Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20644
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja ikke så meget andet end at sige tillykke til Real Madrid med mesterskabet, det er kun til låns.

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Hader at bruge dommeren som undskyldning.
Men syntes dette er det rette tidspunkt.

Alle de gange vi er blevet fejldømt, og alle de gange de har fået hjælp - sammen med vores ufattelige dårlige udebanestatistik, har givet dem La Liga i år.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7077
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Tillykke til Real. Nyd deres glædesrus - aftenens sejr var åbenbart symbolsk for det generelle styrkeforhold mellem Real og resten af ligaen.... Jøsses en arrogance. Er vi ikke bedre end dem indbyrdes denne sæson da?... Utroligt.

Men man kan ikke bebrejde dem for at være glade. Det fortjener de da at være. Jeg fatter bare ikke hvorfor de evig og altid skal ævle propaganda og arrogante løgne afsted?
Forumlegende

vamosbarca

Re: Real Madrid

Indlæg af vamosbarca »

i 4 år har barca vundet 13 måske snart 14 titler,vi kan simelthen ikke tillade os at brokke os,jeg gider altså ikke sidde her og tude og have ondt i røven over at vi ikke vandt mesterskabet i år.Livet går op og ned og det gør fodbold osse
og det må vi acceptere så tilykke til RM med mesterskabet herfra,vi rejser os næste år og vender stærkt tilbage.
dog vil jeg så lige sige dem der mener magtskiftet er en realitet hmm det kan i sige når i har vundet 13 titler på 3 år
det er noget fis og sige magtskifte.
Denne her sæson har vi altså være præget af mange skader og spillere der ikke har haft deres bedste sæson
havde vi ikke haft så mange skader og flere spiller der havde været under standard,ja så havde barca vundet det hele igen i år,det tør jeg vædde en kasse bajere på :smile:
VISCA BARCA,vi står sammen venner og barca rejser sig op med humøret vi kommer stærkt tilbage næste sæson. :smile:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Hver evig eneste ting ved den klub er grim.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Nå, nu da de endelig er blevet mestre, må de hellere smide 10-12 ekstra guldstriber på deres dragt til næste sæson. De nuværende 3 kan simpelthen ikke være nok. Bling bling.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Var fedt da Ronaldo scorede til 3-0 og så tilskuerne på San Mamés begyndte at råbe "Messi Messi Messi" :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Karanka: We're living in the Real Madrid era
Jose Mourinho's assistant has hailed the Blancos' squad and added that whether Barcelona's cycle of success has come to an end is of no concern to the Spanish capital club
May 3, 2012 8:35:00 AM
By Stefan Coerts


Aitor Karanka has voiced his opinion that Real Madrid's La Liga title is the start of an era for the Santiago Bernabeu side.

Madrid beat Athletic Bilbao 3-0 on Wednesday evening to secure the league title with two more games to go, and Karanka believes the Blancos thoroughly deserve their success.


"The end of an era for Barcelona? I am only thinking about Madrid. We're living in the Real Madrid era now," Karanka stated to reporters.

"It hasn't been at all easy. We worked very hard in preseason and made great efforts throughout the year. This is a spectacular group of players and I believe they deserve the title.

"We've taken another step forward this year with this success. The league champion is the winner for the entire year. We have to keep up the good work.

"It feels great to win after the work we've done this year. This team has character and this group of players is very strong. They've taken us where we are now."

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... madrid-era
Nårh, vi lever i Real æra nu, simpelthen :lol: :lol: :lol: . :lol: Jeg synes faktisk det er fedt, at de er så arrogante og kæphøje. Jeg vil ikke blive overrasket hvis Karanka på næste pressemøde kalder holdet for historiens bedste.

Dette er kun med til at motivere vores spillere endnu mere.
Senest rettet af Visca El Barca tors maj 03, 2012 12:01 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nu hvor Mourinho mener at Pep burde være flov over nogle af de ting Barca har vundet så ville jeg gerne vide hvordan han har det med det her mesterskab?! Lang tid siden at jeg har set et hold have så meget dommertække gennem en hel sæson!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Fair nok resultat på enden af en vaklende sæson. Som jeg sagde i starten af sæsonen, så laver Mourinho hans resultater i anden sæson, og det holder desværre stadig stik. Skulderklap til Madrid for at være så kontinuerlige og spille en fin omgang fodbold.

Hvor ville jeg dog ønske, at der ikke var en slutrunde til sommer, så spillerne kunne være udhvilede til næste sæson.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jbninc skrev:Fair nok resultat på enden af en vaklende sæson. Som jeg sagde i starten af sæsonen, så laver Mourinho hans resultater i anden sæson, og det holder desværre stadig stik. Skulderklap til Madrid for at være så kontinuerlige og spille en fin omgang fodbold.
Her er min kommentar til ovennævnte:

1) Ok, respekt for den titel, længere er den ik'
2) Det var i min bog SLET IKKE en fin omgang fodbold de spillede i sæsonen. Utallige kampe var de heldige og selv Mou sagde et par gange at det ikke var fair de vandt.
3) Mou har intimideret dommerne i den grad i hans 1. sæson i RMD at de gang på gang "overså" modstanders straffespar, og tilfældigvis dømte et hav af straffe i RMD'd favør.. altså se bare på tildelte straffespark RMD/Barca indtil for et par runder siden!! Det er jo latterligt.
4) "Kontinuerlig" er = svinsk spil og opførsel af træner staben hos RMD + et væld af opkast i pressen mod ALT og ALLE
5) Tak til RMD og Mou for dette flashback fra sæsonen 2011/2012 hvor de altså løb med mesterskabet
- a. Mou's øjeprik på Tito
- b. Mou kalder Tito en P.. efterfølgende
- c. Pepe laver en milliard overfald på modspillere, sparker dem og generelt ligner en alien
- d. Pepe stopper ikke der - han træder Messi bevidst på hånden
- e. Mou overfalder dommer i parkeringskælder og truer ham
- f. Higuan redder bold på stregen med hånden mod Valencia i sidste minut... nada
- g. Alonso har min. 3 gange taget bolden med hånden i eget felt... nada
- h. Mou går ud i pressen og siger at Pep burde være flov at den måde han har vundet titler på
- Fyld selv på listen....

Ja, RMD er vel stolte over denne titel og alle deres mål, men når jeg tænker på sæsonen er det ovennævnte der springer mig i øjnenen.. og hey! hvis det er sådan man vil vinde, så congrats dudes i Madrid.

Jeg ville personligt være mere end alm. flov over at have været indblandet i ovennævnte punkter for at få en liga titel.

Ære, folkens, ære... og respekt for fodbold og modstandere er mere værd i min bog en en la Liga titel.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

SpillerSomMESSI skrev:1) Ok, respekt for den titel, længere er den ik'
2) Det var i min bog SLET IKKE en fin omgang fodbold de spillede i sæsonen. Utallige kampe var de heldige og selv Mou sagde et par gange at det ikke var fair de vandt.
Når man har scoret 115 mål i 36 kampe, så må man have spillet godt. Det kan simpelthen ikke være andet.
SpillerSomMESSI skrev:4) "Kontinuerlig" er = svinsk spil og opførsel af træner staben hos RMD + et væld af opkast i pressen mod ALT og ALLE
Det er også 30 sejre i 36 kampe. Vil du ikke kalde dit eget indlæg for et decideret opkast?
SpillerSomMESSI skrev:3) Mou har intimideret dommerne i den grad i hans 1. sæson i RMD at de gang på gang "overså" modstanders straffespar, og tilfældigvis dømte et hav af straffe i RMD'd favør.. altså se bare på tildelte straffespark RMD/Barca indtil for et par runder siden!! Det er jo latterligt.
Ovenstående er så dumt, at du burde lave en bruger på madridista. Måske endda blive skribent.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jbninc skrev:
SpillerSomMESSI skrev:1) Ok, respekt for den titel, længere er den ik'
2) Det var i min bog SLET IKKE en fin omgang fodbold de spillede i sæsonen. Utallige kampe var de heldige og selv Mou sagde et par gange at det ikke var fair de vandt.
Når man har scoret 115 mål i 36 kampe, så må man have spillet godt. Det kan simpelthen ikke være andet.
Netop RMD's sæson beviser at det ikke behøver at være tilfældet... jeg nævnte nogle af grundene til at de har scoret så mange mål i denne sæson mht. tildelte straffespark. Jeg kunne hælde lidt oveni: Manglende underkendelse af mål der vitterlig var offside, til forskel fra Barca flere underkendte helt legale mål i afgørende situationer... gør selv regne stykket og fraregn de latterlige fejlagtige tildelte straffespark til RMD + udvisninger af modstandere, som jo gør det en del lettre at score mål en masse, og læg de manglende mål til Barca for manglende tildeling af korrekte straffespark, så tror jeg også du kan se hvorfor netop antal mål i sig selv ikke er garant for godt spil.

Selv deres egne fans har udtryk stor bekymring for deres langt fra prangende spil, men haft et motto der hedder nogenlunde sådan her: "Så længe vi vinder er det ok"

Chelsea scorede flere mål end Barca i deres semi CHL opgør sidste måned, men det er da ikke emed at Chelsea har spillet flot fodbold, vel?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jbninc skrev:
SpillerSomMESSI skrev:1) Ok, respekt for den titel, længere er den ik'
2) Det var i min bog SLET IKKE en fin omgang fodbold de spillede i sæsonen. Utallige kampe var de heldige og selv Mou sagde et par gange at det ikke var fair de vandt.
Når man har scoret 115 mål i 36 kampe, så må man have spillet godt. Det kan simpelthen ikke være andet.
SpillerSomMESSI skrev:4) "Kontinuerlig" er = svinsk spil og opførsel af træner staben hos RMD + et væld af opkast i pressen mod ALT og ALLE
Det er også 30 sejre i 36 kampe. Vil du ikke kalde dit eget indlæg for et decideret opkast?
------------------------------------------
Hvad har det med opkast at gøre? Når jeg hentyder til Mou der SVINDER ALT og ALLE, eks. UEFA og UNICEF for at være betalt af Barca så er det da opkast/mudderkast mod ALT og ALLE... jeg forstår ikke hvad det har med min sætning at gøre...???!
..........................................
SpillerSomMESSI skrev:3) Mou har intimideret dommerne i den grad i hans 1. sæson i RMD at de gang på gang "overså" modstanders straffespar, og tilfældigvis dømte et hav af straffe i RMD'd favør.. altså se bare på tildelte straffespark RMD/Barca indtil for et par runder siden!! Det er jo latterligt.
Jbninc skrev: Ovenstående er så dumt, at du burde lave en bruger på madridista. Måske endda blive skribent.
Mange tak - måske skulle du bare lade være at kommentere ting du mådke ikke kan forholde dig til. Det er ok i min bog at anerkende sine limits, så lad mine punkter være hvis du ikke kan argumentere udover "bla bla bla er dumt.. bla bla bla"

Vi behøver jo ikke at være enige om RMS's sæson men det er ok at have forskellige meninger om det. Du er velkommen til at synes det har været helt fantastisk af RMD og Mou det de har præsteret, jeg ytrede blot hvad jeg har af flashback fra denne sæson fra RMD's mesterskab.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

vamosbarca

Re: Real Madrid

Indlæg af vamosbarca »

Jbninc og spillersommessi.
ved i hvad vi kan ikke gøre noget ved alt det der nu,de har vundet mesterskabet uanset om vi kan li det eller ej,
skulle vi ikke hellere se frem mod næste sæson.RM er bestemt ikke min kop the heller og slet ikke morinho men hvad kan jeg gøre nothing!!! det bedste vi kan gøre er at se frem nu :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster