Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Tillykke til Real. Nyd deres glædesrus - aftenens sejr var åbenbart symbolsk for det generelle styrkeforhold mellem Real og resten af ligaen.... Jøsses en arrogance. Er vi ikke bedre end dem indbyrdes denne sæson da?... Utroligt.

Men man kan ikke bebrejde dem for at være glade. Det fortjener de da at være. Jeg fatter bare ikke hvorfor de evig og altid skal ævle propaganda og arrogante løgne afsted?
Deres spillere har også travlt med at komme med løfter.
Arbeloa (Real Madrid): "I'd like to say to Barcelona: 'Your glory days will soon come to an end'. That's the spirit we have now" [xlsemanal]


De er rimelig kæphøje, måske er de selv chokeret over at det er lykkedes dem at vinde ligaen foran Barca. Nu tror de at de kan flyve.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af BarcaRJ »

Han er altså ikke nem at greje, ham Oversætteren..han sir jo at de ikke har fået noget foræret i sæsonen..altså, enten lider den mand af giga hukommelsestab eller osse VIL han bare ikke anerkende det faktum, at de i flere episoder har haft dommeren på deres side..noget han har vanvittig travlt med at beskylde os for, når vi vinder.
Nå men, når det så er sagt, så er det et faktum, at de er mestre, så tillykke med det, real..og til dem alle (nok især dig, ramos) :lol: ..pas på pokalen, tab den nu ikke..den er kun til låns!!
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

King-Carles

Re: Real Madrid

Indlæg af King-Carles »

Det er pinligt at se, hvordan flere her inde kommenterer på Real Madrids mesterskab. Lad os nu bare løfte på hatten, og se frem med pokalfinalen (som jeg er SIKKER på at vi vinder)....

En sjov detalje som jeg lige har lagt mærke til:

På madridista.dk hedder Barcelonas træner "Assistenten".

På fcbarcelona.dk hedder Real Madrids træner: "Oversætteren"...;)

Det er da for en gang skyld plat på den sjove og uskyldige måde....:-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

King-Carles skrev:Det er pinligt at se, hvordan flere her inde kommenterer på Real Madrids mesterskab. Lad os nu bare løfte på hatten, og se frem med pokalfinalen (som jeg er SIKKER på at vi vinder)....
Du har ret til din mening ..

Hvis de havde spillet flot fodbold og vundet pga. deres spil ville jeg også rejse mig op og klappe anerkendene.

Sådan er det bare ikke for mig.

De har decideret været heldige med dommerkendelserne, og tilbage står der den liste jeg beskrev tidligere med øjeprik, hetz mod dommere, svinske spil af Pepe og Ramos og den famøse træden på Messi's hånd + Mou's generelle beskyldninger mod Barca og Pep som iflg. Mou burde være flove over den måde de har vundet alt det de har vundet de sidste 3-4 år.

Det er min pointe at RMD bude være en anelse flove over den måde de har vundet i år, og ellers skal vi jo alle anerkende at de HAR vundet selvfølgelig, og så komme videre, og vinde næste sæson.

I øvrigt er de indbyrdes El clasicos i denne sæson endt således:
Super Coppa...Barca 5 - RMD 4
CDR.............Barca 4 - RMD 3
Liga.............Barca 4 - RMD 3
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

King-Carles

Re: Real Madrid

Indlæg af King-Carles »

@SpillersomMessi

Din holdning giver ingen mening. Har du set Real Madrids kampe denne sæson? Eller konkluderer du bare, at de ikke skulle have vundet fordi de har et kæmpe svin i forsvaret?

Bare lige for at sætte din "holdning" i perspektiv, så er dette Real Madrid-hold det mest scorende hold nogensinde, og de når muligvis op på historiske 100 point...

Så skal man da være sygeligt fanatisk, hvis man begynder at påstå, at de vinder pga. held og dommerhjælp osv.... Jesus Kristus...

Men nu går jeg også mere op i at støtte Barcelona, end at hade andre hold. Også selvom det er rivalen.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jeg har ikke nogen decideret holdning, tillykke med mesterskabet og det er det. Vil bare gerne sige at i min optik er smukt spil ikke lige med mange mål, og dermed mange mål behøver ikke betyde at de spiller smukt. Hvad smukt er har vi alle en forestilling om, men for mig kan et hold der spiller knap så attraktivt sagtens score mange mål.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det jeg ikke forstår er, hvorfor det er blevet en trend herinde, at man hele tiden skald nedgøre andre og andres holdninger.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Sandheden for denne sæson er at Barcelona og Madrid har været næsten lige konsistente.

Barca havde efter min mening vundet markant hvis vi var forskånet for skader. Især Villa og Abidal har gjort ondt. Så havde vi en masse horrible dommerkendelser imdo os hvor Madrid samtidigt havde dem med sig.

Barca er det hold i ligaen som har bolden suverænt mest og samtidigt nok også det hold som tilbringe mest tid i modstanderfeltet. Hvordan kan det være at vi ikke suverænt fører straffesparkslisten?!

Madrid har vundet på hårdt arbejde og effektivt spil. Mourinho har aldrig fået sit hold til at spille smukt. Tilgengæld har deres angribere virkelig gjort det godt og været skarpe gennem hele sæsonen. De fleste angribere har bidraget markant til målhøsten. Hos Barca har vi savnet en angribers skarphed mange gange.

Madrid er kommet Barca nærmere fordi Barca er faldet i niveau. Det er primært i angrebet vi er faldet i niveau. Foruden Messi har ingen for alvor vist konsistent killerinstinkt, det har været en katastrofe for Barca. Madrids angribere (Ronaldo, Higuain og Benzema) generelt har simpelthen været skarpere end Barcas ditto. Så skal Barcas ultra-midtbane koncept også blive lidt bedre da konceptet kræver at vi bliver bedre til at score imod ultrabeton holdene.

Der er ingen tvivl om at Barca er det bedste hold i La Liga og det er jeg ret sikker på at vi får at se til næste sæson hvis altså vi holder skaderne til et minimum og får købt lidt til bredden.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Sandheden for denne sæson er at Barcelona og Madrid har været næsten lige konsistente.

Barca havde efter min mening vundet markant hvis vi var forskånet for skader. Især Villa og Abidal har gjort ondt. Så havde vi en masse horrible dommerkendelser imdo os hvor Madrid samtidigt havde dem med sig.

Barca er det hold i ligaen som har bolden suverænt mest og samtidigt nok også det hold som tilbringe mest tid i modstanderfeltet. Hvordan kan det være at vi ikke suverænt fører straffesparkslisten?!

Madrid har vundet på hårdt arbejde og effektivt spil. Mourinho har aldrig fået sit hold til at spille smukt. Tilgengæld har deres angribere virkelig gjort det godt og været skarpe gennem hele sæsonen. De fleste angribere har bidraget markant til målhøsten. Hos Barca har vi savnet en angribers skarphed mange gange.

Madrid er kommet Barca nærmere fordi Barca er faldet i niveau. Det er primært i angrebet vi er faldet i niveau. Foruden Messi har ingen for alvor vist konsistent killerinstinkt, det har været en katastrofe for Barca. Madrids angribere (Ronaldo, Higuain og Benzema) generelt har simpelthen været skarpere end Barcas ditto. Så skal Barcas ultra-midtbane koncept også blive lidt bedre da konceptet kræver at vi bliver bedre til at score imod ultrabeton holdene.

Der er ingen tvivl om at Barca er det bedste hold i La Liga og det er jeg ret sikker på at vi får at se til næste sæson hvis altså vi holder skaderne til et minimum og får købt lidt til bredden.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Hey alle sammen.

Jeg har ikke altid være stolt af Real Madrid når vi har tabt. Jeg er også selv en pisse dårlig taber, som også hurtigt kan finde gode undskyldninger, hvorfor det lige var mit hold tabte, så det sgu ikke fordi jeg prøver at være bedre, bare fordi det var os der vandt denne gang.

Men, men, men. De seneste år har vi brokket os over I vandt det hele og fundet mange spekulationer frem, hvorfor i vandt (Hvilket var på grund af UEFAlona og at alle hader Real Madrid. Det gør alle bare). Men her synes jeg så det kunne være stort af jer, hvis i bare anerkender vores sejr. Det hjælper sgu ikke at synke ned på vores niveau, som jeg gerne indrømmer har været lavt. Især efter semifinalerne sidste år, hvor det hele rablede. Det er selvfølgelig nemt at sige når man vinder, men ikke destro mindre mener jeg det. Anerkend det, vind Copa del Rey, og kom tilbage næste år.

Jeg håber selvfølgelig denne sæson er jeres tilbagefald og samtidig vores skridt mod den kongeplads som i har haft de seneste år. Jeg tvivler, men det er det jeg håber sker. Vi har fortjent denne liga titel. Ja vi har sikkert fået noget dommerhjælp, I fører stadig i indbyrdes opgør og ja, alle kampene har ikke været lige gode. Men vi har slået målrekorden, vi er tæt på at nå 100 points og vi har ville vinde denne titel som bare fanden. I har vundet alt de seneste år. Endelig får vi noget tilbage. Vi har bestemt ikke skubbet jer væk fra tronen. Endnu.

King-Carles

Re: Real Madrid

Indlæg af King-Carles »

Det er da godt, at det ikke er tosserne her inde, som bestemmer i Barcelona.

For hvis Sandro Rosell læner sig tilbage og tænker: "Hvis ikke det var for Abidal's skade og de satans dommere, så havde vi jo vundet ligaen!", ja så vinder vi sgu heller ikke mesterskabet den næste sæson...

Og så gider jeg ikke tænke på Real Madrid mere lige foreløbig..;)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

King-Carles skrev:Det er da godt, at det ikke er tosserne her inde, som bestemmer i Barcelona.

For hvis Sandro Rosell læner sig tilbage og tænker: "Hvis ikke det var for Abidal's skade og de satans dommere, så havde vi jo vundet ligaen!", ja så vinder vi sgu heller ikke mesterskabet den næste sæson...

Og så gider jeg ikke tænke på Real Madrid mere lige foreløbig..;)
Hey King-Cocky, er det denne tosse du hentyder til?

Jeg forstår ikke helt om du prøver at forholde dig til indholdet af diverse indlæg du hentyder til eller du bare går op i at komme med friske bemærkninger på andres bekostning.

Respekter venligst andre på forum selvom de ikke er enige med dig, i stedet for at feje dem væk som tosser.

For at vende tilbage til diskussionen, mener du at Madrid har været Barca overlegne i denne sæson?? Hvis ja, så er du og jeg uenige.

Du har tilgengæld helt ret i at næste sæson ikke skal planlægges ved at sidde tilbage i sofaen, men derimod på at få holdet tilbage til at være de andre så overlegne at end ikke 2-3 vigtige skader kan ødelægge sæsonen. Som Pep hele tiden har sagt, vi skal spille så godt at dommerkendelser eller uheldige freakincidents ikke bliver afgørende. I denne sæson kom Madrid så tæt på at freakish momenter faktisk blev afgårende til Barcas fortrydelse.

Det var bare mine 5 øre.
Senest rettet af rummenigge fre maj 04, 2012 11:46 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

michaelk94 skrev:Hey alle sammen.

Jeg har ikke altid være stolt af Real Madrid når vi har tabt. Jeg er også selv en pisse dårlig taber, som også hurtigt kan finde gode undskyldninger, hvorfor det lige var mit hold tabte, så det sgu ikke fordi jeg prøver at være bedre, bare fordi det var os der vandt denne gang.

Men, men, men. De seneste år har vi brokket os over I vandt det hele og fundet mange spekulationer frem, hvorfor i vandt (Hvilket var på grund af UEFAlona og at alle hader Real Madrid. Det gør alle bare). Men her synes jeg så det kunne være stort af jer, hvis i bare anerkender vores sejr. Det hjælper sgu ikke at synke ned på vores niveau, som jeg gerne indrømmer har været lavt. Især efter semifinalerne sidste år, hvor det hele rablede. Det er selvfølgelig nemt at sige når man vinder, men ikke destro mindre mener jeg det. Anerkend det, vind Copa del Rey, og kom tilbage næste år.

Jeg håber selvfølgelig denne sæson er jeres tilbagefald og samtidig vores skridt mod den kongeplads som i har haft de seneste år. Jeg tvivler, men det er det jeg håber sker. Vi har fortjent denne liga titel. Ja vi har sikkert fået noget dommerhjælp, I fører stadig i indbyrdes opgør og ja, alle kampene har ikke været lige gode. Men vi har slået målrekorden, vi er tæt på at nå 100 points og vi har ville vinde denne titel som bare fanden. I har vundet alt de seneste år. Endelig får vi noget tilbage. Vi har bestemt ikke skubbet jer væk fra tronen. Endnu.
Hej

Lige for at uddybe igen igen da nogle åbenbart ikke forstår hvad jeg prøver at sige:
Hvis jeg synes RMD havde spillet flot fodbold ville jeg være den første til at rejse mig anerkende op og klappe af dem.
Det synes jeg bare IKKE de har. At de har scoret mange mål er ikke nogen garanti for flot fodbold.
Grunden til at jeg ikke "klapper anerkendene" af RMD er som jeg har skrevet flere gange, at det der gir mig et flashback billede af RMD's sæson er især de mystiske straffespark 'en masse' + Mou's øjeprik, Mou kalder Tito for en vis kønsdel, Pepe svinske episoder (flere endda) samt hans bevidst træden på Messi's hånd, og Ramos mange svinske tacklinger der gik ubemærket hen for dommerne.

Det er ikke at være en dårlig taber... jeg accepterer RMD er mestre i ligaen, ikke at de har været bedst, men det har vundet med det spil de har kunnet spille og så er den ikke længere.

Min pointe med dette var bare at hvis nogen skulle være bare en anelse flov over en liga titel så må det da være selvsamme person (Mou) som udtalte at Pep burde være flov óver den måde han har vundet titler på.

RMD har efterladt mig med de ovennævnte helt usportslige ting efter en sæson hvor de så vinder Liga titlen, og det accepterer jeg , men jeg synes bestemt ikke det er grundlagt på flot fodbold spil.

Som jeg også skrev har Barca samlet set besejret RMD i denne sæson. både hvad angår titler og også samlet i indbyrdes kampe og scorede mål (i deres indbyrdes kampe).

Summa summarium: RMD er Liga mestre - that's a fact, hvordan de blev det er en anden historie som ikke aftvinger mogen særlig respekt fra min side.

Det er MIN mening, og den har jeg lov at have ligeså meget som andre synes de har lyst til at "klappe anerkendene" af RMD "flotte fodbold spil".
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

King-Carles skrev:Det er da godt, at det ikke er tosserne her inde, som bestemmer i Barcelona.

For hvis Sandro Rosell læner sig tilbage og tænker: "Hvis ikke det var for Abidal's skade og de satans dommere, så havde vi jo vundet ligaen!", ja så vinder vi sgu heller ikke mesterskabet den næste sæson...

Og så gider jeg ikke tænke på Real Madrid mere lige foreløbig..;)
Slap da lige af, mand! "tosserne her inde" er du jo selv en del af ved at være medlem af dette forum, kan du ikke se det?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

King-Carles

Re: Real Madrid

Indlæg af King-Carles »

rummenigge

Det var måske også lidt dumt formuleret, men ikke ment så hårdt som det måske lød;)

SpillersomMessi

Jo det kan jeg godt se, med "tosserne" mente jeg også kun en eller to brugere... Du var nok den ene;)

Min pointe er blot, at et mesterskab spilles over 38 kampe. Og der er sgu ikke nogen dommere, som bestemmer hvem der vinder...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster