Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det er nu ikke rigtigt. Jeg husker f.eks. en sindssyg redning mod Bayern på et vigtigt tidspunkt.

Med det sagt så ville jeg bytte med De Gea uden at blinke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Ter Stegen har vel også gang i sin dårligste sæson for os. De Geas første i United var fx dårligere end ter Stegens første for os (kvalitetsmæssigt i hvert fald, jeg ved godt, at ter Stegen ikke spillede så meget), og de havde ca. samme alder i de to sæsoner. Ter Stegen er ikke helt væk, slet ikke hvis man ser på potentiale, men han skal til at hæve sit niveau inden for det næste års tid.
qepd

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

de Gea spillede 39 kampe for United i sin første sæson, mens ter Stegen sammenlagt har stået for Barca i 47 kampe i de første to sæsoner, så jeg synes, at prøvetiden må være over nu. Jeg mener dog, at man skal have lidt tillid til ham, da han nu er førstevalget og stadig er relativ ung; hvem husker ikke Valdes i starten af sin karriere? Han har ikke været sublim, men det er ikke helt skidt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Folk sammenligner forhåbentlig ikke De Gea og Mats?.... De er fra 2 vidt forskellige hylder.

De Gea er overlegen på samtlige parametre, udover med fødderne. Og for en målmand så må shotstopperevnen være at foretrække hos os! Valdes og Bravo var bæster 1 mod 1 og på stregen. Det samme er De Gea.

Mats fylder seriøst intet i buret i år. Han hiver ingen kampafgørende redninger frem i forhold til hvad en målmand i Barca burde.... Potentiale er meget fint. Men det har han haft længe nok nu!
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Valdés i hans sidste tid i klubben - DAUYMN, hvor var han den perfekte Barça-keeper. Så trådte han forkert i feltet og så gik det ellers ned ad bakke.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Ter Stegen er rigtig god med fødderne, men De Gea er også særdeles dygtig. Måske den bedste i Premier League.

Det jeg prøver at sige er, at Real Madrid skal holde deres klamme fingre langt væk fra De Gea.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

ter Stegen og de Gea kan ikke sammenlignes, da de Gea er meget bedre end ter Stegen lige nu. Og jeg er enig med Flax, de Gea er rimelig god med fødderne, måske ikke ligeså god som ter Stegen, men rimelig god, som sagt.


Real må ikke signe de Gea.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Vi hænger nok på Ter Stegen så længe Lucho er ved roret. Han virker i hvert fald meget vedholdende, når det kommer til at få succes med bestemte spillere.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg håber, at man giver ham lidt tid. Han er stadig rimelig ung og potentialet er der stadig. Det tog også Valdes noget tid, før han blev en rigtig dygtig målmand, blandt en af de bedste på daværende tidspunkt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Jeg vil samtidig sige, at man kan slippe afsted med en del som Barca målmand, hvis man er god med fødderne. Målmanden bliver udfordret så lidt, at det næsten er et mysterium, hvorvidt vedkommende er god eller ej på stregen og i luftrummet.

Jeg synes eksempelvis ikke, at Valdes og Bravo er topklasse målmænd i traditionel forstand. De har nogle mangler, der bliver udstillet i de fleste andre klubber end Barca.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Hvordan kan Kameni spille verdensklasse mod os... Og så lave det dér når han spiller mod Madrid..
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Haha, deres farligste spiller. Sådan helt oprigtigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Fucking Ramos X 2. Fuck it!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

FFS... Hele holdet er jo nærmest offside. Kom nu lidt for fanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster