Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Tænk at man kan sige madridista.dk forum er mere sobert end fcbarcelonas, så har vi også hørt det med :roll: :roll: :roll: .

Selvfølgelig skal man lade madridista.dk tosserne styre deres latterlige propaganda, de skal have lov til at lukke alt det lort ud, de har lyst til. Især fordi der rent faktisk er ret mange såkalde madridistas, som æder det råt.

Jeg synes dog man kommer på noget af en opgave, hvis man først begynder at argumentere for, at madridistas.dk er bare en nogenlunde fornuftigt fodboldsite. Næsten hver deres nyhed er langt ude, og ligner noget en 13 årig kunne finde på at skrive. Med andre ord, hvis Daluigi vitterlig har et formål og vil gerne have at madridista.dk fremstår som en useriøs side, så synes jeg tosserne på madridista.dk gør hans arbejde meget lettere.

Lad dem om deres lort, lad madridistas om at æde lortet, men det er useriøst at komme herinde og argumentere for at madridista.dk er bare et nogenlunde seriøs fodboldsite. Og deres Fora, ja, den behøver vi ikke at diskutere. Kasper Rassow er kongen der, det siger lidt om forummet og det høje niveau.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 564 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Myxomatotis skrev: Til gengæld er de to foraer lige omvendt. Madridstas forum er, med visse undtagelser naturligvis, ganske sobert med en overvejdende respektfuld holdning til Barcelona, i hvert fald i forhold til, at det er ærkerivalen vi snakker om. Dette forum er lige omvendt med eksempelvis over 4000 indlæg om Real Madrid, over 700 indlæg om Christiano Ronaldo, som er overvejende negativt ladede med alt fra Urinho, til tilsvining af Pepe til 117 andre ting som man sjældent ser på Madridistas forum.

Myxomatotis = Ironiens mester!

Tak for et godt mavepuster-grin, Myxomatotis :-) I'm lovin' it... and keep 'em coming!
Senest rettet af SpillerSomMESSI tors jul 12, 2012 2:09 pm, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Myxomatotis skrev:Det virker mest af alt som om du, og andre herinde, egentlig bare går ind på hjemmesiden i håb om at der er en nyhed, som nu den i dag, som i kan blive forargede over, og derved hade klubben og hjemmesiden endnu mere.
Det kan du være sikker på. Det er gået sport i det herinde.

Myxomatotis skrev:Jeg erkender gerne, at Madridista.dk til tider vælger en tone, der er ganske kontroversiel, og i visse situationer kunne man sikkert med fordel have valgt en anden måde at udtrykke sig på. Men sådan er den nu en gang. Fcbarcelonas nyheder er mere sobre, til tider fordi man har det indtryk, at man bare copy-paster nyhederne et andet sted fra. Jeg kunne da godt have savnet lidt mere kant en gang i mellem.
Tonen på madridista.dk tangerer til det retarderede på visse tidspunkter. f.eks. http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=17325 I skal naturligvis skrive, som i vil, men så får man lidt klø i ny og næ.
Myxomatotis skrev:Dette forum er lige omvendt med eksempelvis over 4000 indlæg om Real Madrid, over 700 indlæg om Christiano Ronaldo, som er overvejende negativt ladede med alt fra Urinho, til tilsvining af Pepe til 117 andre ting som man sjældent ser på Madridistas forum.
Tilsviinger af Pepe er næsten altid på sin plads. Øgenavnene og den sindssygt subjektive holdning til Mourinho og Ronaldo, med dertilhørende øgenavne, som man skulle mene ikke er på sin plads, når samme brugere latterliggører madridista.dk for det samme. Men hey, det er dobbelt så sjovt at være dobbeltmoralsk.
Myxomatotis skrev:Men hey, det er et forum for Barcelona fans, så det er helt ok. Men lad være med at tro at denne hjemmeside som helhed er et mere sobert sted end Madridista.dk, for det er langt fra tilfældet.
Enig. Nyhedssektionen herinde er god i forhold til madridista.dk, men vores forum emmer af lige så meget snævertsynethed som madridistas nyhedsartikler - og samme argument bruges faktisk, når spillere som Ronaldo f.eks. svines til. Det er jo et barcaforum, så hvad kan man forvente?

Du kan forresten forvente tilsvininger med dertilhørende latterliggørelse efter din post, for selvindsigt - fra de meget aktive brugere - er en mangelvarer herinde.

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Tja Jbninc, de svar jeg har fået er hendholdsvis et billede hvor der står JERP på, et indlæg som indeholder ordet "lort" tre gange samt et indlæg hvor der står, at vedkomne fik et godt mavepustergrin. Og det som svar på et indlæg, hvor jeg lidt indirekte sætter spørgsmål ved niveauet herinde. Gad vide om de selv kan se ironien? :?

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Mit billede var en reaktion til den lille bid af dit indlæg som er citeret, hvilket vel betyder at jeg ikke har noget at sætte på resten af dit indlæg. Jeg personligt mener at dette forum er mere sagligt end madridista.dks. De gange jeg har været derinde har der næppe været den store respektfulde holdning til Barcelona som du nævner i dit indlæg. Den lille andel af respektfulde kommentar om Barca derinde kan du også finde om Real herinde, ikke alle svinder dem til, og en del anerkender deres styrke og hold, men sådanne indlæg lægger man sjældent mærke til da de jo ikke bringer ens pis i kog.

At der er over 4k indlæg om Real, hvad så, de er et stor-hold, de er ærkerivaler selvf. skal de diskuteres frem og tilbage, og deres kampe diskutteres derinde. Cristiano har sin egen tråd, han er en verdensklasse spiller, mange andre har også deres egne tråde, men i og med at han skiller sig så meget ud på visse fronter er det klart at han diskutteres mere end andre. Øgenavne, "dværgen" florer meget inde på madridistas, det er subjektivt, nogen har det godt ved at kalde hade-personer for øgenavne, andre gør det ikke fordi de ikke kan se mening med det, sådan er det.

Hvad angår forum struktur, emner, og indlæg på et højere plan rent inholdsmæssigt synes jeg at dette forum er foran madridista.dks.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 564 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Myxomatotis skrev:Gad vide om de selv kan se ironien? :?

Jo jo Myx......... lad os se... tilsviner Pepe.. skrev du.. hmm ja. Jeg tror godt du kan finde sådan noget på dette fora.

Har du set om han også bliver det på Madridista.dk?

Ser DU ironien i det du skriver?

Og har du læst om Busquets på Mad...dk.?

Men ok, hvis du synes deres fora er mere sobert end dette, så er det ok for mig.

Jeg synes i øvrigt at det er helt i orden at de skriver whatever derinde men en gang i mellem griner jeg altså af det og citerer derfra herinde.. men det er altså blot for at få et godt mavepuster grin.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Hvad angår struktur og emner er jeg helt enig. Jeg synes, at den måde, dette forum er bygget op på, er virkeligt lækkert. Det er super overskueligt og man kan nemt gå ind og skrive indlæg om mange flere forskellige emner end man kan på Madridista, hvor jeg i øvrigt aldrig skriver, blandt andet af nævnte årsag.

Om hvorvidt det ene eller andet forum har et højere fodboldmæssig niveau end det andet, kan jeg ikke vurdere. Det er egentligt heller ikke så relevant. Det relevante for mig i denne sammenhæng er at poriente, at dette forums tilsvining, latterliggørelse og hån af Real Madrid langt overstiger Madridistas forum's ditto af Barcelona. At der så findes Kassow og få andre som til tider tyer til den slags, samt et par hentydninger til "dværgen", "assistenten" og givetvis andre af den slags ord kan selvfølgelig svært benægtes. Det er bare slet slet slet ikke i samme omfang, som det er på dette forum. Og dem der betvivler denne påstand kan bare sætte sig med en pose chips og en halvanden liter Cola Zero og bladre de sidste 2 kilo indlæg igennem i trådene om Real Madrid, Christiano og Mou.

Men til dem der gør det: Pas på, for det er til tider pænt tæerkrummende...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 564 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Myxomatotis skrev:Hvad angår struktur og emner er jeg helt enig. Jeg synes, at den måde, dette forum er bygget op på, er virkeligt lækkert. Det er super overskueligt og man kan nemt gå ind og skrive indlæg om mange flere forskellige emner end man kan på Madridista, hvor jeg i øvrigt aldrig skriver, blandt andet af nævnte årsag.

Om hvorvidt det ene eller andet forum har et højere fodboldmæssig niveau end det andet, kan jeg ikke vurdere. Det er egentligt heller ikke så relevant. Det relevante for mig i denne sammenhæng er at poriente, at dette forums tilsvining, latterliggørelse og hån af Real Madrid langt overstiger Madridistas forum's ditto af Barcelona. At der så findes Kassow og få andre som til tider tyer til den slags, samt et par hentydninger til "dværgen", "assistenten" og givetvis andre af den slags ord kan selvfølgelig svært benægtes. Det er bare slet slet slet ikke i samme omfang, som det er på dette forum. Og dem der betvivler denne påstand kan bare sætte sig med en pose chips og en halvanden liter Cola Zero og bladre de sidste 2 kilo indlæg igennem i trådene om Real Madrid, Christiano og Mou.

Men til dem der gør det: Pas på, for det er til tider pænt tæerkrummende...
øhhh, nå!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Dette forum er bedre bygget op og har dermed også flere aktive brugere. Dette resulterer i flere indlæg. Logisk nok.

At du prøver at argumentere for at madridista.dk og de personer der anvende siden skulle være fornuftige, kan jeg godt forstå nogen griner af. Der skal sikkert nok være et par fornuftige mennesker blandt pøblen af propaganda-ædende tosser derinde. Men alene det faktum at man ikke bliver forarget over deres usaglige nyheder, vidner om at der er noget grundlæggende skidt ved ens personlighed IMO.

Ak ja, nu kan du så blive forarget eller bebrejdende over, at jeg ikke nærer respekt for dem der støtter op om siden. Det har du ret til. Men siden du savner kant på denne side, så kan du jo altid læse hvad jeg skriver om brugerne på jeres side. En ting jeg ynder at gøre, fordi jeg er forbløffet over hvor lavt man kan synke som fodbold-fan.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jeg har ydermere flere venner der er fan af Real. Disse mennesker tager stor afstand fra madridista.dk, da de finder deres nyhedsformidling grinagtig og useriøs.

Så er ikke en hetz jeg kører mod jeres generelle fans. Det er madridista.dk og dem som bruger og driver siden jeg ikke bryder mig om
Forumlegende

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Må jeg så spørge, hvorfor du går ind på siden igen og igen og igen?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Myxomatotis skrev:Må jeg så spørge, hvorfor du går ind på siden igen og igen og igen?
Godt spørgsmål, faktisk....

Jeg har overvejet samme.. i laaaaaang tid.
Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 564 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Når Myx fremhæver at han synes at dette forum er mindre sobert end Mad........dk ved at påpege at de herrer Mou, CR og Pepe bliver dårligt omtalt her på forum, så kunne man måske vende det om og spørge:

Har vi samme holdning til Benz, Ôzil, Iker, Alonso, Higuain og andre af RMD's spillere?

Nej.. hvorfor? Ja det er jo lige det der er hovedet på sømmet.. sjovt nok er det netop spillerne CR og Pepe der oftest bliver dårligt omtalt her på forummet... Pepe bliver tit forbundet med svinsk spil af brugerne her, CR blir tit forbundet med en selvisk og arrogant attitude af brugerne her på siden (og andre la liga spiller iøvrigt), og Mou blir af brugerne herinde ofte forbundet med voldelig adfærd og meget provokerende udtalelser.

Men sjovt nok stort set aldrig de føromtalte spillere: Benz, Ôzil, Iker, Alonso, Higuain og andre.

Ja, forstå det hvem der kan... men jeg tænker nogle gange på om det er de omtalte personer, CR, Pepe og Mou, der måske har en personlighed der skyldes at brugerne herinde ofte omtaler dem negativt?

Ja, det er jo blot et spørgsmål, som jeg vælger at vende indad mod mig selv og sætter mig ligeså stille ned og tænker lidt over i de kommende dage.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 564 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Myxomatotis skrev:Må jeg så spørge, hvorfor du går ind på siden igen og igen og igen?
Omvendt kunne Daluigi (ikke mig naturligvis) også vende spørgsmålet om: Hvis du synes vores forum er dårligere og niveauet er ringere end Mad.......dk hvorfor opretter du dig så som bruger her og skriver indlæg? Er det ikke lidt det samme?

Ikke fordi jeg synes at det ikke er godt at du er her, men jeg forstår bare ikke helt din logik i det der spørgsmål du stiller Daluigi.. for mig er det en catch20-20, eller hvad sådan nu egentlig hedder på nudansk.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

For det første har jeg aldrig sagt, at jeres forum er dårligere. Tvært imod har jeg i forrige indlæg netop rost jeres super strukturede forum. Det troede du måske var ironisk ment? Det var det ikke.

For det andet er det jo rigtigt at spillere som Christiano og Pepe samt Mou er mere åbenlyse skydeskiver end så mange andre. Ligesåvel som spillere som Xavi, Busquets, Messi og Alves er det i højere grad end for eksempel Puyol er det. Men i bund og grund er det jo heller ikke det, der er det væsentlige. I kan da i princippet svine hvem i vil så meget i vil her på jeres forum, så længe det åbenbart appelerer til flertallet af brugerne. Men så virker det jo bare særdeles dobbeltmoralsk at kritisere Madridista for sine farvede indlæg. Det er jo i bund og grund bare der jeg vil hen. Madridista har sine farvede indlæg og Barcelona har sit farvede forum. Madridistas forum er også farvet til en vis grænse ligesåvel som jeres nyheder til tider også er det (bare se i dag for eksempel)

Der er næppe nogle af hjemmesiderne der har ret meget at lade hinanden høre. Men det er selvfølgelig en svær realitet at sluge. Det er meget nemmere bare at hade.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster