Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Diabolito skrev:
man jan 08, 2024 12:24 pm
Voldsom voldsom trup, men gad vide om de kan bevare harmonien i truppen på sigt. Det minder jo om Galacticos 2.0 med Ronaldo og Kaka, hvor vi trods alt stadig formåede at dominere dem på trods af et mindre stjernespækket hold (på papiret). Vi er dog ikke i nærheden af samme styrke som vi var dengang, så det ser sort ud.

Men godt for spansk fodbold (tror jeg)...
Mindre stjernespækket? Havde vi ikke Eto'o, Henry, Messi, Villa, Xavi, Iniesta, Ibrahimovic, Ney i "nogenlunde" samme periode? Synes at det på papiret var to lige hjernedøde hold. To hold der med længder ville udklase både reals og vores nuværende hold.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Norbit skrev:
tirs jan 09, 2024 12:52 am
Diabolito skrev:
man jan 08, 2024 12:24 pm
Voldsom voldsom trup, men gad vide om de kan bevare harmonien i truppen på sigt. Det minder jo om Galacticos 2.0 med Ronaldo og Kaka, hvor vi trods alt stadig formåede at dominere dem på trods af et mindre stjernespækket hold (på papiret). Vi er dog ikke i nærheden af samme styrke som vi var dengang, så det ser sort ud.

Men godt for spansk fodbold (tror jeg)...
Mindre stjernespækket? Havde vi ikke Eto'o, Henry, Messi, Villa, Xavi, Iniesta, Ibrahimovic, Ney i "nogenlunde" samme periode? Synes at det på papiret var to lige hjernedøde hold. To hold der med længder ville udklase både reals og vores nuværende hold.
I 2008 havde vi hverken Ibra eller Ney, og vil vove den påstand at det var deromkring at Xavi, Iniesta og Busquets (der fik debut den sæson) for alvor begyndte at få øjnene til at spærre øjnene op.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5490
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ikke at jeg har nogen mening om dette emne specielt, men ret skal være ret:
C Ronaldo og Kaka og Benzema kom til Real Madrid i 2009 og ikke i 2008.
I 2008 rendte Sneider og Robben og Raul og Higuain og Huntalaar og Van Nistelroy rundt i real Madrids angreb.
I 2009 kom Ibrahimovic til Barca og sammen med Henry, Pedro, Messi var det vores angribere. David Villa kom i 2010 og jeg så hans første kamp på Camp Nou.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Henry kom til klubben i 2007. Og Pedro blev tilføjet i 2008. Villa kom til 2010 efter salget af Ibra.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5490
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:
ons jan 10, 2024 10:14 am
Henry kom til klubben i 2007. Og Pedro blev tilføjet i 2008. Villa kom til 2010 efter salget af Ibra.
Ja - jeg skriver jo:
I 2009 kom Ibrahimovic til Barca og sammen med Henry, Pedro, Messi var det vores angribere. David Villa kom i 2010
Da Ibra kom i 2009 kom han til at udgøre vores angreb sammen med de 3 jeg nævner som var der allerede, Henry, Pedro, Messi..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Courtois, som næsten lige er kommet tilbage, er på ny ude med en skade, denne gang en knæskade, med et omfang på mindst to måneder. Fandeme synd for ham. Ønsker ham alt det bedste.

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af hackmann »

Real Madrid anmodede om at fremrykke deres kamp mod Real Sociedad til fredag ​​den 26. april, når de møder Bayern i Champions League-kampen tirsdag den 30. april.

I alt seks kampe på kampdag 33 har fået ændret deres program denne torsdag for at svare på en anmodning fra Real Madrid. Efter at have bekræftet, at de møder Bayern München tirsdag den 30 i Champions League-semifinalerne, anmodede Real Madrid om at rykke deres LaLiga-kamp mod Real Sociedad til lørdag den 27. og ikke spille den søndag. den 28. som oprindeligt planlagt

Tidsplanændringerne for dag 33 er som følger:

Real Sociedad-Real Madrid: fra lørdag den 27. kl. 21.00 til fredag ​​den 26. kl. 21.00.

Las Palmas-Girona: fra mandag den 29. kl. 21.00 til lørdag den 27. kl. 14.00.

Almería-Getafe: fra fredag ​​den 26. kl. 21.00 til lørdag den 27. kl. 16.15.

Alavés-Celta: fra lørdag den 27. kl. 16.15 til lørdag den 27. kl. 18.30.

På. Madrid-Athletic: fra lørdag den 27. kl. 18.30 til lørdag den 27. kl. 21.00.

Barcelona-Valencia: fra lørdag den 27. kl. 14.00 til mandag den 29. kl. 21.00.
mundodeportivo.com
Tak Real Madrid, nu kan jeg se denne kamp live! Jeg plejer ikke at være fan af de sene mandagskampe, men lige i St. Bededags weekend passer det mig fint :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster