Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:#23

Som jeg skriver, tingene vender alt for hurtigt i fodboldens verden. Det er jo medierne der kalder ham verdens bedste nu, på baggrund af en enkelt kamp ( eller nogle medier samt fans). Det var de samme medier og fans smat eksperter, som sagde at han ikke præsterer i de store kampe.

Det er derfor jeg skrev, tingene vender hurtigt i fodboldens verden.
Det er selvfølgelig rigtig nok, men det er du bare nødt til at finde dig i. Hvem husker ikke, da medierne i 09-10 sagde, at Rooney var verdens bedste i en periode. Give me a break.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

I det mindste beholder vi stadigvæk sulten til næste sæson.

Antal vundne la liga:
Real Madrid x 31 (om lidt 32)
Barcelona x 21

Antal vundne Champions League
Real Madrid x 9
Barcelona x 4
Liverpool stil, lad os leve af historien.

Og vi har umanerlig en meget meget bedre økonomi end katalanere, der har en bundløst gæld og ikke kan finde ud at betale deres skatteregninger til staten, og selv Camp Nou er ikke en gang en top elite stadion som Estadio Bernabeu.
Uvidenhed... jeg ville hellere ikke klage hvis jeg havde staten i ryggen.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Hvad betyder det overhovedet, at Camp Nou ikke er "top elite stadion"? De har lige mange UEFA-stjerner. Er buffeten bedre i Bernabéus VIP-loge?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Noget i den stil... Måske serverer de special øl, eller...
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

emo, hvem skriver det lort der?.. Kæft hvor ville jeg græmmes hvis jeg så en Barca-fan fiske så vildt efter steder hvor man kunne hæve sig selv over rivalen :lol: Mon ikke os Abidal har en større pik end samtlige Real-spillere tilsammen?.. Den er top elite er jeg sikker på!
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Pinto skulle være i besiddelse af den største...med rasta look.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Mourinho fortsætter i Real.... Uden tvivl fordi de ikke vandt CL

Det er egentlig lidt ufatteligt man i den klub fyrer trænere som vinder ligaen og CL, men når de så får en træner, som i den grad smadre deres image ved at begå vold mod modstanderne, svine velgørenheds organisationer og UEFA, ja så skal han da fortsætte! Madridista.dk kalder ham deres "kære træner"... Jøsses.

Det vidner altså om en desperationen i hovedstaden, de nok aldrig har været SÅ tynget af som nu.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jep, han har selv sagt at han fortsætter, hvis klubben vil have ham, og det vil den.

Før i tiden havde jeg heller aldrig troet, at de kunne beholde en mand som ham, det var derfor jeg i lang tid troede at de ville losse ham i røven, sparke ham ad h til. Men den nuværende Real ledelse har vist, at de vil gå langt for at vinde, de er ligeglade med klubbens image, idealer og principper. Når det er sådan en ledelse tænker, så vil jeg sige at oversætteren er den perfekte mand til jobbet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Hvad betyder det overhovedet, at Camp Nou ikke er "top elite stadion"? De har lige mange UEFA-stjerner. Er buffeten bedre i Bernabéus VIP-loge?
Mit gæt er at Camp Nou seriøs mangler VIP loger og bedre pressefaciliteter på tribunerne. Altså en gennemgående modernisering af stadion hvor der tilføjes flere features såsom indbyggede hoteller, restauranter, ubåde og helipads osv.

Ellers er det måske bare buffeten, og hvis det er tilfældet så foreslår jeg man henter maden ind fra El Bulli!!!!

@Daluigi - Desperation er lige netop ordet (og så tror jeg man er fremmede overfor reformationer i klubben og tror at Mourinhos lakajer bare kan det tjald. Vi andre ville nok kalde det for hjernevask).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

El Bulli, nice. I sin tid, da jeg gik på Hellerup skole, der havde vi en kok ude for at hjælpe os med maden (vi havde noget restaurant projekt kørende å skolen, formålet var at samle penge ind til en rejse), som arbejdede på restauranten. Vi fik lavet noget rigtig god mad, kan jeg huske. Nårh lidt off-topic, det er også lang tid siden efterhånden.

Mere on-topic, og bare for at snakke lidt om Camp Nou kontra Bernabeu. Der er en ting jeg ikke forstår helt. Hvordan kan det være at vi ikke får lov til at have C.L finale på Camp Nou. Jeg synes nemlig der er nogle stadions, hvor de fra tid til anden får en finale, f.eks Stade de France som fik lov til at være vært for finalen to gange på 3-4 år kan jeg huske. Wembley får lov til at holde finalen 2 gange på tre år (næste år skal finalen afvikles der, fordi Wembley fylder 100 år), Stadio Olimpico har også fået lov til at være vært for to finaler på 13-14 år.

Sidst vi var værter for C.L finale var helt tilbage i 99. Jeg tænker, er det klubben der simpelthen ikke ansøger om værtskabet ( lidt uforståeligt hvis det var det), eller er det fordi Uefa mener at Camp Nou ikke er moderne nok. Jeg kan bare huske en eller anden har fortalt mig (måske en herinde), at grunden til vi ikke får lov til at være værter for finalen, skyldes netop Camp Nou. Altså at Uefa ikke mener stadion er moderne nok, men kan det passe?.

Jeg vil bare have C.L finale på Camp Nou snart!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Så vidt jeg ved, så er der fra Barcelona's side ikke blevet ansøgt. For det andet, så er de der UEFA-stjerner-rangsystem blevet fjernet, så det nu er en ren vurderingssag. Men derudover, så trænger det også til at blive moderniseret (ikke at det er Lyngby stadion).
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Der er sgu da parkeringskældre inden i stadionet?! Det har jeg ikke set andre steder :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Så vidt jeg ved, så er der fra Barcelona's side ikke blevet ansøgt. For det andet, så er de der UEFA-stjerner-rangsystem blevet fjernet, så det nu er en ren vurderingssag. Men derudover, så trænger det også til at blive moderniseret (ikke at det er Lyngby stadion).
Ja lidt modernisering kunne vi godt bruge.

Er det egentlig ikke lidt underligt, at vi ikke har ansøgt om at holde finalen?. Jeg mener, klubben kan vel tjene en god sjat penge på det, det samme kan byen?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ja.. Men, måske har vi, men jeg synes jeg læste et sted, at vi ikke har.. Jeg aner i øvrigt ikke hvordan den process med at vælge stadion osv fungere.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

rummenigge skrev:
Mander skrev:Hvad betyder det overhovedet, at Camp Nou ikke er "top elite stadion"? De har lige mange UEFA-stjerner. Er buffeten bedre i Bernabéus VIP-loge?
Mit gæt er at Camp Nou seriøs mangler VIP loger og bedre pressefaciliteter på tribunerne. Altså en gennemgående modernisering af stadion hvor der tilføjes flere features såsom indbyggede hoteller, restauranter, ubåde og helipads osv.

Ellers er det måske bare buffeten, og hvis det er tilfældet så foreslår jeg man henter maden ind fra El Bulli!!!!
El Bulli er lukket som restaurant. Det er nu et gastronomisk laboratorium (not kidding).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster