Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

OMFG, jeg er træt af "danske fodboldeksperter". En eller anden dude, tror det er danmarks U-17 landstræner, sagde: "Jeg tror, det er Lass' første kamp på højrebacken bla bla bla".

Helt seriøst, er det så nemt at blive ekspert og tjene penge for at fyre lort af? Han har spillet en del gange der i denne sæson.

Hvis jeg lavede så mange fejl som danske fodboldeksperter gør på et almindeligt arbejdsmarked, var jeg sgu blevet fyret og blacklistet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Fcbarcelona2009

Re: Real Madrid

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

# 23 skrev:Jeg ærgrer mig så meget, at Real slog United i købet af Raphael Varane. Han er sgu et stort forsvarstalent.
Fuldstændig enig! han bliver guld værd i fremtiden.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

#23 hvordan går det for utd? grr jeg vil hade at se city løbe med mesterskabet,langt hellere utd end city. :smile:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

teemuss skrev:#23 hvordan går det for utd? grr jeg vil hade at se city løbe med mesterskabet,langt hellere utd end city. :smile:
Jeg prøver at glemme denne sæson. Jeg forventer en afklapsning i morgen. Citys spil er meget centraliseret, og når United ikke engang kan styre en midtbane, forventer jeg sultensmadder.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nu falder Granada da helt sammen.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Nogle gange tænker jeg over de folk herinde, der mente, at Benzema ikke var god nok. Manden er en fantastisk dygtig angriber. Igen sur over, at Real tog ham for næsen af United!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

jeg håber og tror utd rejser sig :smile:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:Nogle gange tænker jeg over de folk herinde, der mente, at Benzema ikke var god nok. Manden er en fantastisk dygtig angriber. Igen sur over, at Real tog ham for næsen af United!
Det er også hans tredje sæson i Real... på et eller andet tidspunkt skulle han vel vise noget.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:
# 23 skrev:Nogle gange tænker jeg over de folk herinde, der mente, at Benzema ikke var god nok. Manden er en fantastisk dygtig angriber. Igen sur over, at Real tog ham for næsen af United!
Det er også hans tredje sæson i Real... på et eller andet tidspunkt skulle han vel vise noget.
Det var nu ikke det. Det var allerede i første sæson afskrev folk ham. Folk mente, at han var en anelse overhyped.

Men lidt uenig. Han fik gennembruddet sidste sæson. At slå igennem 2. sæson er vel ikke dårligt?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:
Mander skrev:
# 23 skrev:Nogle gange tænker jeg over de folk herinde, der mente, at Benzema ikke var god nok. Manden er en fantastisk dygtig angriber. Igen sur over, at Real tog ham for næsen af United!
Det er også hans tredje sæson i Real... på et eller andet tidspunkt skulle han vel vise noget.
Det var nu ikke det. Det var allerede i første sæson afskrev folk ham. Folk mente, at han var en anelse overhyped.

Men lidt uenig. Han fik gennembruddet sidste sæson. At slå igennem 2. sæson er vel ikke dårligt?
Han var til gengæld også uhyggelig ringe i første sæson. I anden sæson fik han godt nok en ganske god statistikl, ja, men jeg husker ham stadig som dårligt spillende, når man rent faktisk så ham (om end naturligvis bedre end i første sæson), og det blev først decideret udmærket mod slutningen af sæsonen. Personligt havde jeg et godt øje til ham inden han skiftede fra Lyon, men jeg synes ikke, at vi er gået glip af noget.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

@ Fcbarcelona2009
Hvorfor du kommer herind for at spille ulv i fåreklæder, når du så åbenlyst holder med Real, er mig ubegribeligt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:
# 23 skrev:
Mander skrev:
# 23 skrev:Nogle gange tænker jeg over de folk herinde, der mente, at Benzema ikke var god nok. Manden er en fantastisk dygtig angriber. Igen sur over, at Real tog ham for næsen af United!
Det er også hans tredje sæson i Real... på et eller andet tidspunkt skulle han vel vise noget.
Det var nu ikke det. Det var allerede i første sæson afskrev folk ham. Folk mente, at han var en anelse overhyped.

Men lidt uenig. Han fik gennembruddet sidste sæson. At slå igennem 2. sæson er vel ikke dårligt?
Han var til gengæld også uhyggelig ringe i første sæson. I anden sæson fik han godt nok en ganske god statistikl, ja, men jeg husker ham stadig som dårligt spillende, når man rent faktisk så ham (om end naturligvis bedre end i første sæson), og det blev først decideret udmærket mod slutningen af sæsonen. Personligt havde jeg et godt øje til ham inden han skiftede fra Lyon, men jeg synes ikke, at vi er gået glip af noget.
Jeg har hellere på intet tidspunkt sagt, at Barca er gået glip af noget. Jeg indikerede blot, at der må sidde nogle og bare tænke, at de skulle have ventet med at sige noget, for IMO var/er hans talent kolossalt stort :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Benzema er god, ja. Men det vidste de fleste vel godt? Det er vel heller ikke den store overraskelse, at Real egentlig ikke manglede offensiv kvalitet?

Han ændrer ikke på det store, efter min mening.

Det er det gennemtømrede spilkoncept, som er indgroet hos hjemmeavlede spillere - hvilket ikke fås hos indkøb - og så vores midtbane, der ubestridt er verdens bedste, der er forskellen på Real og Barca.

Han havde været en god mand for mange andre storklubber (de fleste). Havde egentlig gerne set ham i United. Tror han ville passe godt ind i PL.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af brilleaben »

Reals første mål mod Granada var jo nærmest... tør jeg sige det... Barcelonaklasse!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:@ Fcbarcelona2009
Hvorfor du kommer herind for at spille ulv i fåreklæder, når du så åbenlyst holder med Real, er mig ubegribeligt
Der er jo nogle stykker, ynkeligt er det, naar det netop er saa aabenlyst at de i hvert fald ikke er fan af Barca, som de saa gerne vil have os til at tro de er. Jeg kan heller ikke helt forstaa hvad de laver herinde, men ja det maa vi bare acceptere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster