Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det holdt hårdt til sidst. Tak til Valencia.

Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Mon ikke de kunne have brugt James, i stedet for uduelige Bale eller Vasquez i sådan en her situation.

Valencia på den anden side, de ser godt nok interessante ud med Marcelino og deres meget unge trup. Specielt spillere som Soler, Lato og Kondogbia ser gode ud.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Shit, hvor var det tæt på... Det er helt vildt, hvor mange chancer Madrid kommer frem til.
Socio. no. 54.257

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Fornemt. Altid godt med et pointtab til de hvide svin.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5474
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:Hehehehheheheeh, vi er to point foran Real, selvom vi er i vores største krise i 9 år. Life is good! Ej, alt for tidligt. :)

Jeg tror at Real blir hypet mega meget for de 2 super cup kampe mod os.. de er som sidste sæson... blot uden heldet :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

FCBarcelonaChr skrev:Det holdt hårdt til sidst. Tak til Valencia.

Billede
Tak til Benzema ;-)
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:Hehehehheheheeh, vi er to point foran Real, selvom vi er i vores største krise i 9 år. Life is good! Ej, alt for tidligt. :)

Jeg tror at Real blir hypet mega meget for de 2 super cup kampe mod os.. de er som sidste sæson... blot uden heldet :-)
Real Madrid var slet ikke velspillende i de to Super Cup kampe. De var bare bedre end os, hvilket ikke sagde alverden.

Det skal man altid huske omkring fodboldkampe; det er et nulsumspil. Selvom man er bedst i en kamp, så kan man stadig have spillet elendigt, hvis modstanderen bare var endnu dårligere.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:Hehehehheheheeh, vi er to point foran Real, selvom vi er i vores største krise i 9 år. Life is good! Ej, alt for tidligt. :)

Jeg tror at Real blir hypet mega meget for de 2 super cup kampe mod os.. de er som sidste sæson... blot uden heldet :-)

Stop nu lige dig selv. De har vundet CL to år i træk. De smadrede alle tophold i år. Selvom det er Puta Madrid, så skal vi ikke have hovedet oppe i røven på os selv og tro, at Real er et ordinært hold, for det er de ikke. De manglede deres absolutte mest måfarlige spiller. Forestil dig, hvis vi havde manglet Messi i de her to La Liga-kampe vi havde vundet, så havde vi aldrig scoret et mål. Benzemas evne til atm isbruge chancer er fænomenalt stadigvæk.

Og det er ikke kun pga. os. De kørte også United fuldstændig rundt i deres Super Cup-kamp, og de rev det bedste forsvarshold fra alle leder og kanter i CL-finalen. Du ved, det samme forsvar, som fik vores MSN, historiens bedste trio, til at ligne en flok juniorspillere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan sagtens blive dyrt for Real at de har sagt farvel til James og morata. Jeg tror især de kommer til at savne moratas mål.

Men det er stadig alt for tidligt at sige det store. Det samme gælder for Real som for os efter de 2 supercup kampe - man er ikke i gang endnu. Det tager tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det kan sagtens blive dyrt for Real at de har sagt farvel til James og morata. Jeg tror især de kommer til at savne moratas mål.

Men det er stadig alt for tidligt at sige det store. Det samme gælder for Real som for os efter de 2 supercup kampe - man er ikke i gang endnu. Det tager tid.
Ja. Jeg synes på ingen måder om Morata som en særlig god fodboldspiller, men hans fysiske tilstedeværelse i feltet og hovedspil er godt, og den tilstedeværelse i feltet vil de savne i de kampe, hvor de skal jagte mål. Og jagte mål skal Real ofte, da deres forsvarsspil ofte er helt ude i skoven anført af en sejlende Ramos.

Men okay, lige i dag var Valencia også lige heldige, at Reals to absolut bedste måltrusler på indlæg og pres i Ramos og Ronaldo var ude. Ronaldo havde 100 procent scoret på en af Benzema milliarder af chancer.

Men lækkert, hvis Bilbao, Valencia og Atl. Madrid er mere med i denne sæson mod os og Real, så ligaen bliver en flere aktørs-racer og ikke blot denne two-horse-race, vi har set siden 2014.
Senest rettet af MessiPogba man aug 28, 2017 12:22 am, rettet i alt 2 gange.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det kan sagtens blive dyrt for Real at de har sagt farvel til James og morata. Jeg tror især de kommer til at savne moratas mål.

Men det er stadig alt for tidligt at sige det store. Det samme gælder for Real som for os efter de 2 supercup kampe - man er ikke i gang endnu. Det tager tid.
Jeg tror Real Madrid kommer til at fortryde salget af Morata. Han bliver en bedre målscorer end Benzema end nogensinde var/er.

James var sgu røget ud i kulden. Det var jo nærmest kun indlæg og langskud man så fra ham.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Uden en dygtig defensiv midtbanespiller, og med Bale på banen, så er Real Madrid bestemt til at tale med.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5474
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Uha ja, undskyld min uvidenhed... jeg er taknemmelig for at du lige fik mig ind i virkligheden.. MessiPogba...mine tanker går også til søens folk lige nu.

Real var hamrende heldige sæsonen igennem i la liga sidste år!
Havde vi fået de 3 point i Betis som vi skulle, og ikke 1 så havde vi vundet ligaen.
Vi spillede som en sæk kartofler mod PSG i den første kamp, plus første halvleg mod Juventus.. det kostede os.. vi var ikke gode nok der.

Vi vandt lige efter over Real på udebane... uden Neymar.

Real var svineheldige mod Bayern, at spille i overtal 2 kampe i streg, og få anerkendt 2 klare offside mål som blev udslagsgivende.

Real var længder bedre end Juve i finalen

Super cup kampene var enten
1) Real bedre end nogensinde før.. såfremt Barca spillede på vanligt niveau
2) Real var som sidste sæson, .. såfremt Barca spillede som en sæk kartofler

Just saying.
Senest rettet af SpillerSomMESSI man aug 28, 2017 12:24 am, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Du har ret storken - der kom ikke meget fra James til sidst.

Imo bliver det mest spændende om modstanderne kan få lukket ned for Reals indlæg til sidst i kampene. Det er deres Go to når det brænder på. Hvis det kan blive stoppet så kan jeg ikke se dem lave nær så mange comebacks som i sidste sæson.

Nå men 2 point oppe allerede. Det er fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Det er til gengæld en god ting for os, at Real er kommet af med James og beholdt Bale. Selvom James for mig på ingen måder er en verdensklasse spiller eller lignende, så er han langt mere brugbar end Bale, der virkelig er ude på dybt vand. Hans bidrag er elendigt, og det må vi håbe, at det vil bide Real i røven. Han er virkelig en slem alibispiller ham Bale.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster