Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis han var så god som du påstår han er så ville han kunne løfte sig over holdets elendighed. Det har han på ingen måder formået og han har kun vist noget da holdet fungerede.

Jeg siger forresten ikke at han ikke har potentiale. Bevares det har han. Men han er ikke i nærheden af at være den spiller som han bliver gjort til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:This is 60 percent luck
10 percent skill
5 percent Modric and Kroos overkill.
5 percent drama
20 percent complaints
And a 100 percent disappearance during today's game.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg bliver mere og mere arrig over, at han seriøst vandt både Ballon D'Or og The Best baseret på tre kampe. Det værste er, at det er fodboldspillere, journalister, som følger med i fodbold og landstrænere, der har givet ham den hæder. Det er simpelthen det mest forrykte pis, jeg har været vidne til længe.

At Ronaldo nogensinde skal sættes i bås med Messi er en joke udover alle leder og kanter med hans fem gange ballon d'or.

Ronaldo skulle kun have haft for 2006/2007, 2007/2008. Intet andet. Enten Sneijder eller Iniesta havde fortjent den i 2009/2010, mens ellers skulle der have stået Messi på det hele siden da.
Sneijder har aldrig fortjent at vinde Ballon d''or. Han havde en fantastisk sæson i 2009/2010, men han havde et skrækkeligt efterår under Benitez. Det var helt fortjent, at Messi vandt prisen det år, selvom det ligeså godt kunne have Xavi.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:Hvis han var så god som du påstår han er så ville han kunne løfte sig over holdets elendighed. Det har han på ingen måder formået og han har kun vist noget da holdet fungerede.

Jeg siger forresten ikke at han ikke har potentiale. Bevares det har han. Men han er ikke i nærheden af at være den spiller som han bliver gjort til.
Sådan kan man ikke stille det op. Når kollektivet ikke fungerer, og det står så skidt til som nu, så er det bare svært at skinne individuelt igennem. Spillere som Kroos, Modric, Marcelo og Carvarjal har også spillet en utrolig skuffende sæson, og det trods alt 4 spillere, der betragtes som værende de måske bedste på deres positioner.

Selvom det ikke stod ligeså skidt til for os i sidste sæson, så var det vel kun Messi og Umtiti, der præsterede på et højt niveau.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvad fortalte det os om umtiti? At han er et af verdens største talenter overhovedet.

Jeg er helt med på at det er svært at vise noget når holdet ikke fungerer. Det påpegede jeg gang på gang i sidste sæson hvor alle vores nye spillere fik tæsk. Men når man som umtiti stadig skinner igennem så viser det at der er noget om snakken - at spilleren er speciel. Det har asensio ikke gjort og derfor mener jeg ikke at han er så god som han bliver gjort til. Han er i høj grad stadig et talent og ikke en spiller man kan snakker om som etableret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

jeg vil gerne understrege at asensio er et stort talent. Men jeg synes han er hyped.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det falder tilbage på traeneren. Det her er en ret god beskrivelse af Zidanes evner;
The French coach is an excellent motivator and a master man-manager. He is no tactical genius, however, and his side has been reliant upon individual brilliance for much of his successful tenure.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Visca El Barca skrev:Det falder tilbage på traeneren. Det her er en ret god beskrivelse af Zidanes evner;
The French coach is an excellent motivator and a master man-manager. He is no tactical genius, however, and his side has been reliant upon individual brilliance for much of his successful tenure.
Zidane lider af det jeg kalder for Laurdrup syndromet. Masser af karisma, personlighed og toperfaring der gør at man gå ind på ethvert hold som træner. Men når det begynder at gå dårligt så er det ikke længere nok at hedde Zidane eller Laudrup. Og så kommer man til kort.
Jeg bløder Blaugrana

DeanCassady
Indlæg: 1595
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Laudrup har da netop ingen karisma. Han har bare navnet. Jeg synes heller ikke ligefrem, at Zidane oser af det som fx Pep eller Klopp.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:This is 60 percent luck
10 percent skill
5 percent Modric and Kroos overkill.
5 percent drama
20 percent complaints
And a 100 percent disappearance during today's game.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg bliver mere og mere arrig over, at han seriøst vandt både Ballon D'Or og The Best baseret på tre kampe. Det værste er, at det er fodboldspillere, journalister, som følger med i fodbold og landstrænere, der har givet ham den hæder. Det er simpelthen det mest forrykte pis, jeg har været vidne til længe.

At Ronaldo nogensinde skal sættes i bås med Messi er en joke udover alle leder og kanter med hans fem gange ballon d'or.

Ronaldo skulle kun have haft for 2006/2007, 2007/2008. Intet andet. Enten Sneijder eller Iniesta havde fortjent den i 2009/2010, mens ellers skulle der have stået Messi på det hele siden da.
Godt skrevet MessiPogba. Det et lige mine ord. Hvis du kan smide indlægget på madridista dk så gøre det :thumbup:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

bold.dk leverer altid i Madrid tråden

"Jo de gør. Han er jo en del af dem!

I dag blev vi igen røvet i omklædningsrummet af dommeren. Han fortsatte inden på banen.

Men et hold i krise, koster også sejeren i dag !"

Selvfølgelig dommeren. altid. alle 16 point faktisk. ja og sikkert 5 point oveni hatten

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:jeg vil gerne understrege at asensio er et stort talent. Men jeg synes han er hyped.
Altså hvis du med hyped mener, som nogle Real-fans gjorde, at han er allerede blandt top 25 i verden og jeg ved ikke hvad, så er jeg helt enig, at han er hyped. Men man har i flere omgange set forsmag på hans talent, og hvor absurd god han kan være, når selvtilliden er fyldt, og det kører for ham. Han er stadigvæk en ung spiller, der slet ikke har fået chancen i flere kampe i træk med decideret verdensklassespillere som Isco, Kroos, Modric, Marcelo og Carvajal (Selvom Marcelo og Carvajal har været store syndere i denne sæson rent spillemæssigt).

Lad mig bare sige det sådan, at jeg uden at tøve hellere end gerne have brændt 100 mio. euro af på Asensio lige nu. Medmindre hans mentalitet er helt ude at skide, så har jeg svært ved at se ham ikke blive en rigtig stor spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi er tæt på at være enige. Altså udover at jeg ikke ville give 100 mio for ham. Jeg ville ikke engang have ham - en gang real, altid real. Ad.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:This is 60 percent luck
10 percent skill
5 percent Modric and Kroos overkill.
5 percent drama
20 percent complaints
And a 100 percent disappearance during today's game.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg bliver mere og mere arrig over, at han seriøst vandt både Ballon D'Or og The Best baseret på tre kampe. Det værste er, at det er fodboldspillere, journalister, som følger med i fodbold og landstrænere, der har givet ham den hæder. Det er simpelthen det mest forrykte pis, jeg har været vidne til længe.

At Ronaldo nogensinde skal sættes i bås med Messi er en joke udover alle leder og kanter med hans fem gange ballon d'or.

Ronaldo skulle kun have haft for 2006/2007, 2007/2008. Intet andet. Enten Sneijder eller Iniesta havde fortjent den i 2009/2010, mens ellers skulle der have stået Messi på det hele siden da.
Sneijder har aldrig fortjent at vinde Ballon d''or. Han havde en fantastisk sæson i 2009/2010, men han havde et skrækkeligt efterår under Benitez. Det var helt fortjent, at Messi vandt prisen det år, selvom det ligeså godt kunne have Xavi.
Jeg synes stadigvæk Inter var røvhamrende heldige med at vinde CL, da de aldrig skulle videre mod os, men i CL-finalen var de bedre end Inter, og Sneijder var bare hjernen bag den sæson. Hvis vi kun tog højde for, at det kun var klubfodbold, ville jeg aldrig foreslå Sneijder som den retmæssige vinder i den sæson, men han formåede altså også at være hjernen bag et hollandsk landshold, som var i VM-finalen i selvsamme sæson. Og det var altså på et stjernespækket hold med van Persie, van der Sar, van Bommel, Robben, van der Vaart og en hårdtarbejdende Kuyt. Så der var nogle om buddet til at være den ledende figur, men Sneijder var den store stjerne der, bl.a. med hans kamp mod BRasilien, hvor de slog dem ud.

Men som du har set, så er en Ballon D'Or vist ikke for kalenderåret, men for den sæson inden, hvad de har udrettet. Ellers ville en som ROnaldo aldrig vinde noget her de sidste to år, hvor hna om efteråret har været ufattelig ringe. Og der kan man vitterlig i min optik bare ikke komme uden om, hvor ufattelig vild Sneijder var i den sæson, hvor Inter vandt the Treble.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Vi er tæt på at være enige. Altså udover at jeg ikke ville give 100 mio for ham. Jeg ville ikke engang have ham - en gang real, altid real. Ad.
Samme syn på Enrique?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Alt er bedre med lidt musik hehe



I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster