Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Marca har sat samtlige 12 photoshop-eksperter igang med at frame-skippe diverse klips, animationer og billeder.

Madrid opfylder simpelthen bare alle kriterier for at være skurken i en actionfilm fra 90erne med Bruce Willis som helten.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Sorry

Men vi bliver nød til at have den igen, hvis nu der er nogle Real fans, der læser med.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Men hans reaktion efter faldet er ikke til at forsvare, hvis det er et tilfældigt fald, han kigger på dommeren inden han lander og vifter med armene mens han sidder. Han kan meget, multi-tasking, og det burde ikke være muligt for mænd, eller...
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

emo skrev:Men hans reaktion efter faldet er ikke til at forsvare, hvis det er et tilfældigt fald, han kigger på dommeren inden han lander og vifter med armene mens han sidder. Han kan meget, multi-tasking, og det burde ikke være muligt for mænd, eller...
Det er også det. For mig ligner det egentlig bare lidt kamp om bolden, og så at Ronaldo hændeligt snubler over bold og ben. Det er hans reaktion, der er ret trættende. Men ok, der var meget på spil, men han kunne godt få en rolle i Dallas.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

emo skrev:Hvis man ser den i slow bliver han lige trådt i hælen, og det kan medvirke til at han mister balancen, eller er han bare lidt af en boldmongol og det at han træder oven i bolden medvirker til at han mister balancen.
Trætheden er ved at indhente dem. Tror sgu ikke de kan slå bayern i ChL. :!:

Har I spillede Messi´s Hand

kato

Re: Real Madrid

Indlæg af kato »

Så har jeg fået min godnat læsning inde på diverse :grin: Ja selverkendelse er en dyd... ;-) Håbet om mesterskabet er vokset, det er sgu da for fedt. Nå men sov godt alle.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det der med Cristiano. Det kan godt være at han bliver snittet, udover at kontakten er minimal, så kommer reaktion og det efterfølgende fald lidt for sent, synes i ikke det?. Altså, jeg kan heller ikke forstå, hvorfor han jagter muligheden for afslutning?. Jeg mener ikke det ser ud som om, han er slået så meget ude af balance, at hdet kan forårsage det fald der.

Og så er der hans efterfølgende reaktion, det er klamt at se på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Jo, helt sikkert. Det virker som om at han bare falder fordi han failer sin førsteberøring.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg ser det, som om han falder over eget ben. Jeg tror han mister balancen, men jeg tror ikke det er Valencia spillerens skyld.

Man er nød til at elske random youtube kommentarer; pepe+pussi=pepsi... Hvis så bare de kunne stave :(

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det er åbenbart ikke kun os som er langsomme i aften ( refererer til beginheder i en anden tråd). Jeg elsker hvordan denne bruger fra Madridista.dk spiller lidt for smart, kalder folk for dovne, men selv laver en fejl.
Det er sjovt at se, hvordan folk bliver ved med at stille spørgsmålet "Hvornår har vi sidst vundet på Camp Nou?". Jeg synes i stedet I skal spørge jer selv "Hvornår har vi sidst tabt på Camp Nou?", og for de dovne: engang i november/december 2010, hvor vi endte med at tabe 5-0. De seneste 3 kampe (CdR, Supercup, Chl) på deres bane er endt uafgjort,
Det er nu meget sjovt, at han sådan inddirekte beskylder folk for ikke at have tjek på sine facts, men selv glemmer at Real faktisk tabte til os på Camp Nou i august måned sidste år. Kampen sluttede 3-2, hvor en vis Lionel Messi afgjorde kampen og trofæet til vores fordel ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Og i de andre kampe han nævner, har vi et resultat i hånden og kan/dermed spille/spiller vi med den viden.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Ha Ha og endnu en, det er fedt at de sviner de andre, men selv ikke har helt styr på facts.
#1592: Halamadrid1990 | i dag 00:24

Frustrerende men fortjent uafgjort resultat. Videre til næste kamp. Vi kan ikke tillade os at dvæle og spekulere over tabte point.

Til jer der allerede ser kampen på Camp Nou som tabt; skam jer dog! Lad os lige spille kampen først (vi har kun tabt der een gang med Mourinho). Så kan i svine holdet til som i lyster, hvis det er det i vil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg tvivler helt ærligt på, at Pepe er Real spiller næste sæson. Det er jo en tikkende bombe, som igen og igen sætter Real i dårligt lys. Jeg tror ihvertfald han er oppe og vende på bestyrelsesmøderne.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Haha hvor fedt! :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Så er Marca i gang! http://www.marca.com/2012/04/08/futbol/ ... 19549.html

Hvis man kun kigger på dette billede, så ser det ud til at Ruiz laver en svinestreg, eller det vil de i hvert fald frem til. Jeg mener ikke det er tydeligt på billedet, at der overhovedet skulle være kontakt. Og så er der heldigvis video materiale, hvor man kan se situationen, og der er kontakten altså minimalt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster