Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Slindj93 »

Fordelen ved, at Real går helt ned og henter en masse til sommer er, at Perez nok primært vil gå efter navne og ikke nødvendigvis spillere, der passer ind. Det vil medføre, at Real måske på papiret får hentet nogle gode spillere, men som MINIMUM skal bruge 6 måneder på at spille sig helt sammen. Jeg håber de panikkøber til sommer!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Jeg kan godt følge din logik. Jeg tror dog ikke at Real laver panikkøb til sommer - derimod er chancen for at de betaler overpris ret stor.

Hvis vi skal håbe på panikkøb, så er det her i januar at de skal handle. Et køb Icardi eller Sanchez her i januar ville være helt håbløse køb hvis de efterfølgende ryger ud til PSG.

Der kan ske meget frem til sommer, men jeg frygter en CR/Neymar-handel. Forestil Jer en venstrekant med Neymar og Marcelo i form... Jeg skulle ikke spille højre back for modstanderholdet så!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Kawhi skrev:Rygterne kan hurtigt tage fart:
https://www.bt.dk/fodbold/ronaldo-gider ... -af-chefen
Hvor vil han tage hen? Ingen gider ham :lol:
MDCCCXCIX

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af TheFynbo »

Kawhi skrev: Der kan ske meget frem til sommer, men jeg frygter en CR/Neymar-handel. Forestil Jer en venstrekant med Neymar og Marcelo i form... Jeg skulle ikke spille højre back for modstanderholdet så!
Neymars meget boldsøgende kantspil burde muligvis neutralisere Marcelo en del. Nogenlunde i stil med Albas nedgang i de seneste sæsoner og så nu en stor genopblomstring i Albas spil i denne sæson. Desuden så har Marcelos nedgang også været aktuel i denne sæson. Eksemplificeret ved at Marcelo mistede 29 bolde i CL kampen mod Spurs
#jesuisSheep

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Lopezzz skrev:
Kawhi skrev:Rygterne kan hurtigt tage fart:
https://www.bt.dk/fodbold/ronaldo-gider ... -af-chefen
Hvor vil han tage hen? Ingen gider ham :lol:
Haha, selvfølgelig er han stadig interessant for alle klubber der er i stand til at matche hans lønkrav.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

TheFynbo skrev:
Kawhi skrev: Der kan ske meget frem til sommer, men jeg frygter en CR/Neymar-handel. Forestil Jer en venstrekant med Neymar og Marcelo i form... Jeg skulle ikke spille højre back for modstanderholdet så!
Neymars meget boldsøgende kantspil burde muligvis neutralisere Marcelo en del. Nogenlunde i stil med Albas nedgang i de seneste sæsoner og så nu en stor genopblomstring i Albas spil i denne sæson. Desuden så har Marcelos nedgang også været aktuel i denne sæson. Eksemplificeret ved at Marcelo mistede 29 bolde i CL kampen mod Spurs
Jeg er med på at Marcelo ikke kunne blomstre helt på samme måde, præcis som vi så med Alba.
Marcelo er dog stadigvæk kun 29 år (1 år ældre end Alba). Jeg er sikker på at Marcelos nedgang skyldes hans egen motivation og holdets formkrise.

Der er ikke en spiller i RM som kan tillægges skylden for holdets forfatning pt, da den ene er værre end den anden.
Det er taktikken og dermed Zidane, som fejler efter min mening. Jeg nægter simpelthen at tro på, at alle spillere i truppen har peaket og at det kun går nedad for dem alle fra nu af.
RM mangler nye ideer, ny motivation, mere konkurrence i angrebet og vigtigst af alt, så skal de undgå skader.
Det er kun Kiko Casilla, Nacho, Casemiro, CR og Isco som ikke har siddet ude endnu i sæsonen. Det må være foruroligende for dem.

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af TheFynbo »

Ja selvfølgelig, men jeg troede som så ikke at Marcelo havde en enestående nedgang. Det er jo hele holdet. Men jeg mener bare at hvis Neymar kommer, så tror jeg bare at Marcelo ville blive en relativ nonfaktor
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Real Madrid

Indlæg af Bager »

Jeg kan ikke forestille mig NeyNey til RM. Hvorfor skulle PSG sælge den spiller de lige har givet 220 mio euro for og som er hjørnestenen bag deres sportslige projekt?

Jeg tror heller ikke på Bale til spurs af den simple årsag at de har ikke råd til at betale hans løn. Han kunne måske ryge til United eller Chelsea.

Hazard kunne sagtens tænke at ryge til Chelsea. Især hvis ZZ stadig er træner - og det er er stort hvis.

Ronaldo er nok 50/50 for at han ryger. Hans evner er nedadgående og løn voldsom. United kunne måske tænkes at være dumme og perspektivløse nok til at hoppe på ham igen. Jeg tror at selv PSG godt kan se at det er uklogt at bygge noget på ham.

Men jeg forventer, at hvis RM ikke vinder CL, så bliver der er større udskiftning i RM. Tja, det gør der jo nok alligevel. De kommer til at skulle starte et nyt projekt, som sikkert skal bygges uden CR. De må have en del penge, som er ved at brænde dem et hul i lommen. Men det let at bruge penge, det er nær umuligt at erstatte en spiller som CR. Den slags spillere hænger ikke ligefrem på træerne.
Visca el Barca

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Jeg tror sagtens at Neymar kan presse et skifte igennem. Så snart at han indser at han ikke vinder BdO i PSG, så begynder han at te sig helt åndssvagt og skabe splid i truppen, mens hans far sætter gange i medierne. Hvis RM matcher/byder over det beløb PSG betalte for ham og PSG i stedet kan lokke endnu et vildt talent som fx Mbappé, så er det ikke utænkeligt.
Det er dog lettere sagt end gjort.

Hvis Bale bytter med Kane, så bliver der frigjort en del penge i Spurs' lønbudget. Så skal de "bare" smide lidt ekstra oven i.
Man må formode at de får lidt flere penge på lommen afhængig af deres forår i CL.

Jeg havde ikke troet på CR til United i sommers. Men da de signede Zlatan i efteråret og gjorde ham til PLs 5. bedst betalte spiller, så kan jeg ikke se hvorfor CR ikke skulle kunne skifte dertil.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Man skal altid tage mediernes artikler med et gran salt, men det bliver altså en spændende sommer med VM og Real i panik:
http://www.marca.com/en/football/real-m ... b472e.html

Ifølge "Record" fra Portugal, så skal Perez vist have givet Ronaldos agent lov til at lede efter en ny klub til CR til sommer.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Mon det var det for Zidane? Der er jo et eller andet ravende galt i Real Madrid. Det er simpelthen utroligt, at du kan underpræstere så meget, som de har gjort.

Men spørgsmålet er, hvor skylden ligger? Jeg nægter at tro, at Zidane har været tilfreds med truppen. Der er jo masser af talent, men de fik jo aldrig erstattet de mål 35-40 mål som Morata og James gav dem sidste sæson.

Jeg nægter at tro, at Zidane har det mindste at sige, hvad angår spillerkøb. Jeg nægter at tro, at Perez lige pludselig har fjernet sine tendenser til at overtrumfe sine trænere. Zidane er/var jo rent trænermæssigt en absolutely nobody, så det ville undre mig gevaldigt, at han pludselig er begyndt at høre på ham, når han har haft store træner i Real og har ownet dem.

Mon spørgsmålet er, at Real måske ikke har så mange penge, som vi har troet? Det har jo været to relativt atypiske somre, de har haft i 2016 og 2017 med deres køb af spillere.

Men ved I hvad? Det her fryder jeg mig så meget over. Real i knæ er alt for sjovt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber de har sparet en masse penge sammen for det marked som perez SKAL ud på er ikke for sjov.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

MessiPogba skrev:Mon det var det for Zidane? Der er jo et eller andet ravende galt i Real Madrid. Det er simpelthen utroligt, at du kan underpræstere så meget, som de har gjort.
Jeg tror at Zidane får frem til sommer uanset udfald i CL. Alt peger på ham denne sæson.
Det kan godt være at truppen er dårligere end sidste år, men hele truppen falder bare ikke 2-3 niveauer ved et tilfælde.

Som jeg har skrevet før, så irriterer det mig faktisk en del, at Real spiller så ringe den her sæson. Der er slet ingen spænding om det spanske mesterskab i år (det samme kan siges om det engelske, tyske og franske). Jeg har endnu ikke oplevet en nervepirrende kamp for Barca, da vi kan tillade os at tabe alle kampe.
Kort sagt har sæsonen indtil videre været fantastisk resultatmæssigt, men samtidig en af de kedeligste jeg længe har oplevet grundet den manglende konkurrence.
MessiPogba skrev:Mon spørgsmålet er, at Real måske ikke har så mange penge, som vi har troet? Det har jo været to relativt atypiske somre, de har haft i 2016 og 2017 med deres køb af spillere.
Jeg er overbevist om at de har pengene. Skulle det virkelig knibe økonomisk sælger de også stadionnavnet til en sponsor.
Fælles for Real Madrids to sidste somre er, at de lige var blevet CL-mestre, hvorfor de sikkert ikke ville røre for meget ved truppen. Det gik fint den første sommer, hvor det kun var en underpræsterende Jesé der blev solgt og Morata der blev hentet. Salget af Pepe, James, Morata, Mariano og Danilo kan tydeligt ikke dækkes af en masse upcoming spillere.
Det er trods alt Real Madrid og ikke Ajax der er tale om.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Piquénbauer skrev:Jeg håber de har sparet en masse penge sammen for det marked som perez SKAL ud på er ikke for sjov.
Noget siger mig, at der er rigeligt med penge til spillerkøb. Når der samtidig skal renses ud i truppen og 2/3 af BBC som minimum ryger, så er der plads til store forbedringer for RM.
Jeg tror dog først at spillerne der skal sælges bliver valgt efter at en ny træner kommer til roret før VM.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster