Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Det var hårde ord, men jeg er helt enig. :lol:

Nu har de Valencia og Levante ude de næste 2 runder. Må de få lidt mere modgang der.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Hazard har to år tilbage af kontrakten. Udløber først i 2020. Jeg tror heller ikke på, at man kan hente Ney, de Gea, Kane og Hazard i samme vindue. Henter man Ney, så henter man ikke Hazard og omvendt. Til gengæld kan man muligvis hente Hazard og Kane. Det bliver dog ca. 500 mio. euro. for de to.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg tænker lidt, at Real går efter Cavani og Hazard til sommer. Cavani og CR byttehandel måske? Eller også Dybala og Hazard.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Man kan vel også sige, at træneren har en betydning.
Såfremt Zidane ryger til sommer, hvem vil de så kunne ende med? Ikke alle trænere vil have et helt nyt hold når de starter. Af den grund kunne jeg forstille mig, at de kører med nogenlunde samme stamme såfremt man udskifter på posten. Hvis Zidane derimod forbliver imod alle odds, tror jeg at de får et vanvittigt (dyrt) transfervindue.

En ting er sikkert og det er at Real vil stå på forsiden, i løbet af sommervinduet, en del gange.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Ramos og Isco eftersigende ude mod Valencia.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5478
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

https://madridista.dk/index.php/8738-mo ... frygte-psg

Det er denne arrogante indstilling som bliver deres fald... Det er sandt at Real ikke ligefrem behøver at frygte PSG, men at sige at fordi de er de eneste der har vundet CHL 2 gange i træk, så behøver de ikke at frygte nogen hold.

Reals stilling i ligaen, 2 plads i CHL gruppe spillet, pinlige exit i CdR samt besvær med at score burde gøre dem mere ydmyge foran denne 8. dels finale, men nej... arrogant som altid.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Det lyder ikke for smart, når man ser på deres sæson indtil videre...
Jeg tror dog ikke at jeg havde svaret meget anderledes som spiller, hvis jeg fik spørgsmålene:

Frygter I PSG?
Hvorfor frygter I ikke PSG?

Uanset ens svar til ovenstående spørgsmål, så kan der jo laves overskrifter ud af det.

Futbolclub
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 12:50 am

Re: Real Madrid

Indlæg af Futbolclub »

SpillerSomMESSI skrev:https://madridista.dk/index.php/8738-mo ... frygte-psg

Det er denne arrogante indstilling som bliver deres fald... Det er sandt at Real ikke ligefrem behøver at frygte PSG, men at sige at fordi de er de eneste der har vundet CHL 2 gange i træk, så behøver de ikke at frygte nogen hold.

Reals stilling i ligaen, 2 plads i CHL gruppe spillet, pinlige exit i CdR samt besvær med at score burde gøre dem mere ydmyge foran denne 8. dels finale, men nej... arrogant som altid.
God forudsagt min ven! Meget arrogant indstilling Real og Modric havde til den kamp.....

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Gnomitz »

Futbolclub skrev: God forudsagt min ven! Meget arrogant indstilling Real og Modric havde til den kamp.....
Jeg skal ikke udtale mig om deres indstilling til kampen mod PSG, men Modrics udtalelse kom efter en 4-1 sejr over Valencia, hvor Real var blevet slået ud af Copa del Rey 3 dage forinden, med et nederlag på 1-2 til Leganes.


Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5478
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Futbolclub skrev:
SpillerSomMESSI skrev:https://madridista.dk/index.php/8738-mo ... frygte-psg

Det er denne arrogante indstilling som bliver deres fald... Det er sandt at Real ikke ligefrem behøver at frygte PSG, men at sige at fordi de er de eneste der har vundet CHL 2 gange i træk, så behøver de ikke at frygte nogen hold.

Reals stilling i ligaen, 2 plads i CHL gruppe spillet, pinlige exit i CdR samt besvær med at score burde gøre dem mere ydmyge foran denne 8. dels finale, men nej... arrogant som altid.
God forudsagt min ven! Meget arrogant indstilling Real og Modric havde til den kamp.....
Hør her... kampen er jo ikke ovre endnu, vel?

At Real får en yderst tvivlsom straffe samt en freak heldig “ramme knæ” mål og derefter står som 3-1 vindere indtil nu... gør ikke at de har grund til at være arrogante i forhold til mødet med PSG.. svineheldigt at PSG ikke kommer derfra med min uafgjort.
Real kunne være arrogante med noget at have det i, hvis de havde spillet godt i ligaen og viste at de kunne domminere PSG i kampen, men de udtaler sig arrogante fordi de har vundet turneringen 2 gange i træk .. men verdens største held... hvilken er ved at gentage sig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Spændende analyse angående Isco I Madrid

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... eal-madrid
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5478
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Den havde jeg ikke set komme.. Benz på straffe
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

SpillerSomMESSI skrev:Den havde jeg ikke set komme.. Benz på straffe
Ronaldo er nødt til at skabe lidt positiv omtale, hvis han stadig skal være aktuel.

Men stadig god stil af ham. Det må man give ham.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »



Ffs... Han står jo inde i deres felt :lol: :lol:. Forsvarsspilleren kunne ikke være mere ligeglad haha.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

A$AP skrev:

Ffs... Han står jo inde i deres felt :lol: :lol:. Forsvarsspilleren kunne ikke være mere ligeglad haha.
Han lader som om han vil spille bolddrengen eller pølse-venderen bag baglinjen - men snyder så forsvarsspilleren ved at aflevere til en medspiller. Smart.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster