Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Nu er det jo blot en journalist fra ABC der kommer med udtalelsen.
At madridista.dk så vælger at oversætte det for at sende lidt stikpiller afsted viser vel bare at madridista.dk mangler relevante nyheder at bringe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og at de er enige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Kawhi skrev:Nu er det jo blot en journalist fra ABC der kommer med udtalelsen.
At madridista.dk så vælger at oversætte det for at sende lidt stikpiller afsted viser vel bare at madridista.dk mangler relevante nyheder at bringe.

Det lader generelt til at madridista.dk bliver styret af en samling 7. Klasses elever.

Vildt at så stor en klub ikke har et blot så nogenlunde sted at kommunikere. Måske derfor der er så mange inde på bold.dk.!?

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Det er mere sjovt at de snakker om de ikke køber dyre spillere som dembele men vinder CHL på en base af billigere spillere hvorefter de så lister de billige som ceballos men glemmer Ronaldo, bale, James etc.

Det er dog lidt sjovt at der udtales de ikke vil give 200 mio € for PRL middelmådige spillere. Stikpiller til premier league er altid lidt sjovt

Men de er helt blæst over i Madrid. Har de glemt de lige har givet 90 mio euro for 2 18-årige drenge med minimal førsteholds bold i benene. Madriista er bare en sørgelig smålig hjemmeside. Men det er sjov læsning engang imellem når det ikke er helt tåkrummende pinligt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:Det er mere sjovt at de snakker om de ikke køber dyre spillere som dembele men vinder CHL på en base af billigere spillere hvorefter de så lister de billige som ceballos men glemmer Ronaldo, bale, James etc.

Det er dog lidt sjovt at der udtales de ikke vil give 200 mio € for PRL middelmådige spillere. Stikpiller til premier league er altid lidt sjovt

Men de er helt blæst over i Madrid. Har de glemt de lige har givet 90 mio euro for 2 18-årige drenge med minimal førsteholds bold i benene. Madriista er bare en sørgelig smålig hjemmeside. Men det er sjov læsning engang imellem når det ikke er helt tåkrummende pinligt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Det er jo barnagtigt og pinligt at kalde PL's spillere for middelmådige. Sådan kan man bare ikke formulere sig i en artikel. Foruden al det andet enormt selektive vås der bliver fremført i artiklen. Et er at et forum har brugere der kammer lidt over engang imellem, men at de artikler der bliver bragt, har sådan en ordlyd, er bare så man tager sig til hovedet!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Antimadridista skrev:
Rb88 skrev:Det er mere sjovt at de snakker om de ikke køber dyre spillere som dembele men vinder CHL på en base af billigere spillere hvorefter de så lister de billige som ceballos men glemmer Ronaldo, bale, James etc.

Det er dog lidt sjovt at der udtales de ikke vil give 200 mio € for PRL middelmådige spillere. Stikpiller til premier league er altid lidt sjovt

Men de er helt blæst over i Madrid. Har de glemt de lige har givet 90 mio euro for 2 18-årige drenge med minimal førsteholds bold i benene. Madriista er bare en sørgelig smålig hjemmeside. Men det er sjov læsning engang imellem når det ikke er helt tåkrummende pinligt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Det er jo barnagtigt og pinligt at kalde PL's spillere for middelmådige. Sådan kan man bare ikke formulere sig i en artikel. Foruden al det andet enormt selektive vås der bliver fremført i artiklen. Et er at et forum har brugere der kammer lidt over engang imellem, men at de artikler der bliver bragt, har sådan en ordlyd, er bare så man tager sig til hovedet!
Præcis hvad jeg mente med tåkrummende pinligt [emoji28]


Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Rb88 skrev:Det er mere sjovt at de snakker om de ikke køber dyre spillere som dembele men vinder CHL på en base af billigere spillere hvorefter de så lister de billige som ceballos men glemmer Ronaldo, bale, James etc.

Det er dog lidt sjovt at der udtales de ikke vil give 200 mio € for PRL middelmådige spillere. Stikpiller til premier league er altid lidt sjovt

Men de er helt blæst over i Madrid. Har de glemt de lige har givet 90 mio euro for 2 18-årige drenge med minimal førsteholds bold i benene. Madriista er bare en sørgelig smålig hjemmeside. Men det er sjov læsning engang imellem når det ikke er helt tåkrummende pinligt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
En ændring af indkøbsstrategien er vel fair nok? Kan ikke lige umiddelbart se noget galt i det.

Som jeg ser det, så kan Real Madrid ikke spille med de helt store drenge (Paris SG og Manchester City), og derfor vælger man at ændre strategien. Samtidigt skal der også bygges et nyt stadion, og det koster jo også kassen. Vi skal lige huske på, at Real Madrid seneste dyre signing var James i 2014.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

LeoMessi skrev:
Rb88 skrev:Det er mere sjovt at de snakker om de ikke køber dyre spillere som dembele men vinder CHL på en base af billigere spillere hvorefter de så lister de billige som ceballos men glemmer Ronaldo, bale, James etc.

Det er dog lidt sjovt at der udtales de ikke vil give 200 mio € for PRL middelmådige spillere. Stikpiller til premier league er altid lidt sjovt

Men de er helt blæst over i Madrid. Har de glemt de lige har givet 90 mio euro for 2 18-årige drenge med minimal førsteholds bold i benene. Madriista er bare en sørgelig smålig hjemmeside. Men det er sjov læsning engang imellem når det ikke er helt tåkrummende pinligt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
En ændring af indkøbsstrategien er vel fair nok? Kan ikke lige umiddelbart se noget galt i det.

Som jeg ser det, så kan Real Madrid ikke spille med de helt store drenge (Paris SG og Manchester City), og derfor vælger man at ændre strategien. Samtidigt skal der også bygges et nyt stadion, og det koster jo også kassen. Vi skal lige huske på, at Real Madrid seneste dyre signing var James i 2014.
Det er da fair at gøre det. Men så skal man ikke skrive at Real ikke gennemfører opsigtsvækkende handler. Og at man ikke vil være med til dette cirkus med dyre spillere.

Real har vel selv skubbet grænsen for verdens dyreste spiller adskillige gange

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

AS mener angiveligt at Lopetegui vil benytte Benzema som første-angriber og benytte Mayoral som reserve-angriber - lige som i sidste sæson. Vi bør kunne sove trygt om natten så.

Benz i 17/18-sæsonen:
Mål: 12
Minutter: 3.237
270 min. pr. mål

Mayoral i 17/18-sæsonen:
Mål: 7
Minutter: 927
132 min. pr. mål

Så mangler vi bare at Bale igen for endnu en muskelskade og Isco/Asensio igen ikke præsterer kontinuerligt, så er der kun Atletico der kan puste os i nakken.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af !Option »

Kawhi skrev:AS mener angiveligt at Lopetegui vil benytte Benzema som første-angriber og benytte Mayoral som reserve-angriber - lige som i sidste sæson. Vi bør kunne sove trygt om natten så.

Benz i 17/18-sæsonen:
Mål: 12
Minutter: 3.237
270 min. pr. mål

Mayoral i 17/18-sæsonen:
Mål: 7
Minutter: 927
132 min. pr. mål

Så mangler vi bare at Bale igen for endnu en muskelskade og Isco/Asensio igen ikke præsterer kontinuerligt, så er der kun Atletico der kan puste os i nakken.
Bale er netop blevet meldt skadet. Han måtte forlade træningen med en mindre skade i går :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men igen.. min fornemmelse er at disse stats var påvirket af Ronaldos altoverskyggende personlighed og attitude og evindelige afslutninger fra umulige positioner...

Benz vil nu blive den man søger for at lave målet.. samtidig med at hans egen rolle bliver mere fremme mod målet og skal afslutte.. hans stats bliver klart bedre.

Samtidig tror jeg at næsten samtlige Real spillere fra midten og fremad bliver bedre af at Ronaldo ikke længere skulle søges hele tiden - sættes op, og iscensættes.. og hele tiden alligevel stod og slog ud med armene og slog op i banen - bebrejdende..

En ny træner der gerne vil spille tiki taki, med spillere som Isco, Kroos, Modric, Ascensio, Benz blir helt sikkert mere ala Spaniens landshold end Real var under Zidane.

Alle afskrev også os sidste år før sæsonen da Neymar skred og vi købte elendige Paulinho og lotto kuponen Demb.. men spillet blev helt anderledes homogent (og kedeligt!) men flere spillere blomstrede i Neymars fravær - eksempelvis Alba..

Jeg siger bare, at Real var egentlig historisk ringe sidste sæson, men utrolig heldige i CHL, men med få justeringer.. salg af Ronaldo, ny træner og ny spil koncept vil de have stor chance for at præstere meget bedre.. en rigtig solid sammenspillet trup.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Jeg tror at du har helt ret i det du skriver. Man skal heller ikke undervurdere Lopetegui.

Real Madrids nye måde at spille fodbold på kommer sikkert til at koste dem points i starten af sæsonen, da jeg bl.a. ikke tror at Benzema efter en forfærdelig sidste sæson og 9 år i skyggen af Ronaldo pludselig kan omstille sig til at blive "the go-to guy". Samtidig mangler han i den grad skarphed.

Selv som Barca-mand, så ser jeg utrolig meget frem til at se hvad RM kan diske op med uden Zizou og CR.
Hvis de får en dårlig sæsonstart, hvor længe lader Perez mon så Loppen sidde på trænerposten?
Og bliver de så desperate til vinter og får et galactico-flip alligevel?

Personligt tror jeg på at der opstår krise i klubben hvis denne sæson går i vasken. Det vil ende med spillerflugt, præsidentfyringer, håbløse indkøb osv. osv.
Og måske værst af alt for mange Barca-fans, så vil det hele få Ronaldo til at fremstå som spilleren, der var skyld i al RMs succes.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »



Ny Real Madrid signing. Deres fans må sgu være lidt mere rolige omkring sæsonen nu.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Og lidt flere gode nyheder til Real fansene, skulle det altså være sandt.



Kovacic træner ikke mere med Real. Han strejker indtil han har afgjort sin fremtid, gerne i en ny klub.

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Nu er Lopetegui også ude at bekræfte at Kovacic vil væk. Han kunne ellers være spændende for os, men vi er vist fint dækket ind nu.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster