Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

https://www.realmadrid.com/en/news/2018 ... n=organico

Vildt hvis Mariano bliver den eneste de henter, efter de spillere de har solgt de sidste par år, i dette transfervindue, udover ''talenterne''. Det ser også sådan ud, at det ikke bliver til andre spillere.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror ærligt talt, at Mariano bare bliver en ringere udgave af Morata for Real. Han var da rigtig god i Lyon i sidste sæson, men jeg kan ikke se ham være bedre, end hvad Morata var for dem.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Er meget nervøs for den trods-reaktion, der kan komme fra Real spillerne. Husk på vores spilleres reaktion på Neymars afgang sidste år. Manglende stjerne indkøb behøve ikke være en ulempe, der er masser af potentiale i truppen, især hvis der stilles med 11 hold spillere.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Billede

Ny nummer 7. Ronaldo er sikkert beæret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Dette transfervindue har virkelig vist hvordan gamet har ændret sig. Helt utroligt at Real ikke har kunne hente en bedre spiller til at tage over efter Ronaldo. De dage hvor Real bare hentede en ny stjerne er slut.

Det er nye tider og vi skal virkelig være glade for at ledelsen fik fat i cou og demb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Dette transfervindue har virkelig vist hvordan gamet har ændret sig. Helt utroligt at Real ikke har kunne hente en bedre spiller til at tage over efter Ronaldo. De dage hvor Real bare hentede en ny stjerne er slut.

Det er nye tider og vi skal virkelig være glade for at ledelsen fik fat i cou og demb.

Nu skal jeg ikke kloge mig for meget på hvad der foregår i madrid, men er det ikke bare Bale der overtager fra Ronaldo, hvorefter mariano nupper Bales reserveplads.

Men ja, vi havde vel forventer Neymar, Mbappe eller Hazard!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg tror Real har brugt alle deres opsparede midler på ledelsesbonusser.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Dette transfervindue har virkelig vist hvordan gamet har ændret sig. Helt utroligt at Real ikke har kunne hente en bedre spiller til at tage over efter Ronaldo. De dage hvor Real bare hentede en ny stjerne er slut.

Det er nye tider og vi skal virkelig være glade for at ledelsen fik fat i cou og demb.

Nu skal jeg ikke kloge mig for meget på hvad der foregår i madrid, men er det ikke bare Bale der overtager fra Ronaldo, hvorefter mariano nupper Bales reserveplads.

Men ja, vi havde vel forventer Neymar, Mbappe eller Hazard!
Jo men det er stadig en markant nedgradering. Især efter perez var ude og garantere en topspiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Dette transfervindue har virkelig vist hvordan gamet har ændret sig. Helt utroligt at Real ikke har kunne hente en bedre spiller til at tage over efter Ronaldo. De dage hvor Real bare hentede en ny stjerne er slut.

Det er nye tider og vi skal virkelig være glade for at ledelsen fik fat i cou og demb.

Nu skal jeg ikke kloge mig for meget på hvad der foregår i madrid, men er det ikke bare Bale der overtager fra Ronaldo, hvorefter mariano nupper Bales reserveplads.

Men ja, vi havde vel forventer Neymar, Mbappe eller Hazard!
Jo men det er stadig en markant nedgradering. Især efter perez var ude og garantere en topspiller.
En nedgradering er det selvfølgelig. Var han virkelig ude og garantere!? Men de har jo også markant forstærket målmandsposten:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Ja det blev jo lidt en luftballon!

Men mon ikke han egentlig bare har accepteret at de helt store spillere simpelthen ikke var en mulighed i år.

Tror meget vel at de arbejder intenst på at hente en af de store i næste sæson. Mest sandsynligt vel Hazard pga sin kontraktlængde, men Neymar/Salah er sikkert også stadig på blokken!

Edit: Modric skal måske også erstattes næste sommer? Kontrakt til 20. Hvis han stadig gerne vil prøve Italien et par år!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kan huske, jeg skrev flere gange herinde, at grunden til Benzema ikke blev anset bedre var, at han lavede så meget beskidt arbejde for Ronaldo. Han var så undervurderet i alle spillets facetter pånær afslutningsspillet, men nu har han fået grønt lys til at færdiggøre sit forarbejde fremfor at have en diva, der skråler og brænder helt af, hvis han ikke får service.

Jeg tror virkelig, at Ronaldos afgang er en blessing in the disguise for især Benzema og Bale. De er meget mere nede på jorden og holdspillere, og det gavner dem nok stort, at de ikke længere spiller for en psykisk ustabil fodboldspiller, der mangler massiv selvsindsigt.

Ved godt vi blot er tre kampe inde i sæsonen, men Benzema ligner langt mere Lyon-Benzema nu end nogensinde før.

Men bliver spændende at se, hvordan Bale og Benzema vil løse opgaverne i de helt tætte store kampe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ba sai luo na »

Det bliver spændende .
Når en spiller som ronaldo smutter , så er det jo ikke sådan at de 50 mål han laver - så bare er væk.'
Chancerne vil komme til andre spillere som vil score flere mål . Det jo sådan set meget logisk.

Når Messi engang smutter vil barca stadig score 90-100 mål på en sæson. Det vil bare blive fordelt anderledes.

Forskellen er om man har spillerne som kan gøre forskellen når det gælder - og være stabile kamp efter kamp. Sæson efter sæson. Kommer aldrig en som Messi igen - Men Barca vil stadig kunne være med fremme I alle turneringerne.

Jeg tror stadig på at Real vil få problemer længere henne på sæsonen - Især hvis deres nye star Bale bliver skadet. Så vil der mangle kvalitet. Næste runde bliver utrolig spændende da både Barca og Real får de første svære , på papiret , svære kampe.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Marcelo seneste spiller, der er blevet dømt for skattesnyd. 750.000 euro i bøde og fire måneders betinget fængsel.

Hvad i alverden sker der for Barca og Real-spillerne og deres skattesnyd? Har de elendige rådgivere ansat?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... 308146.ece

Kom så, PSG. Fuck Real og Pappa Perez op.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster