Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Naar man som et dyrt indkoeb er decideret elendig i sin foerste saeson og ogsaa daarlig i et stykke inde i anden saeson, saa er der ikke noget ved, at man stiller spoergsmaalstegn ved ens kvaliteter. Det var lige netop det der skete med Benzema, han var god i en mindre klub end Real, men kaempede i den grad i Real i starten og saa er det meget normalt at man saetter spoergsmaalstegn ved ens psyke og eller om han har det der skal til for at slaa til i en stoerre liga og paa et stoerre hold. Han havde desuden ogsaa problemer paa det franske landshold under den tid, jeg kan derfor ikke forstaa, at man undrer sig over at man stillede spoergsmaalstegn ved hans kvaliteter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

helt ærlig hvem her er den rette til at vudere om man er fan eller ej,jeg er selv blevet beskylt for at være madrid fan
hvilket gør mig rasende!!!jeg har lige købt en tur til barcelona med konen til april fordi jeg vil ned og se kampen mod getafe på camp nou,hvis jeg var madrid fan tog jeg vel ikke til barcelona og så fodbold vel!!!!!
mit raseri gik så ud over barcadk hvilket jeg undskylder og beklager.
men helt ærlig man kan jo godt have sympati for en spiller fra en anden klub uden at man er fan af klubben,jeg har bestemt sympati for kaka som den eneste madrid spiller men det gør mig jo ikke til fan af klubben.
Jeg tror vi alle lader føelserne løbe af med os engang imellem og det skal der vel osse være plads til.
Det er muligt at vi ikke vinder mesterskabet i år,selvom det sagtens kan nåes endnu,jeg var selv ude med riven efter kampen mod getafe og det var nok lige en overreaktion,men jeg var skuffet som alle andre og så skulle flere herinde vist ikke have været barca fans.
Jeg håber som de fleste herinde at barca igen i år vinder CL og mesterskabet,men tiden må vise om det sker.
Til april møder vi pustas igen og tja synd for dem for vi slår dem osse på camp nou det er jeg 99% sikker på om det så er nok må vi se.
forsat god søndag. :smile:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

@ teemus. Jeg tror ikke der er nogen, der tvivler på, at du er Barca-fan (ihvertfald ikke længere). Som sådan har jeg heller intet imod folk, der er madridistas. Jeg var også dum og naiv engang (ikke at forstås, som at jeg har holdt med Madrid). Det er fordæktheden, som jeg ikke fatter. Nu er jeg heller ikke den rette til at sige noget endegyldigt om andres tilhørsforhold, men det er bemærkelsesværdigt at man bruger alle sine indlæg på at rose Real (direkte eller indirekte), og ikke bruger nogle på at rose Barca. Du ved, if it looks like a duck and sounds like a duck.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:Nogle gange tænker jeg over de folk herinde, der mente, at Benzema ikke var god nok. Manden er en fantastisk dygtig angriber. Igen sur over, at Real tog ham for næsen af United!
Nu var jeg en af dem som sagde den sommeren da Madrid købte CR7, Kaka og Benzema, at jeg kun var ked af at de havde købt Benzema.

I de to efterfølgende sæsoner var min frygt absolut ikke velbegrundet (nej, så god var han heller ikke i sidste sæson), kun i denne sæson lever han nogenlunde op til prisskiltet selvom 10 scoringer i ligaen ikke er 'mind blowing' men klart understreger at han er der hvor han minimum skal være.

Har har dog rigeligt med tid til at leve op til de €35mio da han endnu kun er 24 årig. Meeeeen man har bare på fornemmelsen at han aldrig kommer i nærheden af en ny Eto'o eller Ronaldo, det er han bare ikke spektakulær nok til eller har nok talent til. Dog har han rigeligt potentiale til at blive top tre målscorer for holdet de næse 5-6 sæsoner da han viser en god indstilling til tingene nu.
Senest rettet af rummenigge søn jan 08, 2012 1:44 pm, rettet i alt 2 gange.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

Altså du kan jo ikke devaluere Peps præstationer fordi han har et pisse godt hold, som vandt fuck all de to foregående år
Problemet er også den, at hvis man, helt gratis, tilbyder Mourinho spillere som Messi, Xavi og Pedro, vil han svar: Nej tak! Jeg vil ikke have dem fordi de er for små ☺ ☻

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Min bekendelse:

Jeg har 2 RMA trøjer: En med rigtige Ronaldo og en med CR7!

Jeg elskede Carlos, Zidane og Rigtige Ronaldo og endda Figo..

Jeg synes meget godt om Iker, Ramos, Alonso, Kaka, Higuain, Benzema

Fodbold er for mig om SPILLEREN ikke om KLUBBEN. Og da Barcelona i tidens løb har haft de bedste spillere... Romario, Laudrup, Rigtige Ronaldo, Figo, Rivaldo, Ronaldinho, Messi, Xavi, Iniesta så er det jo Barca jeg holder med, men jeg kan godt sympatisere med andre hold pga. af gode spillere og underholdende fodbold, også RMA.

Fodbold er jo underholdning for mig.

Skyd mig bare!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Jeg hadede Madrid før jeg elskede Barca.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

det barcelona hold vi har nu er det bedste nogensinde uden diskution.Om 10 år kan alt se anderledes ud vi er nødt til at være realistiske og se i øjenene at det nok ikke vare til evig tid som luna siger.så nyd det i nuet,Jeg tror dog ikke barca,s tid er forbi de næste 3-4 år med de spillere vi har og dem på la masia.og ikke mindst sålænge pep er hos os.
Tro mig barcas succes gør ondt MEGET ondt på pustas og det skal vi glæde os over hehe.
Jeg ved ikke om barca nogensinde igen får spillere som iniesta xavi og messi de er helt unike for barca i øjebliket.
Det var alt for mig nu vil jeg se utd forhåbentlig slå city. :smile:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

SpillerSomMESSI skrev:Min bekendelse:

Jeg har 2 RMA trøjer: En med rigtige Ronaldo og en med CR7!

Jeg elskede Carlos, Zidane og Rigtige Ronaldo og endda Figo..

Jeg synes meget godt om Iker, Ramos, Alonso, Kaka, Higuain, Benzema

Fodbold er for mig om SPILLEREN ikke om KLUBBEN. Og da Barcelona i tidens løb har haft de bedste spillere... Romario, Laudrup, Rigtige Ronaldo, Figo, Rivaldo, Ronaldinho, Messi, Xavi, Iniesta så er det jo Barca jeg holder med, men jeg kan godt sympatisere med andre hold pga. af gode spillere og underholdende fodbold, også RMA.

Fodbold er jo underholdning for mig.

Skyd mig bare!
GET THE PITCHFORKS AND BURN THIS INFIDEL TO THE GROUND!!

Vil det sige, når Messi engang stopper, og lad os sige, vi falder i niveau, og ikke har nogen rigtige superstjerner tilbage, men real har dem, ville du så blive real fan???

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

hvis det er til mig klogfyr så er svaret NEJ NEJ OG ATTER NEJ jeg blir aldrig nogensinde madrid fan jeg har fulgt barca siden michael laudrup og vil altid have barca blod i hjertet. :smile:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

nej det var nu henvendt til SpillerSomMessi

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

:glad:

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

HAHAHAHAHAHA FED VIDEO :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

SpillerSomMESSI skrev:Min bekendelse:

Jeg har 2 RMA trøjer: En med rigtige Ronaldo og en med CR7!

Jeg elskede Carlos, Zidane og Rigtige Ronaldo og endda Figo..

Jeg synes meget godt om Iker, Ramos, Alonso, Kaka, Higuain, Benzema

Fodbold er for mig om SPILLEREN ikke om KLUBBEN. Og da Barcelona i tidens løb har haft de bedste spillere... Romario, Laudrup, Rigtige Ronaldo, Figo, Rivaldo, Ronaldinho, Messi, Xavi, Iniesta så er det jo Barca jeg holder med, men jeg kan godt sympatisere med andre hold pga. af gode spillere og underholdende fodbold, også RMA.

Fodbold er jo underholdning for mig.

Skyd mig bare!
Det minder mig om at jeg ligger min søns Thomas Gravesen Real Madrid sengetøj på, når han er syg og kan finde på at kaste op i sengen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hahaha.... :lol:
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster