Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

kaka | i dag 01:08

Vi tabte da også 2-3 på camp nou i supercuppen, men derfor tror jeg stadig at real får mindst uafgjort mod barca på en god dag. Sidst spillede vi 2-2 med 10 mand det sidste kvarter mod deres 12 mænd/kvinder.
Endnu et indlæg fra madridista.dk. Fik de en udvisning på Camp Nou i CDR retur kampen?. Eller er det engang en der spiller lidt smart, men har ikke helt styr på facts?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
kaka | i dag 01:08

Vi tabte da også 2-3 på camp nou i supercuppen, men derfor tror jeg stadig at real får mindst uafgjort mod barca på en god dag. Sidst spillede vi 2-2 med 10 mand det sidste kvarter mod deres 12 mænd/kvinder.
Endnu et indlæg fra madridista.dk. Fik de en udvisning på Camp Nou i CDR retur kampen?. Eller er det engang en der spiller lidt smart, men har ikke helt styr på facts?.
Hehe, deperat argumentation.
...Madrid had Ramos sent off in the 88th minute...

kilde: http://www.goal.com/en-us/match/73741/b ... rid/report
Dvs, det røde kort (2xgult) havde ingen effekt i praksis i Copakampen på Camp Nou De trak det nok for at ha endnu en undskyldning i deres Porque? arsenal.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Klamt at Mou ikke tør at deltage på pressemødet.. Og med den kommentar vil jeg takke af for nu og sige på gensyn. Smutter til USA om ganske få timer, så skal have lidt søvn.. Ha' det godt gutter til vi skrives ved igen.

VAMOS!

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Ærger mig sgu vi stadig ikke selv kan afgøre det.

Men tilgengæld tror jeg også de måske allerede næste runde kan tabe point igen.
og så bliver Clasico for alvor sjov. :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

FCBarcelonaChr skrev:Klamt at Mou ikke tør at deltage på pressemødet.. Og med den kommentar vil jeg takke af for nu og sige på gensyn. Smutter til USA om ganske få timer, så skal have lidt søvn.. Ha' det godt gutter til vi skrives ved igen.

VAMOS!
God og sikker tur over atlanten. Håber du nyder opholdet, hvilke steder skal du besøge?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Antonio Cassano:

"Mourinho says can't beat Barça at home? Only because they're so good. All the rest is people putting up a show." [italia1]

"Barça are unbeatable. Only if a volcano erupts and they have to travel 40 hours by bus, you can beat them."
Cassano har alle dage været en klassespiller og en mand der besidder klasse. Bare synd at han en trang til at plette sin karriere med sit skifte til Real :razz: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Klamt at Mou ikke tør at deltage på pressemødet.. Og med den kommentar vil jeg takke af for nu og sige på gensyn. Smutter til USA om ganske få timer, så skal have lidt søvn.. Ha' det godt gutter til vi skrives ved igen.

VAMOS!
God og sikker tur over atlanten. Håber du nyder opholdet, hvilke steder skal du besøge?.
Jo tak Visca. Og jeg skal besøge Washington og New York. ;-)

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Jeg er spændt på hvor mange skudforsøg Ronaldo har i lokalderbyet, hvis Messi scorer et par stykker mod Getafe i morgen.

Det piner ham tydeligvis at være bagud på topscorerlisten :grin:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Haha

He jinxed it! (håber jeg). Sådan er trøje er bare ikke så fed at gå med, hvis man ikke bliver mestre...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Kære Valencia. Tak for hjælpen! Jeg skal ærligt indrømme jeg ikke havde spået jer de store chancer på Bernabeu, men glæder mig over at have taget fejl. Vh Jonas (og muligvis teemuss - hvis du er et sted, derude?..)

Sikke en aften. Efter et par dage med nogle benhårde påskefrokoster havde jeg lovet min kæreste at søndag aften skulle være Mad Men-marathon, halvdøde i sofaen. Jeg havde derfor ikke mulighed for at se kampen, og havde sikkert heller ikke set den alligevel (jeg plejer bare at blive tvær af skidtet), men det var jo fuldstændig umuligt at koncentrere sig om en tv-serie når min Tjek Fodbold-app forholdt sig så tavs i så mange minutter.

Nu ved jeg slet ikke hvor jeg skal gøre af mine forventninger til denne sæson. Da jeg er selverklæret jubelpessimist tror jeg naturligvis fortsat mere på at mesterskabet havner i Madrid denne sæson, men jeg kan da heller ikke udelukke at jeg alligevel fornemmer en lille puls, et sted...

Så skal vi bare for alt i verden undgå at snuble mod Getafe denne uge. Håber virkelig ikke vi kommer til at tage for let på denne kamp. Så vidt jeg ved har vi både Cesc og Alves ude - hvad er meldingen på Pique?

Kære Atletico. Hvis I skulle lykkes med at tage point fra jeres hvide lokalrivaler, så finder jeg den første og bedste af jeres tilhængere blandt mine Facebook-venner og giver ham en stor fad.

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg er ikke i tvivl om at vi vinder ligaen. Jeg troede på det, da vi var 10 point bagud. Nu er vi kun fire point bagud, med 8(?) kampe tilbage og den ene kamp er mod os.

Real Madrid snubler! Det er jeg sikker på. Det skulle heller ikke undre mig, hvis de røg ud til Bayern, selvom jeg ønsker en El Clasico finale!

Skal vi ikke bare vinde "The Treble" igen????

Amin

Re: Real Madrid

Indlæg af Amin »

Fritte skrev:
Vi spillede med 10 mand i 2 minutter.

4 point, trodsalt en god føring. Normalt ville vi vinde alle de kampe vi mangler sikkert (pånær mod barca), så jeg frygter intet.

Jeg bestilte en Real Madrid trøje for et par dage med navnet: Campionés og tallet: 32
Jeg håber jeg kan tage den på før Mallorca kampen og efter!
:op: :op: :op: :op: :op: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real tilhængere vil tydeligvis bruge enhver undskyldning for begrundelse af deres pointtab, om det så gælder mod Valencia, Barca, Levante eller noget andet hold.
kampen igår kunne efter min mening være endt begge veje.

Der vil blive talt om diverse fejl og mangler i en kamp der ikke går mod RM's vej.
Jeg Håber virkelig at opgøret mellem Barca og Madrid vil blive en ren kamp dvs. ingen tvivl om skuespil fra Barcas side, og en Dommer der virkelig leverer en pragt præstation, som resulterer i at ALLE begynder at udelukke årsager som dommerfejl i tilfælde af at Barca skulle vinde kampen (som jeg selvfølgelig håber på). ..

Hvad angår en trøje, så jeg den fedeste barca trøje på South African bar, Der rendte en mand rundt med en barcatrøje fra 94-95 med navnet (Puta madrid)

What a great shirt.. :D

Amin

Re: Real Madrid

Indlæg af Amin »

Mes Que Un Club skrev:Jeg er ikke i tvivl om at vi vinder ligaen. Jeg troede på det, da vi var 10 point bagud. Nu er vi kun fire point bagud, med 8(?) kampe tilbage og den ene kamp er mod os.

Real Madrid snubler! Det er jeg sikker på. Det skulle heller ikke undre mig, hvis de røg ud til Bayern, selvom jeg ønsker en El Clasico finale!

Skal vi ikke bare vinde "The Treble" igen????
Jeg vil mene at denne udvikling i ligaen helt klart skal prisbelønnes til PEP!!
han er en sand herre der formår at vise ære og fremstå som en professionel træner der forstår fodbolden, og får opmærksomhed på den rigtige facon.

Det at han begyndte at udtale sig som han gjorde, med hensyn til at ligaen var tabt og han absolut ikke kan se sig som forsvarende mestre for 4 år i træk, har jo udelukkende være for at tirre Real Madrid og især Mourinho samt en form for mindgames.. hvis man bemærker det begyndte Real madrid at tabe point da han udtalte sig på den måde. Og det har self en virkning.

Og troen på The treble er så sandelig begyndt at dufte... ! :D

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Karanka har helt sikkert været til tude audition hos Mourinho før han blev valgt til assistent træner.

Mourinho: "If we dont win what will you do?"

Karanka: "Whine like a little bitch, just like you do"

Mourinho: "You are hired!"

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Hvor er Mourinho da en tøs af rang, når han bliver væk fra pressekonferencer efter kampene, hvor de smider point. Mangel på klasse.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster