Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg synes formuleringen umiddelbart virker en smule nedladende overfor Barca. Men jeg er nok i et harmefuldt hjørne lige hvad det angår...
Forumlegende

El LocoBarca

Re: Real Madrid

Indlæg af El LocoBarca »

Yes Sevilla!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

I stedet løb tiden ud for et skuffende Real Madrid-hold, hvor det i morgen ikke kun kan være Cristiano Ronaldo, som er trist.

http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1
:lol: :lol: :lol: . Triste mennesker i Madrid, det er sjovt at overvære.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Oversætteren er altid, af en eller anden grund, blevet rost for hans latterlig opførsel i pressen, fordi han åbenbart er med til at beskytte sine spillere. Jeg har omvendt hele tiden sagt, at manden bekymrer sig kun og kun om sit ry, han kan altså godt finde på at svine sine spillere, hvis det redder hans røv. Seneste eksempel.
“At the moment, I have no team," Mourinho said to reporters after the game.

"The first period and the second period, we got it badly wrong. It was a totally deserved victory for Sevilla and totally deserved loss for Real Madrid.

KIlde: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... eakingnews
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Ramos virker den mere fornuftige af de to.
When asked about Jose Mourinho’s comments, the Spaniard explained that: “now is not the time to comment, because we have a week to re-organise and in the meantime we can’t get down because we have a Champions League match on Tuesday.”

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... eakingnews
For os handler det vel om, at holde forspringet på de 8 point indtil El Clasico. Det bliver svært, men det er slet ikke umuligt. Vi skal give alt, synes jeg. Det optimale vil så være, at de sætter yderligere 2-3 point til, før El Clasico, for så bliver kampen lige pludselig sjovt. Ønske scenariet er, at de som sagt sætter 2-3 point yderligere til, og vi tæsker dem i El Clasico, hvorefter oversætteren bliver fyret. I mellemtiden må de meget gerne tabe et par kampe eller 3 i C.L også.

Det er dog irriterende, at vi kommer til at mangle Puyi i El Claisco. Jeg er slet slet ikke tryg ved Masch og Pique i en El Clasico. Vi kunne godt have brugt en verdensklasse midterforsvarer til, nu hvor Puyi åbenbart ikke kan spille to kampe i træk mere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Har de nogensinde fået en værre start på sæsonen end dette?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Er der nogen der ligger inde med et link til episoden med Higuain i går?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Flot af Sevilla. De spillede ret godt. Fuld fortjent.

Det bliver en meget svær kamp for Real i CL. City er noget nær den værste modstander de kan få udover os.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Er der nogen der ligger inde med et link til episoden med Higuain i går?
[youtube]aFN3xnhaAs8[/youtube]

Denne episode? Ved 0:10 ser du sparket...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:Ramos virker den mere fornuftige af de to.
When asked about Jose Mourinho’s comments, the Spaniard explained that: “now is not the time to comment, because we have a week to re-organise and in the meantime we can’t get down because we have a Champions League match on Tuesday.”

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... eakingnews
For os handler det vel om, at holde forspringet på de 8 point indtil El Clasico. Det bliver svært, men det er slet ikke umuligt. Vi skal give alt, synes jeg. Det optimale vil så være, at de sætter yderligere 2-3 point til, før El Clasico, for så bliver kampen lige pludselig sjovt. Ønske scenariet er, at de som sagt sætter 2-3 point yderligere til, og vi tæsker dem i El Clasico, hvorefter oversætteren bliver fyret. I mellemtiden må de meget gerne tabe et par kampe eller 3 i C.L også.

Det er dog irriterende, at vi kommer til at mangle Puyi i El Claisco. Jeg er slet slet ikke tryg ved Masch og Pique i en El Clasico. Vi kunne godt have brugt en verdensklasse midterforsvarer til, nu hvor Puyi åbenbart ikke kan spille to kampe i træk mere.
Også lige et svar til dit første indlæg omkring Mourinho. :)

Real Madrid har fået en forfærdelig start på sæsonen. Mange af spillerne fungerer slet ikke, men Mou har fået en mindst ligeså dårlig start. Han er endnu en gang en skændsel rent taktisk igår. Vi fik væltet Barca af pinden sidste år, men det er som om, at den 3 års hårde jagt på at nå jer, har slidt spillerne. De virker mætte, og Mou virker heller ikke specielt engageret.

Desuden er der nok større chance for at vi mister endnu flere points inden El Clasico end at i skulle tabe lidt. I virker uhyggelig stærke, mens jeg allerede frygter at vi smider points i Vallecas på søndag.

Derudover skal jeg ikke allerede smide titlen over til jer endnu, for det er selvfølgelig på ingen måde tabt endnu. Problemet ligger bare i, at vores system er ikke-eksisterende og det bekymrer mig meget. Det kan sagtens være i også taber til Sevilla, men jeres system fungerer stadig. I kan stadig bygge videre til næste kamp. Lige nu står vi med nogle mætte spillere, som virker helt uden kreativitet, og så lider systemet lige pludselig rigtig meget, når vi skal agere og ikke reagerer. Vi er gode når vi skal reagere, det viser vi også ofte mod jer, men når vi møder et fantastisk kontra-hold som Sevilla, så er vi sat skakmat.

Jeg håber Mourinho tager chancen og smider Modric ind i stedet for Khedira. Modric er netop den spiller der kan få styr på spillet, men samtidig binde midbanen og angrebet. Lidt som Xavi gør det for jer. Xabi Alonso ligger for langt nede i banen til, at han kan udfylde denne rolle, mens Ozil jo ligger for langt fremme. En Modric vil skabe balance, og han viste det jo allerede da han kom ind. Det var bare i stedet for Ozil, så ham manglede man ligesom også. Taktisk set var Mou som sagt en skændsel, og jo, han har stadig en rigtig god trup, han må bare prøve noget nyt i stedet for rode ind i de samme problemer igen og igen.

Sidst da vi tabte, kom jeg med en fræk kommentar om, at vi stadig ville vinde over jer i Super Cuppen. Det gjorde vi, men denne gang tør jeg slet ikke kommentere på de næste kampe, for jeg frygter virkelig, hvor galt det kan gå denne gang. Mesterskabet er bestemt ikke afgjort, men jeg tror desværre i får jer en rigtig hyggelig sæson.

Desuden dejligt at se Sevilla i topform igen. Godt for spansk fodbold, hvis nogle af disse hold kunne slå de to store i år. Det kan dog godt vise sig, at det kun bliver vores hold, som de slår i år. :(

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Real Madrid Ultras Sur Danmark på facebook - en virkelig retarderet diskussion
Ham Mohammad virker som en ubehalig og ret ignorant person :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Dejligt menneske!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17787
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Dansk ungdom... kan ikke stave, er hvad jeg har fået ud af at læse den diskussion.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

BarçaDK skrev:Real Madrid Ultras Sur Danmark på facebook - en virkelig retarderet diskussion
Ham Mohammad virker som en ubehalig og ret ignorant person :roll:
Ha Ha dejlige diskussion de har gang i. Ham den afghanske gut (Khial) bliver da vinet godt og grundigt til. Det er sjovt at det starter med, at Mohammad fedter for ham ved at kalde ham "dadash" hvilket betyder bror på persisk, formålet er, at hjernevaske ham (meget sjovt i denne sammenhæng) :lol: .

Og så slutter diskussionen med, at en anden bruger skriver det her;
At eje en side kræver intet, og halvdelen af tingene på siden har han en anden admin til at gøre Hawaa. Madridista.DK og ElMadrid.dk er de eneste ordenlige og troværdige Real Madrid sider i Danmark. Real Madrid centralen er lort der hele tiden kommer med billeder og skriver noget fuldkommen løgn om Real uden kilder på det.
No wonder at de fleste danske Real fans er håbløse at diskutere med. Jeg er ret sikker på, at madridista.dk og deres propaganda er med til at skabe flere Kassows end Michael'er. Men det var da et godt link, fik et gratis grin.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Haha, ja kommentaren med hjenevask er episk :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster