Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Har Madrid tænkt sig at købe mere i dette transfervindue?

Hvad lyder rygterne på?
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bale har slet ikke niveauet til Real... har nogen, nogensinde set ham spille godt, siden Tottenham dagene?

Han har scoret vigtige mål, for Real, indimellem... men spillet godt... det husker jeg ikke.

Benz kan godt spille godt.. så jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare har solgt Bale.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:Har Madrid tænkt sig at købe mere i dette transfervindue?

Hvad lyder rygterne på?
Der har af angribere kun været Mbappe, men han er PSG-spiller nu. Real ville ikke give ham 320.000 euro i ugeløn, men tilbød kun 120.000 euro, så Mbappé har accepteret PSGs bud, da han udover lønnen afstammer fra Paris.

Men hvis Real er virkelig kloge, så sender de et bud på 60-70 mio. pund plus Bale for Hazard afsted til Chelsea. Det er simpelthen grotesk, at en spiller som Bale kan spille i en af verdens tre største klubber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Bale har slet ikke niveauet til Real... har nogen, nogensinde set ham spille godt, siden Tottenham dagene?

Han har scoret vigtige mål, for Real, indimellem... men spillet godt... det husker jeg ikke.

Benz kan godt spille godt.. så jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare har solgt Bale.
Han gjorde en fin figur for Real i hans første sæson. Der gjorde han en del forskel. Men der spillede de noget mere direkte end nu, hvor tilgangen af Isco og Asensio samt Kroos gør, at Real i deres opbyggende spil spiller mere med flere berøringer ,hvorfor rummene bliver mindre, og det er på ingen måder til gavn for en hurtigløber som Bale. Så er han faktisk værdiløs.

Det værste er, at ingen klubber vil have Bale. For skadesplaget og fylder 29 år i denne sæson. Ikke ligefrem et godt aktiv at have rendende for en klub som Real.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Bale har slet ikke niveauet til Real... har nogen, nogensinde set ham spille godt, siden Tottenham dagene?

Han har scoret vigtige mål, for Real, indimellem... men spillet godt... det husker jeg ikke.

Benz kan godt spille godt.. så jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare har solgt Bale.
Han gjorde en fin figur for Real i hans første sæson. Der gjorde han en del forskel. Men der spillede de noget mere direkte end nu, hvor tilgangen af Isco og Asensio samt Kroos gør, at Real i deres opbyggende spil spiller mere med flere berøringer ,hvorfor rummene bliver mindre, og det er på ingen måder til gavn for en hurtigløber som Bale. Så er han faktisk værdiløs.

Det værste er, at ingen klubber vil have Bale. For skadesplaget og fylder 29 år i denne sæson. Ikke ligefrem et godt aktiv at have rendende for en klub som Real.
Sådan som jeg husker det scorede Bale nogle vigtige mål i sidste sæson, men spillede godt, det husker jeg ikke.

Whatever, han var mega ringe i dag, Benz var mega uheldig/uskarp - Arsensio var desværre ligeså god som jeg frygtede..

Kroos og Modric synes jeg ikke er helt oppe at ringe lige nu.. så der er håb.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
Starnils skrev:Har Madrid tænkt sig at købe mere i dette transfervindue?

Hvad lyder rygterne på?
Der har af angribere kun været Mbappe, men han er PSG-spiller nu. Real ville ikke give ham 320.000 euro i ugeløn, men tilbød kun 120.000 euro, så Mbappé har accepteret PSGs bud, da han udover lønnen afstammer fra Paris.

Men hvis Real er virkelig kloge, så sender de et bud på 60-70 mio. pund plus Bale for Hazard afsted til Chelsea. Det er simpelthen grotesk, at en spiller som Bale kan spille i en af verdens tre største klubber.

Så vil Chelsea nok heller ikke ha ham...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Bale har slet ikke niveauet til Real... har nogen, nogensinde set ham spille godt, siden Tottenham dagene?

Han har scoret vigtige mål, for Real, indimellem... men spillet godt... det husker jeg ikke.

Benz kan godt spille godt.. så jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare har solgt Bale.
Han gjorde en fin figur for Real i hans første sæson. Der gjorde han en del forskel. Men der spillede de noget mere direkte end nu, hvor tilgangen af Isco og Asensio samt Kroos gør, at Real i deres opbyggende spil spiller mere med flere berøringer ,hvorfor rummene bliver mindre, og det er på ingen måder til gavn for en hurtigløber som Bale. Så er han faktisk værdiløs.

Det værste er, at ingen klubber vil have Bale. For skadesplaget og fylder 29 år i denne sæson. Ikke ligefrem et godt aktiv at have rendende for en klub som Real.
Sådan som jeg husker det scorede Bale nogle vigtige mål i sidste sæson, men spillede godt, det husker jeg ikke.

Whatever, han var mega ringe i dag, Benz var mega uheldig/uskarp - Arsensio var desværre ligeså god som jeg frygtede..

Kroos og Modric synes jeg ikke er helt oppe at ringe lige nu.. så der er håb.
Han var fin nok der, men ikke den x-faktor-spiller han var i Spurs. Det er vi helt enige om.

Ja, Benzema er fantastisk til at komme til chancer, kreere dem og skabe chancer for andre. Men hold kæft, han er blevet uskarp med årene. I hans Lyon-tid havde han scoret 5 mål i dag. Det er, hvad der sker, når man i 8 år har skulle arbejde for Ronaldo, så ryger skarpheden, ellers græder Ronaldo bare offentligt, hvis han ikke får dem serveret.

Men Asensio..... For fanden den knægt er god man. Det er faktisk lidt unikt, at man har en 10'er, men som også har en virkelig god fart. Han er ikke bare en som Iniesta, Isco, der som har temposkift i benene. Han har decideret fart. Han kan løbe hurtigt den knægt.

4 mio. euro må være århundrets transfer. Tænk at jeg skulle sige det om Real Madrid.

Når Neymar har drukket/festet sig selv ihjel, og Hazard er blevet for gammel, så er Asensio meget vel kommende Balon D'or-vinder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

RM fans rister godt nok Benzema i dag :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

https://www.transfermarkt.co.uk/real-ma ... on_id/2017

Det er noget af en udveksling de har haft, denne sommer. Nok er deres trup fantastisk god, men de må da også være overbeviste om udskifterne/reserverne. Hvis de får lige så mange skader igennem sæsonen, som de har fået de sidste par sæsoner, så kan det godt blive mere end svært for dem, i perioder, nu hvor de har skillet sig af med flere rutinerede spillere der allerede har bevist dem selv på topniveau, uden at hente samme ind. Eller også tager jeg bare munden for fuld, med en klub der lige har vundet 2. Cl trofæ i træk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Nå men sådan endte truppen med at se ud. Jeg håber stadig vi skifter til en 4-2-3-1 og så skal Denis have chancen til venstre. IMO er han langt bedre på kanten end centralt og jeg tror sgu ikke på dølle som andet end indskifter.

MAtS
Semedo, Pique, Umtiti, Alba
Rak/Roberto/Paulinho (den der gør det bedst), Bussi
Dembele, Messi, Denis
Suarez

Det hold kan godt vinde ligaen hvis valverde får organisationen på plads. CL bliver dog mere end svær.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Billede

Nå men sådan endte truppen med at se ud. Jeg håber stadig vi skifter til en 4-2-3-1 og så skal Denis have chancen til venstre. IMO er han langt bedre på kanten end centralt og jeg tror sgu ikke på dølle som andet end indskifter.

MAtS
Semedo, Pique, Umtiti, Alba
Rak/Roberto/Paulinho (den der gør det bedst), Bussi
Dembele, Messi, Denis
Suarez

Det hold kan godt vinde ligaen hvis valverde får organisationen på plads. CL bliver dog mere end svær.
Hvorfor i ALVERDEN har du posted det her i Real Madrid tråden? :grin: :eek: :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha fuck!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Hvordan er Simone Zaza nogensinde blevet prof. fodboldspiller? Magen til uduelighed skal man længe lede efter.
Jeg kan næsten forstå, at du slet ikke følger det mindste med i italiensk fodbold. Hvis du gør, så bør du i hvert fald overveje nogle hukommelsesstrategier.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Mbappe harl ige fortalt, at han ikke skiftede til Real, fordi han føler sig for ung til at forlade Frankrig, plus at han kommer fra Paris.

Så Piquenbauer. Det var tæt på at Real fik ham. Så lidt ret fik jeg i, at Real vil forsøge sig med Hazard, de Gea og Mbappe ;)))
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Bare hold den 70 min. endnu Levante :)
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster