Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jesni »

Egzon skrev:Før i tiden kunne jeg godt se Reals kampe for at se styrkeforholdet. Men når jeg ser hvordan disse * modstandere spiller mod os i forhold til mod Real er det til at brække sig over. Bilbao spillede som en flok homoer mod os, men mod Real tør de godt gå op i banen, er blevet godt træt af det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jamen? Vil vil jo gerne have, de pakker sig. Så taber de jo helt sikkert. Vi bliver først for alvor presset, hvis hold er modige nok til at presse vores opspil.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

RM bliver mestre i år..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:RM bliver mestre i år..
/ignore
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:RM bliver mestre i år..
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må holdene sgu snart begynde at pakke sig mod real. Det er ufatteligt at de bliver ved med at gå ind til kampene som om de er på lige fod med dem. Når de så møder os så er det alle mænd i feltet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Nu må holdene sgu snart begynde at pakke sig mod real. Det er ufatteligt at de bliver ved med at gå ind til kampene som om de er på lige fod med dem. Når de så møder os så er det alle mænd i feltet.
De frygter os mere end de frygter Real, må konklusionen være.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja åbenbart. Og så kan de tage hjem med et nederlag på 5-0.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Jeg har lige genset alle Ronaldos 17 mål i denne sæson.

4 af dem er på straffespark (han har ligeledes brændt ét).
6 af dem er hans første berøring (tap-ins).
3 af dem er på et skud efter en tæmning (han bliver spillet fri til skud).
3 af dem er på hovedstød (det ene er godt headed ind).
1 af dem er på et langskud (han har selv hele andelen i målet).

Det er selvfølgelig imponerende at score 17 mål i 11 kampe, men målene i sig selv er meget intetsigende. Han laver et godt langskud og et flot hovedstødsmål, men ellers er det på ingen måde spektakulært fra Ronaldos side. Man bliver derimod opmærksom på opspillet. Der er flere gode afleveringer bag mange af målene. Jeg prøver ikke at tage kreditten fra Ronaldo, men i størstedelen af målene har han bare sidste fod på.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:Jeg har lige genset alle Ronaldos 17 mål i denne sæson.

4 af dem er på straffespark (han har ligeledes brændt ét).
6 af dem er hans første berøring (tap-ins).
3 af dem er på et skud efter en tæmning (han bliver spillet fri til skud).
3 af dem er på hovedstød (det ene er godt headed ind).
1 af dem er på et langskud (han har selv hele andelen i målet).

Det er selvfølgelig imponerende at score 17 mål i 11 kampe, men målene i sig selv er meget intetsigende. Han laver et godt langskud og et flot hovedstødsmål, men ellers er det på ingen måde spektakulært fra Ronaldos side. Man bliver derimod opmærksom på opspillet. Der er flere gode afleveringer bag mange af målene. Jeg prøver ikke at tage kreditten fra Ronaldo, men i størstedelen af målene har han bare sidste fod på.
Jeg er enig, og synes altid det har været sådan, men alligevel betyder det jo ingenting når man ser statistikker...
Og selvom han så scorede alle mål på tap ins skal han jo stå det rigtige sted for at kunne score dem, så alt i alt er det for mig ligegyldig hvordan målene blir scoret... Undtaget alle de der mærkelige straffespark som RM partout blir tildelt, det er helt absurdt og konkurrenceforvridende.
Straffesparkene tager en del af pynten af CR'r mål stats... Det er som om dommerne igen i år kører en bestemt kampagne.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Ronaldos placeringsevne og timing er efterhånden fuldstændig fantastisk. Måske verdens bedste. Og så er han altså god til at fucking pløkke flade indlæg og straffespark i mål. Sådan noget som Diego Costa lavede i går ( :ned: ), hvilket fx Neyo gør alt for tit, det ser man sjældent Ronaldo gøre for tiden. Bomber.
phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Men hvor er magien? Ronaldo er jo bare decimeret til en scoringsmaskine, en robot.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Men hvor er magien? Ronaldo er jo bare decimeret til en scoringsmaskine, en robot.
Magien er i 169 cm argentiner. Oh yeah.
Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:Men hvor er magien? Ronaldo er jo bare decimeret til en scoringsmaskine, en robot.
Lidt ala Salinas, hvis vi tænker efter...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

Piquénbauer skrev:Nu må holdene sgu snart begynde at pakke sig mod real. Det er ufatteligt at de bliver ved med at gå ind til kampene som om de er på lige fod med dem. Når de så møder os så er det alle mænd i feltet.
Jeg synes, det er svært at stille det sådan op. Nu var jeg tilfældigvis både på Santiago Bernabeu og Estadio de Vallecas i den netop overstående weekend, og derfor havde jeg godt belæg for at se begge holdenes overordnede struktur og spillestil (nemmere på stadion) og sammenligne disse.

Først og fremmest: Det er klart, at holdene stiller sig mere defensivt mod Barcelona, da jeres spillestil netop indbyder til dette. Det ekstreme genpres og boldbesiddende spil gør netop, at holdene oftest står uden bolden. Når i tilmed spiller SÅ meget på offside fælden som i gør med de forreste 3, så er det endnu mere logisk, at holdene må stå meget afventende. Det var så også der, at Rayo fejlede i weekenden, da de med overskud af naivitet forsøgte at trække offsiden. Det resulterede som i selv så, i at i kom alene med målmanden adskillige gange. Jeg var tosset. Håber også Munir bliver bænket alene på baggrund af hans manglende aflevering til Neymar, der simpelthen er utilgivelig. Nu ved jeg ikke, hvor meget man så på TV, men Neymar løb side om side med Munir i 20 meter. Den skulle bare spilles.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Er det ikke også logisk at man ikke skal give spillere som ronaldo og bale plads at løbe ind i? Synes vi så flere gange i sidste sæson at real i høj grad er til at snakke med når holdene pakker sig og overlader bolden til real. Men af en eller anden åndssvag grund så tror de fleste hold at de kan "spille" med real og når de så mister bolden så har ronaldo og bale oceaner af plads at løbe ind i. Så hvis du var tosset over måden hvorpå rayo spillede så kan du forestille dig hvordan vi har det når vi ser hvordan en stor del af modstanderne griber kampene mod real an

Og ja Munir skulle have spillet bolden. Men endnu mere ufatteligt var det at der ikke blev dømt straffe i den situation.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster