Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
man jun 12, 2023 11:08 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 12, 2023 10:56 pm
https://bold.dk/fodbold/klubber/paris-s ... psg-besked

Mbappe til Real er et spørgsmål om tid
Dette er klart sommerens værste nyhed :sad:

Tænk på et angreb bestående af Mbappe, Vinicius og Rodrygo - voldsom speed og flair i front :eek:

Samtidig får vi muligvis en træls sæson, med en 1-år ældre Lewandowski på snart 35 år. Og heller ingen Messi. Vi har forvejen svært ved at score :sad:

Jeg bliver bare nød til at sige, at det er Barca-ledelsens skyld, at vi står i denne situation, desværre.
Det er da fedt nok, hvis Mbappe kommer til La liga? Man behøver de største spillere, hvis den skal være interessant og denne sæson var Real 10 point efter Barca, så de skal jo gøre noget. Keep your pants on :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
man jun 12, 2023 11:08 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 12, 2023 10:56 pm
https://bold.dk/fodbold/klubber/paris-s ... psg-besked

Mbappe til Real er et spørgsmål om tid
Dette er klart sommerens værste nyhed :sad:

Tænk på et angreb bestående af Mbappe, Vinicius og Rodrygo - voldsom speed og flair i front :eek:

Samtidig får vi muligvis en træls sæson, med en 1-år ældre Lewandowski på snart 35 år. Og heller ingen Messi. Vi har forvejen svært ved at score :sad:

Jeg bliver bare nød til at sige, at det er Barca-ledelsens skyld, at vi står i denne situation, desværre.
er det ikke også fint? var det ikke dig der IKKE vil have Messi tilbage??
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
man jun 12, 2023 11:23 pm
Det er da fedt nok, hvis Mbappe kommer til La liga? Man behøver de største spillere, hvis den skal være interessant og denne sæson var Real 10 point efter Barca, så de skal jo gøre noget. Keep your pants on
Ja gavner La Liga, men ikke særlig fedt ud fra Barca-briller må jeg sige. Problemet er jo, at Mbappe betyder +40 mål per sæson. Det snit har selv Benzema haft svært ved at holde, bl.a. pga. skader m.m. Med andre ord har RM fået en bedre udgave end den Benzema vi har været vidne til i de seneste sæsoner. Ja, fået en giftig målscorer til de næste 10 år !!

Og som salt på såret, har vi en 35-årig Lewandowski, som kun bliver dårligere med tiden, samt ingen Messi. Vi spiller ofte super kedeligt fodbold og scorer ikke mange mål. Synes du også det er fedt? Hvis ikke, hvad er løsningen ifølge dig?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

Filten skrev:
man jun 12, 2023 11:53 pm
er det ikke også fint? var det ikke dig der IKKE vil have Messi tilbage??
Jeg har givet udtryk for, at det ikke er jordens undergang, hvis han ikke vender tilbage. Jeg uddybede hvorfor i mit tidligere indlæg, så du evt. kan søge efter. Ønsker ikke gentage mig her.

Men, nu når Mbappe havner hos rivalen, så ser det sgu da total sort ud - og det vender det hele på en tallerken i forhold til Messi og vores egen offensive situation. Nu SKAL vi styrke offensiven, med en angriber som kan score mange mål, hvis vi ønsker at konkurrere mod rivalen.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
tirs jun 13, 2023 12:01 am
Filten skrev:
man jun 12, 2023 11:53 pm
er det ikke også fint? var det ikke dig der IKKE vil have Messi tilbage??
Jeg har givet udtryk for, at det ikke er jordens undergang, hvis han ikke vender tilbage. Jeg uddybede hvorfor i mit tidligere indlæg, så du evt. kan søge efter. Ønsker ikke gentage mig her.

Men, nu når Mbappe havner hos rivalen, så ser det sgu da total sort ud - og det vender det hele på en tallerken i forhold til Messi og vores egen offensive situation. Nu SKAL vi styrke offensiven, med en angriber som kan score mange mål, hvis vi ønsker at konkurrere mod rivalen.
Der er vel kun Neymar tilbage.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

Det ser slet ikke ud til at Mbappe kommer til RM denne sommer. Det bliver tidligst næste sommer, hvis det altså overhovedet sker.

Mbappe er vred, læs her:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... gn/9812183

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Så er Bellingham til Real blevet officielt.

Synes alligevel det er skræmmende at de kan mønstre tchouameni, camavinga og nu Bellingham. Det er en midtbane med let mindre teknik end vores, men enormt meget mere fysik. Og ligeså langtidsholdbar.

Jeg er selvfølgelig med på det har kostet real 215 mio euro, men alligevel. Damn!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

DrGink skrev:
ons jun 14, 2023 1:24 pm
Så er Bellingham til Real blevet officielt.

Synes alligevel det er skræmmende at de kan mønstre tchouameni, camavinga og nu Bellingham. Det er en midtbane med let mindre teknik end vores, men enormt meget mere fysik. Og ligeså langtidsholdbar.

Jeg er selvfølgelig med på det har kostet real 215 mio euro, men alligevel. Damn!
Real tænker kun på pengene mens vi kun drømmer om tiki-taka.
MDCCCXCIX

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Hristo »

Lopezzz skrev:
ons jun 14, 2023 3:45 pm
DrGink skrev:
ons jun 14, 2023 1:24 pm
Så er Bellingham til Real blevet officielt.

Synes alligevel det er skræmmende at de kan mønstre tchouameni, camavinga og nu Bellingham. Det er en midtbane med let mindre teknik end vores, men enormt meget mere fysik. Og ligeså langtidsholdbar.

Jeg er selvfølgelig med på det har kostet real 215 mio euro, men alligevel. Damn!
Real tænker kun på pengene mens vi kun drømmer om tiki-taka.
Man må bare konstatere, at Real Madrid har styr på deres økonomi ift. os, og at de har forudsætningerne for at stikke af fra os mange år frem. Hvis jeg ikke husker forkert er både Vinicius, Rodrygo og Endrick spillere, som vi også gerne ville have.
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget, og det stiller bare endnu større krav til at få skabt et langsigtet projekt både ift økonomi og transfers.
Og det hører da heldigvis med til historien at både Gavi, Pedri og De jong også er øverste hylde blandt unge midtbanespillere. Men om det mest er held eller forstand er kan jeg være lidt i tvivl om.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
tirs jun 13, 2023 4:16 pm
Det ser slet ikke ud til at Mbappe kommer til RM denne sommer. Det bliver tidligst næste sommer, hvis det altså overhovedet sker.

Mbappe er vred, læs her:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... gn/9812183

Tjooo da der gik rygter og benzema til SA, var han ude og afvise med det samme, men et par dage efter var skiftet officielt. Alt kan ske.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
lør jun 17, 2023 12:03 am
Hvis jeg er administrator på denne forum jeg vil ALDRIG oprette en Madrid tråd. Madridistas har ikke en tråd om Barca og det kommer aldrig til at ske. Tjek deres diverse hjemmesider og se om der findes en tråd om Barca. Og jeg snakker ikke kun om de danske hjemmesider.

Vi er altid dem der viser respekt overfor alle mens vores fjender og haters er fuldstændig skide ligeglad med os.
Jo mere vi snakker om dem jo mere irriteret bliver vi.

Der er en La Liga tråd og for mig er det nok at diskutere kun om deres nederlag eller nedgang.
Jeg er ved at brække mig over hver gang jeg tjekker La Primera topic og ser at RM tråd ligger øverst.
Sådan var det også med Penaldos tråd i lang tid.

Vi skulle have lavet en afstemning om at fjerne deres tråd fra Barca forum. Det vil fjerne fokus fra dem så min Barca hjerne kan hvile mere :lol:
MDCCCXCIX

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Lopezzz skrev:
lør jun 17, 2023 12:10 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jun 17, 2023 12:03 am
Hvis jeg er administrator på denne forum jeg vil ALDRIG oprette en Madrid tråd. Madridistas har ikke en tråd om Barca og det kommer aldrig til at ske. Tjek deres diverse hjemmesider og se om der findes en tråd om Barca. Og jeg snakker ikke kun om de danske hjemmesider.

Vi er altid dem der viser respekt overfor alle mens vores fjender og haters er fuldstændig skide ligeglad med os.
Jo mere vi snakker om dem jo mere irriteret bliver vi.

Der er en La Liga tråd og for mig er det nok at diskutere kun om deres nederlag eller nedgang.
Jeg er ved at brække mig over hver gang jeg tjekker La Primera topic og ser at RM tråd ligger øverst.
Sådan var det også med Penaldos tråd i lang tid.

Vi skulle have lavet en afstemning om at fjerne deres tråd fra Barca forum. Det vil fjerne fokus fra dem så min Barca hjerne kan hvile mere :lol:
Jeg synes nu egentlig det er meget sjovt. Det er jo også vores store rivaler, så det er da altid interessant hvad der foregår.

Jeg ville også synes det var ærgerligt hvis Real forlod La Liga, fordi vi så ville mangle en ærkefjende.

Men jeg kan godt forstå din tankegang. Vi bruger helt sikkert meget tid på dem.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »



Patetisk klub med patetiske fans. Makes sense
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 21, 2023 4:44 pm


Patetisk klub med patetiske fans. Makes sense
Det er så klamt det de har gang i. Har intet tilovers for den klub og dens tilhængere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster