Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

The '90+Ramos' minute had become a regular occurrence for Real Madrid in recent years, but this season it is nowhere to be seen.

Los Blancos have failed to score in the last five minutes of any league games, compared to 11 in 2016/17. [MARCA]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Hvor kontroversielt det end må lyde, så tror jeg at både Barca- og Real-fans håber på at Real Madrid fucker helt op i La Liga denne her sæson. Lige siden at Real Madrid tabte ude mod Girona i oktober (og derefter Spurs) har Real Madrids spillere nærmest accepteret at de var ude af titelræset - selv hvis man som seer ikke kendte tabellen, så er det tydeligt at Real har tankerne helt andre steder pt.
Det virker som om at man bare har accepteret at ligaen er tabt og at man blot skal sikre sig en CL-deltagelse næste sæson.

Som jeg har skrevet tidligere, så skal Barca fans nok ikke håbe på en kæmpe krise for Real, da det nok resulterer i at de springer banken til sommer og laver nogle sindssyge indkøb...
Jeg ved godt at det ikke kommer til at ske, men forestil Jer at følgende alligevel sker:
- ZZ erstattes af Pochettino
- Neymar hentes og CR ryger til PSG
- Kane købes - Benzema sælges
- Hazard købes - Bale sælges
- Kepa købes
Det bliver en vild line-up Real får så med en masse talentmasse at lege med.

Jeg synes i øvrigt at det rent spændingsmæssigt er en ret trist sæson i Europa. Barca er stukket af i Spanien, City er stukket af i England, PSG er stukket af i Frankrig og Bayern er stukket af i Tyskland.
Det mest spændende bliver at følge med i kampen om 2-6.-pladsen i England og CL.

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Slindj93 »

Helt enig med Kawhi!

Det vil virkelig ikke være godt, hvis Perez indser, at noget er galt med træneren og de spillere, han troede var verdens bedste. Det vil ændre hans syn og han vil nok få klarhed omkring, at Kane, Hazard og Neymar er næste generation, og gå efter dem, samt en sindsyg dygtig træner. Det vil kunne give følgende opstilling:

Kepa

Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo

Casemiro
Kroos

Asensio
Hazard
Neymar

Kane

Og det endda med spillere som Isco og Modric på bænken. Det er et relativt ungt og vanvittigt hold, som jeg ikke tror vi kan slå næste sæson.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

I den bedste verden...

Hvis Hazard kommer, så gider Isco altså ikke sidde på bænken.

Kane kommer RM til at betale 1,5 mia for. Spurs handler man ikke lige med. Han vil blive verdens dyreste. De får ikke råd til mange flere handler, med mindre de skal skyde CR og Isco af - eller anden dyr herre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Real henter næppe Hazard, Kane og Neymar i ét vindue. Det vil med nutidens priser være tæt på 5 milliarder. Og uanset hvad, kræver det stadig tid at få spillet til at flyde.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Slindj93 »

Det er rigtigt. Som Barca fan kan man næsten håbe, at hvis Real henter Kane, så vil Ronaldo stadigvæk synes, at det er ham, der skal scorer målene, og vil derfor ikke få et godt samarbejde med Kane, som også vil score. På en måde vil de modarbejde hinanden.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

@Slindj93

Det kan nemlig hurtigt blive rigtig skræmmende med Real.
Reals bænk hedder i øvrigt også Vallejo, Theo, Achraf, Nacho, Kovacic og Ceballos - de kan alle stadigvæk bygge på deres spil.

@Skydefinten
Mon ikke at fx Pochettino kan give Isco en Eriksen-lignende rolle som kreatør? Det er ikke utænkeligt. Jeg tror godt at Isco kan lokkes til at sidde på bænken i de mindre betydelige kampe, hvis han bliver garanteret en startplads i de store opgør.

Jeg tror altså på Hazard til sommer. Han er også sulten efter en CL-titel til CV'et.
Mht. Kane, så er Spurs sgu nok til at forhandle med, hvis Bale + en pose penge bliver tilbudt i bytte? Det må være fantastisk for klubben at hente ham hjem igen foran United og de andre rivaler.

@PuyolErGud
Det er som sagt ret urealistisk, men hvis Real Madrid er i samme forfatning ved sæsonafslutning som nu, så kan alt ske.
Jeg tror i hvert fald ikke at CR og Benzema får lov at fortsætte med det niveau de viser pt.
Bale må også være på vej ud af klubben hvis han melder sig skadet igen.

Jeg tror godt at RM kan få 2 mia. for BBC.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Slindj93 skrev:Helt enig med Kawhi!

Det vil virkelig ikke være godt, hvis Perez indser, at noget er galt med træneren og de spillere, han troede var verdens bedste. Det vil ændre hans syn og han vil nok få klarhed omkring, at Kane, Hazard og Neymar er næste generation, og gå efter dem, samt en sindsyg dygtig træner. Det vil kunne give følgende opstilling:

Kepa

Carvajal
Ramos
Varane
Marcelo

Casemiro
Kroos

Asensio
Hazard
Neymar

Kane

Og det endda med spillere som Isco og Modric på bænken. Det er et relativt ungt og vanvittigt hold, som jeg ikke tror vi kan slå næste sæson.
Tror snarere du skal bytte om på Isco og Asensio. Isco er i sit 26. leveår. Han skal ikke til at være 2. violin. Han har været hjernen bag Reals succes i 2017, så han vil nok ikke være indforstået med at være bænkspiller pludselig.
PuyolErGud skrev:Real henter næppe Hazard, Kane og Neymar i ét vindue. Det vil med nutidens priser være tæt på 5 milliarder. Og uanset hvad, kræver det stadig tid at få spillet til at flyde.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Hehe, jeg kan se, at størstedelen herinde sagde det samme tilbage i 2009 (Start fra side 20 i denne tråd og læs kommentarerne). At Real ikke kunne hente 6 store spillere på en og samme sommer, for det vil da koste over 250 mio. euro, hvilket det gjorde, men alligevel gjorde de det.

Real har ikke brugt store penge de sidste to år, og da de genererer mange penge generelt, så har de nok en eller anden store pengetank, der venter på at blive brugt på spillere. Læg dertil, at Perez er Perez, og han har hele UEFA og Spanien i sine hænde,r at han nok skal finde en måde at omgås reglerne på, for at få hentet dyre spillere.

Jeg har en lært en ting, og det er at aldrig sige aldrig med Perez.

Dog har du ret i, at en sommer med masser af indkøb dog ikke er nødvendigvis lig med succes, men en god træner kan minimere omstillingstiden fra den ene træner til den anden.

Det første de dog skal gøre i Real er at slippe Ronaldo. Så længe hans egoisme er i truppen, er det svært at opstarte noget nyt, da hans evige behov for spotlightet hæmmer de andre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Real Madrid er pt 19 point efter os men kun 16 point fra at rykke ned.
De skal til at passe på hehe [emoji14]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Real henter ikke ney, hazard og kane på et vindue. Det kommer ikke til at ske. Det er kæmpe transfers og de tager laaang tid at få gennemført. Det kunne meget vel tage dem 2-3 vinduer at få dem på plads. Og jeg ser dem stadig ikke hente ney. Hazard og kane er begge mulige men det bliver virkelig svært!

Det største problem for real bliver dog at gøre op med deres ældre stamme. Ramos, Modric og Ronaldo er ikke spillere man bare erstatter. Det ved vi selv med Puyol og Xavi. Det bliver svært for dem også selvom de har nogle fine talenter.

Jeg er bare glad for at vi igen er tilbage som det bedste hold i spanien. Vi har en rigtig god træner og en trup der efterhånden er godt med med en rigtig fin og ung stamme. Nu skal vi lige have tilført griez og så kan vi begynde at købe ungt igen til at supplere starteren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Man skal aldrig sige aldrig med Perez. Specielt ikke efter et VM.

Fortsætter Ronaldo sine ringe præstationer, så skal medierne nok få ham presset ud af RM. Så sent som i sommers, da hans retssag kørte udtalte han vist at han ikke ville spille i Spanien, når han blev behandlet på den måde.

Mht. Neymar skulle Real vist have 200M € yderligere stående i banken:
https://www.madridista.dk/index.php/864 ... til-neymar
Jeg ved godt at der findes en masse rygter uden hold i, men det er altså ikke utænkeligt.

Hvis BBC nu fortsætter med at være helt fraværende frem til sommer, så kan jeg ikke se hvorfor Real ikke skulle kunne skyde CR til Paris/United, Bale til Spurs/United og Benzema til... Arsenal?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi så selv i sidste vindue hvor svært det var at hente dembele og cou. Real kan ikke hente de 3 på et vindue og slet ikke i et vm år. Samtidig vil de engelske klubber arbejde ud fra et kortere transfervindue (det lukker i England når sæsonen starter) hvorfor real ville have endnu mere travlt.

Så jo jeg siger aldrig. Hvis real henter kane, hazard og ney så skifter jeg avatar til Ronaldo i hele 18/19 sæsonen. Så sikker er jeg på at det ikke kommer til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Jeg tror heller ikke rigtigt på det må jeg indrømme. Men RM har en masse penge på hånden og er muligvis i panik til sommer.
Deres nuværende problemer findes ikke i 1-2 der ikke præsterer - det ligner derimod et hold, hvor nogle af de erfarne spillere er mætte og er ved at blive indhentet af alderen. Det får man ikke lov til i den spanske hovedstad.

Ronaldo burde vide at han får samme behandling som Casillas gjorde, hvis han ikke forlader klubben i rette tid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster