Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Mindes ingen dommer i Spanien som har imponeret mig. Standarden er elendig. Derfor er denne dommer for mig den i flokken jeg bedst kan lide lige nu. De andre har i sin grad påvirket mesterskabsræset ved ikke at dømme éns mod begge hold, når Real var et af holdene. Ham her var også unfair mod villareal med 2 ikke dømte straffespark.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Mindes ingen dommer i Spanien som har imponeret mig. Standarden er elendig. Derfor er denne dommer for mig den i flokken jeg bedst kan lide lige nu. De andre har i sin grad påvirket mesterskabsræset ved ikke at dømme éns mod begge hold, når Real var et af holdene. Ham her var også unfair mod villareal med 2 ikke dømte straffespark.
Men hvordan vil du have det, hvis denne dommer fucker en af vores kampe up?. Sandsynligheden for at det sker, er ret stor, altså hvis han er dommer i en af vores kampe. Han laver nemlig mange fejl, og det er jeg ikke særlig vild med, selvom det måske går udover oversætteren og Real denne gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Hr. Kassow-Rossing er på banen. Sikke et indholdsrigt indlæg han har skrevet her. Endnu et til samlingen :razz: .
#1347: Kassow-Rossing | i dag 10:32

Dios: "Desværre har han bare hjernevasket største delen af Real Madrids fans. Det er virkelig en sørgelig drejning tingene har taget sig.
Tænk engang vi fører med 6 point, men alligevel er der gevaldigt modvind med Mourinho bag roret. Inden han ankom råbte alle på kontinuitet, da galehuset var på det højeste. Eller det troede man, da det har taget nye højder med Mourinho.
Jeg håber inderligt han skrider tilbage til rottehullet, og faktisk helst fra idag af. Han er en skandale træner, og det vil han blive ved med og være.
En elendig taber, og en elendig vinder. Og det klæder ikke Real Madrid som ikke bare er blevet ydmyget gang på gang af Barcelona, men så sandelig også med hans konspirationsteorier, opfordring til vold og hans kujon agtige stil med og skride når tingene er værst.
Fuera fuera fuera !!!"

Han har ikke hjernevasket størstedelen af Real Madrids fans. Han har hjernevasket de få fans som du og DarioGomez. Lad mig forklare.

Det er ikke en sørgelig drejning tingene har taget, fordi som du selv siger, så fører vi med 6 point ned til Barcelona. Vi er giganter i denne sæson. De er de små efterfølgere. Ikke som i de seneste sæsoner, hvor Barcelona knebent har vundet mesterskabet foran os.

"Inden han ankom råbte alle på kontinuitet, da galehuset var på det højeste."
Vi håber stadig på kontinuitet og at Mourinho bliver så vi ikke skal igennem ENDNU en fyring og ansættelse af ny træner, der skal bruge to sæsoner på at sætte sit præg på klubben. Nej lad os nu beholde den bedste træner i verden til netop vores post (Guardiola ville ikke kunne træne en klub af Real Madrids størrelse, selvom han sidste sæson var en bedre træner).

Real Madrid har kun Real Madrid at takke for det uafgjorte resultat i går. Hvis man havde ignoreret dommeren og spillede fodbold, havde man ikke kun haft mange flere minutters effektiv fodbold på banen til at score et mål, men man havde også undgået alle de mange frustrations gule og røde kort. Den næste kamp ville altså se mere lovende ud. Én positiv ting kom der da ud af kampen: Varane starter på banen næste gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Jøsses, man får helt ondt af ham Dios. Han må virkelig sidde og rive sig i håret. Han taler om hjernevaskede Madrid-fans og så får han sådan en omgang tilbage i hovedet. *suk*
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

kklaus skrev:Jøsses, man får helt ondt af ham Dios. Han må virkelig sidde og rive sig i håret. Han taler om hjernevaskede Madrid-fans og så får han sådan en omgang tilbage i hovedet. *suk*
Ha Ha jeg fik godt grin over lige netop det. Det var sjovt at han prompte fik sådan et indlæg som svar, efter at have snakket om hjernevasket fans.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Lad os tage et andet indlæg, det er altså deres egen fans, som mener at Real er ved at bevæge sig på dybt vand.
Min fascination for Real har været dalende de sidste par år, og er nu nået til et punkt hvor jeg slet ikke har lyst til at holde med dem. Normalt ærgrer det mig, når Real smider point, men ikke igår. Jeg følte intet. Tværtimod syntes jeg Real havde godt af det, og frydede mig lidt. Det er satme ikke normalt at en tilhænger fryder sig over sit holds pointab!

Så hvad er der galt? Ja der skulle ikke meget betænkningstid til, før jeg fandt svaret: Jeg kan ikke lide Real Madrid som de er idag. For hvad er det jeg holder med? En ustyrlig træner, et par sindsyge spillere, og værst af alt, en klub der holder hånden over dem. Klubben har overskredet min definition af acceptabel opførsel. Skandalerne går igen og igen og igen, og folk bilder sig ind, at det er dommerens eller modstanderens skyld, eller fordi Real er i åh så mange svære situationer at det er uundgåeligt. Kunne det tænkes det var Real selv der var synderen?! Ja, selvfølgelig kunne det det. Ikke altid, men det jeg har set er nok.

Kom nu for helvede Real! Hvorfor er det udefrakommende der skal straffe klubben? Hvorfor gør Real det ikke selv? Hvis klubben ikke selv tager afstand fra fx Pepe's handlinger, jamen så støtter de dem jo! Vis nu at det her er fanme Real Madrid! De ville få al min respekt retur, hvis de da bare opførte sig anstændigt. Tænk at jeg skal bede om noget der burde være det mest naturlige i verden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real Madrid can go cry in the park, says Angel Lopez
The Spanish defender was delighted with Wednesday's result and believes that Los Blancos are trying to put pressure on match officials ahead of their upcoming games

Mar 22, 2012 4:45:00 PM
By Luis Mira

Villarreal's Angel Lopez has offered no sympathy to Real Madrid over their complaints about the standard of refereeing in Wednesday's 1-1 draw at El Madrigal.


The Santiago Bernabeu club have seen their lead over second-placed Barcelona dwindle to six points, with coach Jose Mourinho refusing to address the media following the stalemate.

Sergio Ramos and Mesut Ozil saw red, while Mourinho and fitness coach Rui Faria were sent to the stands during the match, but Lopez believes Madrid have no reason to complain.

"They are trying to put pressure on referees for their upcoming matches," he told EFE.

"We could say that Lassana Diarra could have been sent off and that we should have been awarded a penalty for a foul on Nilmar, but there is nothing we can do.

"Like we say where I come from, they can go cry in the park. We were lucky that the referee had a lot of personality.

"I have known [referee Jose] Paradas and he has sent me off in the past for the same thing that Ozil did."

The 31-year-old added that Wednesday's result is an important accomplishment for his side, who are just four points above the drop zone in 17th place.

"Picking up one point against Madrid is a cause for celebration," Lopez added. "I am happy, especially with the account we gave of ourselves.

"We have to stay on this track. I hope that this result will boost our morale for the upcoming matches."
:mrgreen: :mrgreen:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Visca El Barca skrev:
Elbarca skrev:Mindes ingen dommer i Spanien som har imponeret mig. Standarden er elendig. Derfor er denne dommer for mig den i flokken jeg bedst kan lide lige nu. De andre har i sin grad påvirket mesterskabsræset ved ikke at dømme éns mod begge hold, når Real var et af holdene. Ham her var også unfair mod villareal med 2 ikke dømte straffespark.
Men hvordan vil du have det, hvis denne dommer fucker en af vores kampe up?. Sandsynligheden for at det sker, er ret stor, altså hvis han er dommer i en af vores kampe. Han laver nemlig mange fejl, og det er jeg ikke særlig vild med, selvom det måske går udover oversætteren og Real denne gang.
Naturligvis vil man ikke have nogen dommer fucker éns kampe op. Ligegyldigt hvordan en dommer dømmer må han bare ikke være partisk af nogen grund. Har du ikke fulgt med i andre Real kampe hvor man bare sad og måbede over hvad de kunne slippe afsted med? Der er ellers nok af de kampe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

(Guardiola ville ikke kunne træne en klub af Real Madrids størrelse, selvom han sidste sæson var en bedre træner).
Imponerende! Kassow-Rossing bør have Nobel-prisen i idioti. 'En klub af Real Madrids størrelse' ... Gud fri mig vel. Kom dummere næsten gang, 'Patrick'!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:
Visca El Barca skrev:
Elbarca skrev:Mindes ingen dommer i Spanien som har imponeret mig. Standarden er elendig. Derfor er denne dommer for mig den i flokken jeg bedst kan lide lige nu. De andre har i sin grad påvirket mesterskabsræset ved ikke at dømme éns mod begge hold, når Real var et af holdene. Ham her var også unfair mod villareal med 2 ikke dømte straffespark.
Men hvordan vil du have det, hvis denne dommer fucker en af vores kampe up?. Sandsynligheden for at det sker, er ret stor, altså hvis han er dommer i en af vores kampe. Han laver nemlig mange fejl, og det er jeg ikke særlig vild med, selvom det måske går udover oversætteren og Real denne gang.
Naturligvis vil man ikke have nogen dommer fucker éns kampe op. Ligegyldigt hvordan en dommer dømmer må han bare ikke være partisk af nogen grund. Har du ikke fulgt med i andre Real kampe hvor man bare sad og måbede over hvad de kunne slippe afsted med? Der er ellers nok af de kampe.
Jo jo det har jeg, og jeg synes da i den grad at de har nydt godt af, at dommer kendelser er gået imod deres modstandere. Jeg har bare den holdning, at dommeren helst ikke skal have indflydelse på resultat af en kamp.

Sagt på en anden måde, selvom Real har haft dommer held i denne sæson, så ønsker jeg ikke, at de nu skal blive bortdømt. Jeg er af den overbevisning, at man skal kritisere en dommer, hvis denne ikke præsterer på et nogenlunde niveau, og det gjorde dommeren i går ikke ( har jeg kæst mig frem til), ligesom han i tidligere kampe heller ikke har imponeret mig
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
(Guardiola ville ikke kunne træne en klub af Real Madrids størrelse, selvom han sidste sæson var en bedre træner).
Imponerende! Kassow-Rossing bør have Nobel-prisen i idioti. 'En klub af Real Madrids størrelse' ... Gud fri mig vel. Kom dummere næsten gang, 'Patrick'!
Der er mange mærkelige personligheder på madridista.dk, det har jeg fundet ud efter at have læst lidt derinde efter kampen i går og den sidste El Clasico i ligaen, hvor de tabte 1-3.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af Qwade »

Blaugrana92 skrev:
(Guardiola ville ikke kunne træne en klub af Real Madrids størrelse, selvom han sidste sæson var en bedre træner).
Imponerende! Kassow-Rossing bør have Nobel-prisen i idioti. 'En klub af Real Madrids størrelse' ... Gud fri mig vel. Kom dummere næsten gang, 'Patrick'!
Hihihi, bed mærke i det samme. Manden er helt tabt, jo!
Guardiola har i flere sæsoner vist, at han er en fremragende træner.. Sørgeligt at de har ondt i røven over det på "den anden side".. :(

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Visca det handler ikke om at de skal bortdømmes. Blot at de bliver dømt når de er svinske. Det synes jeg at have understreget nogle gange nu :) I går blev Villareal i mindst ligeså grad bortdømt. Lidt svært at diskutere en kamp med dig som du ikke har set.

Så øvrigt lige at Mourinho havde råbt "horeunger" ind i tv-kameraet i tunnelen på vej ud. Det er så sygt hvad de accepterer i den klub.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

#1392: lavivareal | i dag 19:55

Jeg var mega frustreret over det der skete igår, har tænkt meget over det. Der er en fight og en vilje på det her hold, det udmønter sig i vores 1. plads, men medfører også at det kan kamme over som igår. Real spiller med følelser, og de brænder tydeligvis for projektet. Når jeg tænker over hele sæsonen, så har jeg egentlig genvundet en tro på real madrid, jeg syntes de til tider har spillet fantastisk, og høre til i den absolutte elite. Mourinho må man tag på godt og ondt, ligesom med alle andre, men faktum er at han det sidste 1,6 år har fået mig til at håbe igen, og tro på vi kan vinde titler igen. Det er tydeligt at folk er uenige herinde omkring ham, tror man altid vil være uenige omkring ham, men måske skulle vi stoppe den her splittelse og alle blive enige om vi håber og tror på en titel i år. Der venter en vigtig kamp mentalt for holdet på lørdag, jeg håber og tror på holdet rykker endnu tættere sammen, og bruger de her frustrationer positivt således vi kan vinde mesterskabet, som vi alle har ventet nogle år på....
Dette indlæg viser bare, at man i Madrid er ved at blive desperate, De vil have en titel, koste hvad det vil, og det er i og for sig lidt synd, og på ingen måde Real Madrid værdigt.

Så er der dårlige undskyldninger som, "Real spiller med følelser", noget madridista i øvrigt flittigt gør brug af, men helt ærligt, hvad med de andre hold og spillere, spiller de slet ikke med følelser eller?. Har andre klubber og dens spillere slet ikke klubfølelse eller kærlighed til spillet?. Det er da underligt at man skal undskylde deres tåbelig opførsel med følelser og passion.

En passioneret madridista som har følelser for klubben, ville netop gør alt for at "beskytte" klubbens image og navn, samt prøve at repræsenterer klubben på bedst mulige måde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Visca det handler ikke om at de skal bortdømmes. Blot at de bliver dømt når de er svinske. Det synes jeg at have understreget nogle gange nu :) I går blev Villareal i mindst ligeså grad bortdømt. Lidt svært at diskutere en kamp med dig som du ikke har set.

Så øvrigt lige at Mourinho havde råbt "horeunger" ind i tv-kameraet i tunnelen på vej ud. Det er så sygt hvad de accepterer i den klub.
Ja, jeg tror egentlig vi i bund og grund er enige, så lad os stoppe den her. Jeg er bare ikke imponeret over den dommer, men jeg er med på, at Villareal bliver bortdømt ligeså meget som Real i går.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster