Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

SpillerSomMESSI skrev:
vamosbarca skrev:jeg bryder mig ikke om den måde madrid har behandlet kaka på,han er en god spiller og en sympatisk person,en af de få madrid spillere jeg godt kan li,ham så jeg faktisk gerne hos os. :smile:

Kaka passer lige så godt ind i vores spillestil som en syg rotte på et forladt tamponfabrik!

Nej, Ramos eller intet fra den lejr!
Øhh en syg rotte passer da meget godt i en forladt tamponfabrik

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
vamosbarca skrev:jeg bryder mig ikke om den måde madrid har behandlet kaka på,han er en god spiller og en sympatisk person,en af de få madrid spillere jeg godt kan li,ham så jeg faktisk gerne hos os. :smile:

Kaka passer lige så godt ind i vores spillestil som en syg rotte på et forladt tamponfabrik!

Nej, Ramos eller intet fra den lejr!
Øhh en syg rotte passer da meget godt i en forladt tamponfabrik
Mon ikke han mener at Kaká og rotten passer lige dårligt ind Barças spillestil? ;-)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

De må have læst med herinde og taget kritikken til sig. Men stort af dem.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Real Madrid

Indlæg af JonasV »

God stil. Sært/overraskende, men god stil.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Rigtig god stil, det betyder altid noget ekstra når det kommer fra ærkerivalen! De danske madrid fans kan godt være stolte af det. Der er selvfølgelig nogle idioter ind i mellem:
#1162: Raul-Madrid skrev:
Til at brække sig over, hvordan der bliver fedtet mod Puyol...

Syntes fandme det er til grint hvordan vi slikker røv på dem hvergang der en af deres spiller der for en skade, der jo ingen grund til at lyve for os selv, vi er jo overlykkelige over at han nu er ude, og inderst inde er jeg sikker på de fleste af os ønskede det var Messi,Iniesta eller Xavi... så jeg syntes sku ikke det er så fedt med den nye nyhed om puyol..

Men det jo os bare miig!
Som svar fik han. Jeg er enig med Siempre Madrid. Rivalisering er sund, men en direkte hadsk stemning som har voldelige tendenser hører ingen steder hjemme. Jeg er sikker på, at fcbarcelona.dk havde skrevet en ligne artikel om Casillas hvis han havde været ude for samme uheld.
#1165: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) skrev:

#1162

Du er velkommen til din holdning, men personligt har jeg intet som helst ønske om at se andre spillere skadede, uanset om de så er aldeles usympatiske.

Madridista.dk har valgt at give den støtte til Puyol, fordi han er et gennemført sympatisk menneske, som altid bevarer roen og ikke animerer til ballade. Og så giver vi støtten, fordi det jo er en grim skade og ikke bare en forstrækning i låret eller lignende.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5500
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 566 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Brombi skrev:
Rigtig god stil, det betyder altid noget ekstra når det kommer fra ærkerivalen! De danske madrid fans kan godt være stolte af det. Der er selvfølgelig nogle idioter ind i mellem:
#1162: Raul-Madrid skrev:
Til at brække sig over, hvordan der bliver fedtet mod Puyol...

Syntes fandme det er til grint hvordan vi slikker røv på dem hvergang der en af deres spiller der for en skade, der jo ingen grund til at lyve for os selv, vi er jo overlykkelige over at han nu er ude, og inderst inde er jeg sikker på de fleste af os ønskede det var Messi,Iniesta eller Xavi... så jeg syntes sku ikke det er så fedt med den nye nyhed om puyol..

Men det jo os bare miig!
Som svar fik han. Jeg er enig med Siempre Madrid. Rivalisering er sund, men en direkte hadsk stemning som har voldelige tendenser hører ingen steder hjemme. Jeg er sikker på, at fcbarcelona.dk havde skrevet en ligne artikel om Casillas hvis han havde været ude for samme uheld.
#1165: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) skrev:

#1162

Du er velkommen til din holdning, men personligt har jeg intet som helst ønske om at se andre spillere skadede, uanset om de så er aldeles usympatiske.

Madridista.dk har valgt at give den støtte til Puyol, fordi han er et gennemført sympatisk menneske, som altid bevarer roen og ikke animerer til ballade. Og så giver vi støtten, fordi det jo er en grim skade og ikke bare en forstrækning i låret eller lignende.
Jeg skrev f.eks også at jeg havde sympati og medfølelse overfor Pepe da han stødte hovedet sammen med I . C. og derfor ikke kunne huske sit navn længere .. ala Pablo

Man skal aldrig ønske nogen her i livet noget helbredsmæssigt ondt!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

TheOnlyOne

Re: Real Madrid

Indlæg af TheOnlyOne »

SpillerSomMESSI skrev:
Brombi skrev:
Rigtig god stil, det betyder altid noget ekstra når det kommer fra ærkerivalen! De danske madrid fans kan godt være stolte af det. Der er selvfølgelig nogle idioter ind i mellem:
#1162: Raul-Madrid skrev:
Til at brække sig over, hvordan der bliver fedtet mod Puyol...

Syntes fandme det er til grint hvordan vi slikker røv på dem hvergang der en af deres spiller der for en skade, der jo ingen grund til at lyve for os selv, vi er jo overlykkelige over at han nu er ude, og inderst inde er jeg sikker på de fleste af os ønskede det var Messi,Iniesta eller Xavi... så jeg syntes sku ikke det er så fedt med den nye nyhed om puyol..

Men det jo os bare miig!
Som svar fik han. Jeg er enig med Siempre Madrid. Rivalisering er sund, men en direkte hadsk stemning som har voldelige tendenser hører ingen steder hjemme. Jeg er sikker på, at fcbarcelona.dk havde skrevet en ligne artikel om Casillas hvis han havde været ude for samme uheld.
#1165: Siempre Madrid (RMF-DK Best.) skrev:

#1162

Du er velkommen til din holdning, men personligt har jeg intet som helst ønske om at se andre spillere skadede, uanset om de så er aldeles usympatiske.

Madridista.dk har valgt at give den støtte til Puyol, fordi han er et gennemført sympatisk menneske, som altid bevarer roen og ikke animerer til ballade. Og så giver vi støtten, fordi det jo er en grim skade og ikke bare en forstrækning i låret eller lignende.
Jeg skrev f.eks også at jeg havde sympati og medfølelse overfor Pepe da han stødte hovedet sammen med I . C. og derfor ikke kunne huske sit navn længere .. ala Pablo

Man skal aldrig ønske nogen her i livet noget helbredsmæssigt ondt!
I hvert fald ikke personer, man har dannet indtryk af på en fodboldbane.

Der er dog mennesker i denne verden jeg kunne onde alvorlig smerte

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

Nå, Mourinho vælger at spare både Modric, Özil, Khedira og Di Maria til på søndag.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Fornuftigt af ham, jeg ville ønske Tito var ligeså kold som ham og Sir Alex, når det kommer til det punkt. Mon ikke Real stadig få et ok resultat med, uden de spillere. Hvis de kommer foran, er jeg sikker på at hiver 2-3 af de vigtige spillere tidligt i anden halvleg.

Det er disse små ting, som kan have en kæmpe stor betydning for kampen på søndag. Vi stillede med det stærkeste hold overhovedet, som resultat deraf skal vi nu undvære Puyi, plus vi kommer med stor sandsynlighed til at stille op med Song og Masch i midterforsvaret. Derudover kan det ikke undgås at nogle af vores spillere er en lille smule mærket efter de hårde kampe. Omvendt kan Real smide en frisk Özil, Khedira og Di Maria m.fl ind. Vi gør i hvert fald vores bedste for at gøre det lettere for dem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Benfica og Estadio de Luz er også væsentligt sværere end Ajax og Amsterdam Arena. No offense.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Benfica og Estadio de Luz er også væsentligt sværere end Ajax og Amsterdam Arena. No offense.
True true, men som jeg skrev i kamptråden, jeg mener sagtens vi kunne have fået et uafgjort med et lidt svagere hold, jeg mener endda vi kunne tåle et nederlag. Jeg forstår ikke, at kampen mod Benfica blev tillagt så stor betydning, Xavi spillede en hel kamp, man ville ikke skifte Puyi ud, selvom han lige var kommet tilbage fra en skade, Busi fik hele kampen minus de minutter han gik glip af pga. sit røde kort, Dani spillede hele kampen, Leo og Alexis også. Det kan komme til at bide os i røven på søndag, dumt.

Real har jo været ovenpå de sidste gange de har mødt os. Deres Barca kompleks er de ved at komme godt over, de kommer helt sikkert over det hvis de sejrer på søndag (Gud forbyde det), hvis de ikke allerede er det. De afgjorde ligaen på Camp Nou, i S.C var vi da god i første kamp, men da det gjaldt, var de bedst. Det kunne snildt have stået 5-1 ved pausen, var det ikke for Valdes og hans vilde redninger. Real er stille og roligt begyndt at æde sig ind på os (jeg snakker om niveauet), vores Bernabeu statistik er væk, de kan matche os i kampene når de gider eller har mod på det.

I sådan en situation ville jeg foretrække at man gik all-in på kampen på søndag, istedet for at satse så hårdt på Benfica kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7077
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Tvivler på de kan matche os når de gider, hvis vi gider.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Tvivler på de kan matche os når de gider, hvis vi gider.
Det ved jeg nu ikke, det mener jeg godt de kan efterhånden, det har noget med tro at gøre. Der skal i hvert fald ikke mange sejre til, før de får troen tilbage. Jeg syntes at Reals helt store problem mod Barca under Pep var netop det mentale, de havde en slags kompleks. Nu er Pep væk, de håber på nye tider, derfor skal vi gøre alt for at vise dem, at vi er et bedre hold end dem, og stadig har et højere niveau over dem. Det gør vi ikke, ved at spille usikkert eller lave fejl på fejl, noget som vi gjorde i S.C.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ajax er klamme...
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster