og 4 mindre end Valdes, og så skulle det skifte navn til Casillas trofæ? Ja Casillas er god, men der skal være end bedre grund til at ændre Zamora trofæet til Casillas trofæet end det..

Ps ifølge dem derinde er Casillas lysår foran Valdes, og Pirlo, som jo er bedre end Inieste(hvilket vi alle ved ;-) ), er lysår bag Ronaldo... Tjaaah... Jeg føler med Storken, jeg skulle faktisk bare tjekke hvor hårdt han har det... Oh my god, hvor er det nemt at få sig et godt grin derinde...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Blach skrev:Forum indlæg på madrista.dk:
Zamora trofæ kommer til at skifte navn til Casillas trofæ i fremtiden.

Casillas har flest sejr med landsholdet af alle spiller i Verden.
He..he..hehe....ha...ha...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Manden har kun vundet 1 Zamora, samme som Pinto og 4 mindre end Valdes, og så skulle det skifte navn til Casillas trofæ? Ja Casillas er god, men der skal være end bedre grund til at ændre Zamora trofæet til Casillas trofæet end det..

Ps ifølge dem derinde er Casillas lysår foran Valdes, og Pirlo, som jo er bedre end Inieste(hvilket vi alle ved ;-) ), er lysår bag Ronaldo... Tjaaah... Jeg føler med Storken, jeg skulle faktisk bare tjekke hvor hårdt han har det... Oh my god, hvor er det nemt at få sig et godt grin derinde...
:lol: :lol: :lol:



Jeg har vist skrevet det før, men tjek facebook-gruppen "Real Madrid Ultras Sur Damark", det er også rigtig god spas :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er jo også bare en hovedløs argumentation. Zamora Trofæet har absolut intet med landsholdet at gøre, så hvordan Casillas' meritter på lige netop dén front, skulle kunne retfærdiggøre en navneforandring af trofæet, har jeg lidt svært ved at gennemskue.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Blach skrev:Forum indlæg på madrista.dk:
Zamora trofæ kommer til at skifte navn til Casillas trofæ i fremtiden.

Casillas har flest sejr med landsholdet af alle spiller i Verden.
He..he..hehe....ha...ha...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Manden har kun vundet 1 Zamora, samme som Pinto og 4 mindre end Valdes, og så skulle det skifte navn til Casillas trofæ? Ja Casillas er god, men der skal være end bedre grund til at ændre Zamora trofæet til Casillas trofæet end det..

Ps ifølge dem derinde er Casillas lysår foran Valdes, og Pirlo, som jo er bedre end Inieste(hvilket vi alle ved ;-) ), er lysår bag Ronaldo... Tjaaah... Jeg føler med Storken, jeg skulle faktisk bare tjekke hvor hårdt han har det... Oh my god, hvor er det nemt at få sig et godt grin derinde...
Nu er Casillas jo Spaniens største målmand gennem tiderne, så en eller anden pris skal sgu nok blive opkaldt efter ham.

Casillas er langt bedre end Valdes. Det var jo netop Storken som prøvede at argumentere for, at Valdes skulle være bedre end Casillas. Det er vidst kun Barca fans der kan sige sådan noget, for ingen andre steder kan det overhovedet blive diskuteret.

Nu ved jeg ikke hvordan du læser, men der bliver bare nævnt, at Ronaldo og Messi (ja, han bliver også nævnt, men det udelader du så) er så langt foran alle andre i Balon d'or, at selv Pirlo eller Iniesta stadig er lysår fra at vinde. Det er du vel enig i, eller mener du faktisk, at der er andre spillere end Ronaldo og Messi som kan vinde Balon d'or?

Det er klart du er uenig, da du er Barca fan, sådan vil det altid være, men den almene fan vil sgu nok ikke sidde og grine.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Iniesta er under ingen omstændigheder *lysår* efter Ronaldo!

Ini fik i øvrigt også Ballon Do'or 2. pladsen i 2010 og 4. pladsen i 2011, samt 4. pladsen i 2009.

Og var en af de allerbedste i VM slutrunden. Han overstrålede alle under dette EM og i ligaen er han altid en af de allerbedste.

UEFA Euro 2008 Team of the tournament
UEFA Euro 2008 Man Of The Match vs. Russia
La Liga Spanish Player of the Year: 2009
La Liga's Best Attacking Midfielder: 2009, 2011
Trofeo Alfredo di Stéfano: 2nd best player in La Liga 2008–09, 3rd 2011-12.
FIFA/FIFPro World XI: 2009, 2010, 2011
UEFA Team of the Year: 2009, 2010, 2011
Ballon d'Or: 4th Place 2009
2010 FIFA World Cup All-Star Team
2010 FIFA World Cup Man Of The Match vs. Chile, Paraguay and Final vs Netherlands
Prince of Asturias Awards: 2010
FIFA Ballon d'Or: Second place 2010, 4th Place 2011
FIFA Puskás Award: Second place 2009
Onze d'Or: Third place 2009, Second place 2010
UEFA Best Player in Europe Award: 4th Place 2011
ESM Team of the Year: 2011
UEFA Euro 2012 Man Of The Match vs. Italy, Croatia, Final vs Italy
UEFA Euro Player of the Tournament: 2012
UEFA Euro Team of the Tournament: 2012


Han spiller på et utroligt højt niveau konstant og har tekniske færdigheder som er Ronaldo overlegen.

Ronaldos spids kompetencer: hovedstød, frispark, hurtighed uden bold og viften-med-benen finter, ja, der er Ronaldo foran Iniesta..

På SAMTLIGE andre områder er Iniesta lysår foran Ronaldo.. og Messi er selvfølgelig over dem alle.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det er simpelthen uhyggeligt, at høre dig gang på gang tale for den "almene fan", når du er SÅ farvet som de overhovedet kommer!

Valdes har vundet Zamora trofæet 5 gange mod Casillas' ene titel. Hertil vil du så påstå at Casillas er !?LYSÅR!? foran Valdes? Jamen det er da utroligt. Casillas har på ingen måde været ligeså god en målmand som eksempelvis Neuer og Cech når det kommer til klubfodbold denne sæson. Ej heller var han på niveau med Valdes for 2 sæsoner siden, hvor flere drops blev lavet.

At Casillas er bedre end Valdes generelt, kan jeg sagtens være enig i. Men lysår foran, er blot endnu en ultra farvet udtalelse! De har stort set de samme meritter, hvor Casillas har stået for det bedste landshold gennem tiderne, mens Valdes har stået for det bedste klubhold gennem tiderne.
Forumlegende

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

SpillerSomMESSI skrev:Iniesta er under ingen omstændigheder *lysår* efter Ronaldo!

Ini fik i øvrigt også Ballon Do'or 2. pladsen i 2010 og 4. pladsen i 2011, samt 4. pladsen i 2009.

Og var en af de allerbedste i VM slutrunden. Han overstrålede alle under dette EM og i ligaen er han altid en af de allerbedste.

UEFA Euro 2008 Team of the tournament
UEFA Euro 2008 Man Of The Match vs. Russia
La Liga Spanish Player of the Year: 2009
La Liga's Best Attacking Midfielder: 2009, 2011
Trofeo Alfredo di Stéfano: 2nd best player in La Liga 2008–09, 3rd 2011-12.
FIFA/FIFPro World XI: 2009, 2010, 2011
UEFA Team of the Year: 2009, 2010, 2011
Ballon d'Or: 4th Place 2009
2010 FIFA World Cup All-Star Team
2010 FIFA World Cup Man Of The Match vs. Chile, Paraguay and Final vs Netherlands
Prince of Asturias Awards: 2010
FIFA Ballon d'Or: Second place 2010, 4th Place 2011
FIFA Puskás Award: Second place 2009
Onze d'Or: Third place 2009, Second place 2010
UEFA Best Player in Europe Award: 4th Place 2011
ESM Team of the Year: 2011
UEFA Euro 2012 Man Of The Match vs. Italy, Croatia, Final vs Italy
UEFA Euro Player of the Tournament: 2012
UEFA Euro Team of the Tournament: 2012


Han spiller på et utroligt højt niveau konstant og har tekniske færdigheder som er Ronaldo overlegen.

Ronaldos spids kompetencer: hovedstød, frispark, hurtighed uden bold og viften-med-benen finter, ja, der er Ronaldo foran Iniesta..

På SAMTLIGE andre områder er Iniesta lysår foran Ronaldo.. og Messi er selvfølgelig over dem alle.
Meget fint du lige samler Iniesta's priser sammen, men dette indlæg vil blive for langt, hvis vi skulle gennemgå alle Ronaldos priser.

Bare det, at du mener Messi er Ronaldo overlegen på alle områder, viser jo tydeligt din manglede fodboldintellegens.

Men altså, du mener Barca har verdens to bedste, men alligevel var det Real som var dem overlegen i år? Altså, så må Busquets, Xavi, Pique og Valdes jo været fuldstændig elendige eller hva fanden er det, der sker? :D

vamosbarca

Re: Real Madrid

Indlæg af vamosbarca »

ronaldos hår er ihvertfald mere lækkert end iniestas,og så tuder ronaldo bedre end både messi og iniesta.
:glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hej du.. du skrev at Ronaldo var LYSÅR foran INIESTA!

Jeg skriver at det er han ikke... jeg mener endda at Iniesta er bedre på alle andre punkter end de 3,4 spidskompetencer som Ronaldo har.

Ronaldos priser er mange, og mange af dem er jo Portugisiske priser.. men det skal man heller ikke tage fra ham.

Men pointen er at DU mener at Ronaldo er LYSÅR FORAN INIESTA er jo vås for fodbold verden.

Jeg viste med listen over Ini's priser at han er i top 5 i verden over de sidate 4 år. Det er Ronaldo vel også. Så ligefrem LYSÅR foran Ini synes jeg var ret hvidfarvet i snæversynethed.

Ini er i manges øjne bedre end Ronaldo, også i mine øjne.. du har self. ret til at mene at der er lysår forskel, det synspunkt tror jeg dog at du og dine RMD venner står ret alene med :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

vamosbarca

Re: Real Madrid

Indlæg af vamosbarca »

diskutionen er latterlig sorry to say,enhver med bare en lille smule forstand på fodbold,kan se iniesta er en klassespiller på et mere end højt niveau.At sige ronaldo er meget bedre end iniesta tvivler jeg meget på i får nogen fodboldexperter til at sige,de har hver deres kompentancer ligesom messi og ronaldo,men forskellen mellen de her tja 4-5 spillere i verden er ikke stor. :smile:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hej michaelk94

Du skrev
michaelk94 skrev: Bare det, at du mener Messi er Ronaldo overlegen på alle områder, viser jo tydeligt din manglede fodboldintellegens.

Men altså, du mener Barca har verdens to bedste, men alligevel var det Real som var dem overlegen i år? Altså, så må Busquets, Xavi, Pique og Valdes jo været fuldstændig elendige eller hva fanden er det, der sker? :D
RMD-Barca indbyrdes ? Der var Barca da RMD overlegen ik? Det er du vel klar over eller hvad?

I ligaen var RMD alle (undtagen Barca) overlegen.. en flot sæson med rekord målscore og point..

Jeg forstår ikke din konklusion til sidst (hvor du er sarkastisk måske) - men hvad har det med at du mener at Ronaldo er LYSÅR foran Ini at gøre, og at jeg mener at Messi overstråler alle andre - (du ved lidt ligesom rigtig mange andre mennesker) - og hvordan udleder du min (efter din analyse: manglende) fodboldintellegens ud det her?

..michaelk94 ?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster