Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Så kan man snakke nok så meget om, hvordan det havde set ud: "Så havde kampen set bedre ud", hvis udfaldet var blevet det samme.

emo
Indlæg: 17787
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Kubala skrev:Men man havde tabt, selv mod hold, der spiller mere "åbent", fordi man gav alt for meget væk i går og var sløje i alt.
Den er jeg ikke med på. Havde de 6 chancer, ville vi så have lavet 7, havde det været imod et mere åbent hold.

Kan du se hvordan vi kan pingponge,... til evig tid.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Haha.. ja, ja, så siger vi det. Man havde tabt, hvis man spillede sådan, som man gjorde i går, emo, men du vil ikke se det i øjnene, fair nok. ;)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kom frem til 5 store chancer mod en betondefensiv. Så selvfølgelig var vi kommet frem til flere chancer hvis det havde været mod et mere åbent hold. Det siger sig selv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Ja, men de offensive hold havde også kommet til flere chancer, hvis forsvaret sejlede, som det gjorde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Ja, men de offensive hold havde også kommet til flere chancer, hvis forsvaret sejlede, som det gjorde.
Det kan sagtens tænkes og især hvis vi spillede som i de første 20 og sidste 15 min. De resterende 55 min havde vi dog ok kontrol over kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Simeone og Atleti havde også en plan. De kunne jo ikke fortsætte med samme intensitet i alle 90 min., men den skade, som de voldte på 35-40 min. var voldsomt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja de var fremragende de første 20 min. De sidste 15 var dog ligeså meget vores skyld idet vi var nødsaget til at kaste alt frem. Det var også der de kom frem til de friløbere ved gabi og rodriguez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Ja, fordi de havde en plan, der virkede modsat Barca. Faktummet er, at man spillede dårligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Tja med lidt mere skarphed fra messi så havde det været en anden kamp. Men det kan man jo altid sige. Tilbage til real - barca. Åben kamp med en fordel til barca hvis ronaldo ikke er med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg vil igen pointere; hvis Real spiller lige så elendigt, som de gjorde mod Dortmund, og Barca ligeså, som i går, så har Barca alle chancer for at vinde Copa, men ikke, hvis Real spiller bedre og Barca spiller på samme måde, som man gjorde mod Atleti. Det var min pointe.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Ja, hvis og hvis, men det kan desværre ikke bruges til særlig meget. :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Ikke alene fra Messi, men også fra Neymar og Xavi. ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Jeg vil igen pointere; hvis Real spiller lige så elendigt, som de gjorde mod Dortmund, og Barca ligeså, som i går, så har Barca alle chancer for at vinde Copa, men ikke, hvis Real spiller bedre og Barca spiller på samme måde, som man gjorde mod Atleti. Det var min pointe.
Hvad nu hvis vi spiller lidt bedre og Real Madrid spiller dobbelt så godt som vi spillede i 2007? Hvad siger vi så? 67-111 i vores Favør? Hvornår lukkede Favør egentlig? Hvad blev der af dem? Jeg har sgu gode minder om Favør. Det var en god forretning. Tror jeg nok. Nå, undskyld. Jeg skøjter lige lidt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Jeg vil igen pointere; hvis Real spiller lige så elendigt, som de gjorde mod Dortmund, og Barca ligeså, som i går, så har Barca alle chancer for at vinde Copa, men ikke, hvis Real spiller bedre og Barca spiller på samme måde, som man gjorde mod Atleti. Det var min pointe.
Hvad nu hvis vi spiller lidt bedre og Real Madrid spiller dobbelt så godt som vi spillede i 2007? Hvad siger vi så? 67-111 i vores Favør? Hvornår lukkede Favør egentlig? Hvad blev der af dem? Jeg har sgu gode minder om Favør. Det var en god forretning. Tror jeg nok. Nå, undskyld. Jeg skøjter lige lidt.

:lol:. Man skal bare ikke spille ligesom man gjorde mod Atleti. Uanset om man kan vinde eller ej. Man gav alt for mange (store) chancer væk. Jeg er fortrøstningsfuld mhp. El Clasico, da jeg tror og håber, at holdet forhåbentlig vil være tændt og ligeledes vil Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster