Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

mamma mia skrev:Du glemmer at nævne Arbeloa og Albiol, og det giver så Xabi, Arbeloa og Albiol som defensive forstærkninger, og Cristina :P Kaka og Benzema som offensive. De defensive folk glemte Perez at købe i den første periode, det gør han så ikke i denne. Der går så rygter om at vi har skaffet ribery til sommer, og vi søger også en god venstreback, og hvis det sker, så har vi en vandvittig trup, og så har indkøbene ikke været andet end fantastiske. Tænker f.eks. selv på en opstilling til næste sæson der hedder:

casillas
Ramos - Pepe - Albiol - Evra

Lass - Xabi

Ribery -- Kaka -- Ronaldo

Higuain

det ville jo være sindsygt, især hvis de bliver spillet godt sammen.

Men igen til det med Perez's indkøb, så er det jo bare fantastisk når en mand som Calderon lovede at hente Kaka, men ikke kunne, og så kommer Perez og henter både Kaka, Ronaldo og Benzema, det er det der er fantastisk. Især når man tænker på at Real ikke rigtig - spillemæssigt - var et stort hold længere - 6-2 til barca, 5-0 til liverpool - , at man så alligevel kan tiltrække sådanne spillere er bare fantastisk!
Det er ikke Real Madrid der tiltrækker spillere af den kaliber, da, som du selv påpeger, klubben ikke længere betragtes som en stormagt i Europæisk Regi. Nej, det er pengene der trækker dem til. Hvilket siger en hel del om de spillere der kommer til Real. Vil dog ikke bebrejde dem det store, hvis man fik chancen for at suge adskillige millioner ud af et firma med en inkompetent ledelse, hvorfor så ikke føre det?
Forumlegende

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

@Visca El Barca
Xabi er ikke en normal defensiv midt, men han er det!! han løber ikke efter bolde, men han er virkelig en kvik fodboldspiller! hans placeringsevne er fantastisk, og da han heller ikke kommer med i dybde løb eller lignende, så kan man kalde ham def midt. Xavi er måske mere en midt midt, ligepræcis fordi han tager de dybde løb.

Man er ikke professionel træner hvis man kun kan spille med et system. Jeg er sikker på Pelle med succes kan ændre sit system til det jeg nævner.
mod jer spillede vi jo nærmest med 6/7 bagud, og 3/4 foran, og Ramos var rigtig god i den kamp - og generelt de sidste par kampe - , og det fungerede fint. Xabi og lass er balancespillerne, og de spiller bedre og bedre for hver kamp.

defensiven er der ikke det store galt med. Ærgeligt med Pepe nu, Ramos er steget i niveau, Albiol har været god, Arbeloa har været stærk defensiv som erstatning for katastrofale marcelo - som til gengæld har gjort det godt som wing - . lass er vores bisonokse på den midtbane, og vores nye makelele, xabi startede anonym, men er steget i niveau - se på liverpool efter ham - . Og generelt som hold bliver vi bedre og bedre.

@Daluigi
Der er ikke ord der kan beskrive jeres succes, ligesom der ikke er ord der kan beskrive hvor ondt det gør hehe ;)
selvfølgelig spiller penge altid en faktor, også for jeres spillere. Men Ronaldos drøm har altid været at spille for Real. Kaka afviste et tilbud fra City - med masser af penge - og valgte Real istedet. Det siges at Benzemas og Riberys - mon ikke også han bliver købt? - idol er Zidane. Mon ikke det også er andet end penge der tiltrækker spillere til Real?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Tak til Osasuna! Vi får lov at sidde alene på førstepladsen denne omgang. Herligt.

Ret uskøn kamp. Fortjent resultat vil jeg mene. I guder hvor er Lass ugraciøs.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Tak til Osasuna! Vi får lov at sidde alene på førstepladsen denne omgang. Herligt.

Ret uskøn kamp. Fortjent resultat vil jeg mene. I guder hvor er Lass ugraciøs.

Meget meget beskidt spiller er han, ham Lass der. Jeg synes kampen beviste at Real ikke er et særligt godt hold, de er ihvertfald ikke konstante nok. Det var jo ikke fordi de direkte var uheldige med uafgjort. Popdrengen spillede forresten en brandkamp :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

envi

Re: Real Madrid

Indlæg af envi »

Nok så glad jeg er over Madrid - Ossasuna resultatet, sidder jeg alligevel og ærger mig. Det er fordi vi simpelthen ikke var gode nok i den her runde. Med en sejr over Villareal kunne vi have rykket fra Real i mesterskabskampen. Så helt lykkelig er man alligevel ikke denne aften.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

envi skrev:Nok så glad jeg er over Madrid - Ossasuna resultatet, sidder jeg alligevel og ærger mig. Det er fordi vi simpelthen ikke var gode nok i den her runde. Med en sejr over Villareal kunne vi have rykket fra Real i mesterskabskampen. Så helt lykkelig er man alligevel ikke denne aften.
Det havde været værre hvis kampene var blevet spillet i omvendt rækkefølge :)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

envi skrev:Nok så glad jeg er over Madrid - Ossasuna resultatet, sidder jeg alligevel og ærger mig. Det er fordi vi simpelthen ikke var gode nok i den her runde. Med en sejr over Villareal kunne vi have rykket fra Real i mesterskabskampen. Så helt lykkelig er man alligevel ikke denne aften.
Villareal tråden var låst... men er ikke enig i at det var en så dårlig kamp.
- Forsvaret så ikke godt ud. Villareal var rigtigt godt organiseret.
- Vi havde alligevel en del skud og forsøg. Var ikke spor utilfreds med attituden (pånær zlatans)
- Villareal er inde i en rigtig god stime

Jeg så lidt af Reals kamp og undrede mig endnu engang over hvad der får folk til at sammenligne Christiano med Messis unikke talent.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Elbarca skrev:Jeg så lidt af Reals kamp og undrede mig endnu engang over hvad der får folk til at sammenligne Christiano med Messis unikke talent.
Mangel på samme.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15106
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1702 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

tjek denne nyhed som jeg fandt på madridista.dk, det er til grin :lol:
http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=11762
LA MASIA HOME SWEET HOME
MDCCCXCIX

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

Det er til grin at vi ikke udnytter vores talenter ja, men kan ikke se hvad der ellers skulle være til grin?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:Det er til grin at vi ikke udnytter vores talenter ja, men kan ikke se hvad der ellers skulle være til grin?

Det hele :D Hele jeres klub er til grin. Jeres bestyrelse er til grin :D Jeres sportslig ledelse er til grin, fordi de bruger pengene blindt. Jeres fans, ISÆR dem der kan stemme, er til grin fordi de genvælger en sportslig ledelse, der i sin første regeringsperiode i den grad smadrede klubben. I har såvidt jeg husker fyret 9 trænere siden 2000. Det vidne jo bare om hvor latterlig klubben bliver styret, rent organisatorisk. I har jo en enorm gæld. Det er jo kun fordi staten holder hånden over jer, at i ikke er i de samme problemer rent økonomisk, som Valencia er i.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

det er lige de ting der gør at jeg elsker Real, for Real er "Mes Que Un Club" haha :D

@Lopezzz vil stadig gerne have svar på mit spørgsmål :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15106
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1702 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

mamma mia skrev:det er lige de ting der gør at jeg elsker Real, for Real er "Mes Que Un Club" haha :D

@Lopezzz vil stadig gerne have svar på mit spørgsmål :)
jeg har ikke tid
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:det er lige de ting der gør at jeg elsker Real, for Real er "Mes Que Un Club" haha :D
Altså udover at i nu også prøver på at stjæle vores slogan/motto, så må jeg give dig ret. Real er mere et cirkus end en fodbold klub :D Det er jo kun på bernabeu at man kan opleve nogle a verdens største og dygtigste klovne optræde, her tænker jeg på Perez,Valdano,Pellegringi, Di Stefano, Raul, Guti, Iker, Ramos,Cristina m.m :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
mamma mia skrev:det er lige de ting der gør at jeg elsker Real, for Real er "Mes Que Un Club" haha :D

@Lopezzz vil stadig gerne have svar på mit spørgsmål :)
jeg har ikke tid
Ha ha ha ! :lol: :D
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster