Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Tror vi skal længere op... Mener at have læst at de har 3-4 mia. Spørgsmålet er så om de får lov til at bruge dem for rigtig mange af de spillere de vil have (mbappe, ney) er ikke til at købe.
Altså op til 4 milliarder...!! Wauuw! Kan det så lade sig gøre, fordi ffp dækker en vis årrække, og de ikke har handlet så meget de senere år?? Er ikke 100% inde i ffp

Så kan de jo komme et langt stykke..

Bliver virkelig spændende om de kan crakke den franske/arabiske mur...

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Karim Benzema nu oppe på 21 scoringer i La Liga og har derved overhalet Suárez. Han mangler 'blot' 5 mål for at nå Cristianos antal scoringer i forrige sæson (26), og det har han 5 kampe til at nå.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

LeoMessi skrev:Karim Benzema nu oppe på 21 scoringer i La Liga og har derved overhalet Suárez. Han mangler 'blot' 5 mål for at nå Cristianos antal scoringer i forrige sæson (26), og det har han 5 kampe til at nå.
Der røg Messis b’dor.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Finally, per @FredCalenge, discussions between Paul Pogba and Real Madrid are “well advanced” over a potential €150m summer deal.
Eden Hazard has agreed contract terms with Real Madrid, according to @FredCalenge.
Context on @FredCalenge regarding the 3 stories below: there has not been a journalist consistently as close to the French national team over the last decade as him.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

De mangler stadig 50 mål...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Ikke nødvendigvis. Hvor mange herinde har ikke plæderet at mange af alt Ronaldos mål nemme fordi de kom efter de alligevel var foran? Det kræver selvfølgelig stadig mere end bare at købe to spillere, men stadigvæk bedre for Real end ellers.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig. Det er en mærkbar forstærkning men imo mangler de stadig en del...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Eftersigende er de os ved at være tæt på Jovic hvor vi eftersigende har trukket i land

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Jeg håber der kun er tale om rygter hvad angår Pogba. Jeg har svært ved at se ham som andet end en 'Social Media/Instagram-stjerne', og set på det sportslige plan, er det på ingen måder et køb der vil forstærke Real Madrid.

Hazard ville være en drøm, for Real Madrid mangler tydeligvis en kantspiller af kvalitet og med en eller anden form for teknisk kunnen. En angriber ville også være tiltrængt, men her har jeg ikke et realistisk og kvalificeret bud, og har ikke set nok til Luka Jović.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja jeg har set snakken om jovic... Men samtidig har han selv givet udtryk for at han vil blive en sæson til i frankfurt. Om det er rigtigt skal jeg så ikke kunne sige. Jeg tror egentlig også at Real vil gå efter icardi.

Det er dog spændende at tænke på hvorfor vi er hoppet fra jovic. Er det mon griez?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Ja den drejning synes jeg os er spændende. Jeg håber det ikke, dog. Rashford er os nævnt. Hvis vi har droppet Jovic, syntes jeg situationen omkring 9eren er uklar, og spørgsmålet er om ledelsen i mangel af bedre alternativer kunne vælge at gå med Suarez et år mere uden alternativer

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Hazard er med 99.9% sikkerhed Real spiller, lige om lidt. Men hvor kunne det dog være forrygende hvis der kom en melding om at ledelsen havde snydt dem indenom. :glad:

Vi har selvfølgelig ikke lige så meget brug for ham som de har, men bare det at snyde dem på stregen, ville være så godt!!

Bare en lille drøm.....

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Hazard er med 99.9% sikkerhed Real spiller, lige om lidt.
Lige om lidt ligefrem? Sikke da en glædelig nyhed, men har du en kilde på ovenstående? ;-)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:
Antimadridista skrev:Hazard er med 99.9% sikkerhed Real spiller, lige om lidt.
Lige om lidt ligefrem? Sikke da en glædelig nyhed, men har du en kilde på ovenstående? ;-)
Jeg er kilden. :smile:

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Jeg var lige inde på madridista, hvor jeg faldt over et interessant indlæg, som jeg gerne vil dele.

Brugerne har blandt andet fået følgende spørgsmål "Hvad hader du mest ved FC Barcelona", især den sidste del af en brugers svar, finder jeg meget interessant.

"Hvad hader du mest ved FC Barcelona?
- Jeg kan ikke udstå den offerrolle, som Barcelona-spillere etc. ofte påtager sig. En Barcelona-legende som Xavi var eksempelvis en, som virkelig elskede at give alle andre end holdet selv skylden, hvis der gik noget galt.[Derudover synes jeg også, at der er en kæmpe forskel på klasse mellem de to klubber. Real Madrids fans har eksempelvis klappet Ronaldinho fra banen i en El Clásico på Bernabéu, hvor han havde været helt ustyrlig. Det kommer du aldrig nogensinde til at se Barcelona-fans på Camp Nou gøre for en Real Madrid-spiller. Aldrig"

For når vi snakker om klasse og klappe i samme sætning, så viste Madrid sidste år, at de ingen klasse havde, da de ikke klappede Barcaspillerne ind på banen efter, at vi havde vundet ligaen.

Derudover, så er jeg sikker på, at en Madridspiller nok skal blive klappet af på Camp Nou, den dag Madrid rent faktisk spiller godt mod Barca.
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster