Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Der er angiveligt blevet arrangeret et 'krise-møde' mellem Florentino og Modrić som finder sted i dag. (det skulle have blevet holdt i går, men man valgte at udskyde det grundet Courtois præsentationen)

Jeg er ret sikker på, at både Modrić og Marcelo gerne vil videre for at prøve noget nyt, mere i det tror jeg ikke der lægger. De har begge været i klubben i lang tid, og med tre Champions League trofæer i streg, ja så kan det nærmest kun gå ned ad - og et så smukt land som Italien må da også trække. Samtidig har både Juventus og Inter sat gang i nogle spændende projekter.

Edit: Jeg kan så læse mig frem til, at Modrić har bedt om at få lov til at skifte til Inter. Hvis det så betyder, at Thiago kommer ind, så ville det ikke være helt dårligt. Så ham for nyligt mod Manchester United, og hold fast hvor han altså god.
Spørgsmålet er, hvor meget Thiago kan holde til jo. På det punkt er Modric jo langt mere produktiv, fordi Thiago har kæmpet så meget med skader de sidste fem år. Ingen tvivl om, at hvis Thiagos glastider er bag ham, og han er til rådighed 92-95 procent af sæsonen, så er Thiago for Modric et godt bytte, omend på den korte sigt, vil der nok mærkes en lille forskel, da Modric er verdens bedste CM og hans evne til at diktere en kamp er usammenligneligt med andre på det nuværende markedet (selvom det er meget heldigt for Real, at de stadigvæk har en fænomenal spiller i Kroos til at kunne varetage den tjans), mens Thiago stadigvæk er en del gange for flyvsk og for hovedløst og slet ikke så stærkt på bundniveauet.

Men hvis Real mister Marcelo, så mister de fandme meget offensivt. Marcelo er en enmandshær i det offensive, hvad angår backspil. Han har betydet så meget for Real, og ikke engang Alaba kan give samme mængde power i spilelt, som Marcelo gør, og Alaba tvivler jeg, at Real kan hente i år.

Det ville være massive svækkelser af Reals identitet og spil, hvis CR7, Modric og Marcelo smutter i én og samme sommer. Læg dertil, at en fantastisk spiller som Kovavic, som stod for bredden, også er væk for en stund.

Lopetegui har virkeligt et stort arbejde foran sig, men det er heldigt for ham, at der er en del unge spilelre i Real, hvilket jo hidtil har været Lopeteguis evne at videreudvikle spillere.
Senest rettet af MessiPogba fre aug 10, 2018 1:15 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

denisasllani98 skrev:Jeg tror at RM laver en Barca i den kommende sæson. De kommer til at overraske, ligesom vi gjorde i sidste sæson med Valverde i spidsen. Tror at RM som hold kommer til at spille langt bedre end de længe har gjort, med Isco i en hovedrolle under den nye træner, som også fik ham til at stråle på det spanske landshold.
Så skal de gå defensivt til værks. For de kommer til at mangle mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

denisasllani98
Indlæg: 29
Tilmeldt: ons maj 31, 2017 12:50 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af denisasllani98 »

Piquénbauer skrev:
denisasllani98 skrev:Jeg tror at RM laver en Barca i den kommende sæson. De kommer til at overraske, ligesom vi gjorde i sidste sæson med Valverde i spidsen. Tror at RM som hold kommer til at spille langt bedre end de længe har gjort, med Isco i en hovedrolle under den nye træner, som også fik ham til at stråle på det spanske landshold.
Så skal de gå defensivt til værks. For de kommer til at mangle mål.
De er jo egentlig også stærkest i defensiven pt, så det kan jo være at de gør det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

denisasllani98 skrev:
Piquénbauer skrev:
denisasllani98 skrev:Jeg tror at RM laver en Barca i den kommende sæson. De kommer til at overraske, ligesom vi gjorde i sidste sæson med Valverde i spidsen. Tror at RM som hold kommer til at spille langt bedre end de længe har gjort, med Isco i en hovedrolle under den nye træner, som også fik ham til at stråle på det spanske landshold.
Så skal de gå defensivt til værks. For de kommer til at mangle mål.
De er jo egentlig også stærkest i defensiven pt, så det kan jo være at de gør det.
Måske... Men svaret må være defensiven, holde på modric samt Marcelo og holde Bale frisk. Hvis de ikke kan det så bliver det virkelig svært for dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

denisasllani98 skrev:
Piquénbauer skrev:
denisasllani98 skrev:Jeg tror at RM laver en Barca i den kommende sæson. De kommer til at overraske, ligesom vi gjorde i sidste sæson med Valverde i spidsen. Tror at RM som hold kommer til at spille langt bedre end de længe har gjort, med Isco i en hovedrolle under den nye træner, som også fik ham til at stråle på det spanske landshold.
Så skal de gå defensivt til værks. For de kommer til at mangle mål.
De er jo egentlig også stærkest i defensiven pt, så det kan jo være at de gør det.
Man er aldrig stærkest i defensiven, når du har Sergio Ramos i forsvaret. Den mand koster mål efter mål efter mål.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Theo til real soc på leje...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10745
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Det må da om ikke andet være tegn på at Marcelo ikke forlader dem. Medmindre de selvfølgelig spiller uden venstre side næste år.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10745
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Det må da om ikke andet være tegn på at Marcelo ikke forlader dem. Medmindre de selvfølgelig spiller uden venstre side næste år.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Den skal Bale sikkert også have.

Altså venstrebacken.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

De er topprofessionelle over på Madridista.dk

https://www.madridista.dk/index.php/104 ... c-se-queda
Ifølge spanske AS er der nu godt nyt om Luka Modric og i bedste Twitterdronning-stil kan vi nu proklamere: Se Queda!
Tænk en flok granvoksne mænd kan skrive sådan på en hjemmeside, edr skal formidle nyheder om en af verdens største klubber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

http://www.marca.com/en/

Hvis i så Real sidste sæson ville i have set en midtbane spiller der var ligeså svingende som Iniestas ditto.

Modric var god i ca 10 - kampe for dem og helt ekstraordinær go i ca 7.
Resten var han over the hill - som Real fansene kamp efter kamp kaldte ham.

Super VM.. men jeg har set skriften på væggen. Hans niveau vil dale kraftig i denne sæson sammen med alderen.

Alt i alt godt for os at han blir... får større løn, hvilket vil gøre ham selvskrevet på holdkortet, og tage pladsen fra de unge talenter, eller tage chancen fra Real at købe en langt yngre erstatning.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Modric er verdens bedste CM lige nu. Det har han været de sidste 2-3 år. Jeg tror tværtimod, at han vil fortsætte fra hvor han slap i slutningen af klubsæsonen og VM. De får en spillestil der måske er lidt mere kontrollerende og boldfikseret, end det direkte indlægsspil de havde under Zidane. Det vil gavne ham. Alder eller ej, så løb Modric og Rakitic stadig solen sort i alle deres VM kampe, efter 50-60 kampe for deres klubber.

Jeg håber han smutter, for der er ikke nogen der spiller lige så godt som ham. Ikke Thiago eller Pjanic.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Så du alle Reals kampe sidste sæson? Det gjorde jeg og jeg læser med på deres forum... han var meget svingende og stort set alle var klar til at lade ham smutte og lave en generationsskifte.

Real var skandaløs ringe i la liga, hvor han også havde store aktier i.

Fra en bruger på Madridista:
Omfg... Så man vil forlænge kontrakten med en der i forrige sæson gav tegn på at han var aldrende og havde svært ved at holde en hel sæson og som i sidste sæson cementerede dette og spillede ujævnt det meste af sæsonen.
De vandt chl med hiv og sving hvor Modric strålede i nogle kampe.

Hans Vm var dog helt ekstraordinær.

Jeg tror han fortsætter nedturen i næste sæson fra sidste sæson...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Real Madrids første (officielle) kamp efter salget af Ronaldo, det bliver godt nok spændende.

Skulle Real Madrid dog tabe, så er jeg naturligvis indstillet på at skulle høre fra en bestemt fanbase, at nederlaget kun skyldes grundet et salg af ham.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 576 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

LeoMessi skrev:Real Madrids første (officielle) kamp efter salget af Ronaldo, det bliver godt nok spændende.

Skulle Real Madrid dog tabe, så er jeg naturligvis indstillet på at skulle høre fra en bestemt fanbase, at nederlaget kun skyldes grundet et salg af ham.

Nu har Real ellers tabt flere gange til aftenens modstander med Ronaldo på holdkortet!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster