Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nidzo7 skrev:
Visca El Barca skrev:
Nidzo7 skrev:Jeg så kampen med en real-fan.. Lod mine frustrationer gå udover ham, han slap kun med 5 lamere og en flad.

HA HA HA HA OK????? Det er rimelig sygt alligevel. Jeg havde sikkert råbt ad ham ( hvis han havde været smart) men at slå ham ligefrem?. Kom ikke og sige at det var din far eller noget i den stil :razz: .
Haha, så så. Nu var det ikke fordi jeg bankede ham til plukfisk. Jeg slog ham ikke særligt hårdt, det var med et smil på læben :smile: -Nej nej, det var en af mine gode venner. Jeg kunne ikke modstå det. Han sad der med sin real-trøje og kiggede på mig med et smil hvor han kom med kommentaren "13 point" ;-)
He He nårh ok, så har han vel selv bedt om det :razz: . Jeg kunne bare ikke lade være med at grine, da jeg første gang læste dit indlæg. Jeg fik bare et billede i hovedet af en fuldstændig hjernedød madridista, som sad der med sin Real trøje og fik tæv!. :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Allez...

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Piquénbauer skrev:Det er da ligemeget om den rammer knæet først! Hans hånd er i unaturlig position og den bliver ramt...
Det vil jeg jo ikke mene, men jeg kender ikke reglementet i disse situationer. Jeg mener ikke, at der er straffe, for den havde ramt låret og skiftet retning, så mål var der ikke kommet. Ja, den rammer hånden. Det må være uforsætligt. At Ramos giver dommeren en gylden mulighed for at fløjte straffespark er endnu engang idioti fra Ramos. Skulle der dømmes straffe for hver gang Ramos gør noget tåbeligt, spillede Real Madrid i Segunda

Jbninc

Re: Sv: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

emo skrev:Eneste klip jeg kan finde.

http://www.101greatgoals.com/gvideos/xa ... eal-betis/
Tak!

Efter min vurdering så er der klart straffespark i den situation.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg mener f.eks. Ramos' forseelse er endnu mere tydelig end Higuains mod Valencia.

[youtube]TlEF3ZvjQbQ[/youtube]

Hvis man f.eks kan argumentere for at den rammer hånden eller låret, som nogle Real fans over det hele har gang i, er det samme som at sige at Higuain heller ikke kunne gøre for det. Stakkel mand lå jo bare ned, og så rammer bolden hans hånd. Og så kan man altså bare begynde at bruge alle disse tricks, hvor man har hånden i en meget unaturlig position, og dermed redder en farlig situation i straffesparksfelt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det er vel ligemeget om der var kommet mål... Så længe at bolden rammer hans hånd og hånden er i en unaturlig position i feltet er der straffe og gult... Og igen så mener jeg at bolden rammer hans hånd før den rammer noget som helst... Men alt det her er egentlig irrelevant da det her handler om alle de tvivlsomme kendelser der går reals vej... Når jeg tænker tilbage kan jeg ikke komme i tanke om en eneste tvivlsom kendelse der gik imod real... Ramos albue mod rayo, Pepes hånd mod getafe, higuains hånd mod valencia osv... Udover det så er det underligt at real har fået tildelt 11 straffespark mod vores 3... Vi har ikke været gode på udebane i år men vi har heller ikke fået meget hjælp... Hånd mod espanyol, mål mod getafe osv... Prøver bare sige at det er pisse unfair at vi er 10 point bagud i ligaen... Vi har ikke spillet optimalt men vi har på ingen måder spillet så skidt at vi skal være 10/13 point bagud!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »



Det kan godt være at det her er lavet af barca fans men billederne lyver jo ikke!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Det er vel ligemeget om der var kommet mål... Så længe at bolden rammer hans hånd og hånden er i en unaturlig position i feltet er der straffe og gult... Og igen så mener jeg at bolden rammer hans hånd før den rammer noget som helst... Men alt det her er egentlig irrelevant da det her handler om alle de tvivlsomme kendelser der går reals vej... Når jeg tænker tilbage kan jeg ikke komme i tanke om en eneste tvivlsom kendelse der gik imod real... Ramos albue mod rayo, Pepes hånd mod getafe, higuains hånd mod valencia osv... Udover det så er det underligt at real har fået tildelt 11 straffespark mod vores 3... Vi har ikke været gode på udebane i år men vi har heller ikke fået meget hjælp... Hånd mod espanyol, mål mod getafe osv... Prøver bare sige at det er pisse unfair at vi er 10 point bagud i ligaen... Vi har ikke spillet optimalt men vi har på ingen måder spillet så skidt at vi skal være 10/13 point bagud!

Lyt til Pep min kære ven, som han siger, det er helt fair at vi ikke fører, men det er ufortjent at vi ligger 10 point efter, for så dårligt har vi trods alt ikke spillet. Deri ligger jo lige netop de ting du kommer ind på. Glem Reals tvivlsomme kendelser, men når vi fra legitime mål, modstanderen får offside mål, og og dommeren ikke dømmer et klokkeklart straffespark i overtiden, så er det fint nok at Pep føler det er ufortjent at man er 10 point bagefter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis! Det er derfor det her har været en frusterende sæson... Og det mest irriterende ved det hele er at vi barca fans stadig skal høre på at vi har dommertække og at vi aldrig ville vinde en skid uden dommerne...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... t-betis-i-
Han roser dem når de er skidt og sviner dem når de er fair... KLAPHAT!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Præcis! Det er derfor det her har været en frusterende sæson... Og det mest irriterende ved det hele er at vi barca fans stadig skal høre på at vi har dommertække og at vi aldrig ville vinde en skid uden dommerne...
Jamen vi har jo alt på vores side, Uefa, Fifa, dommere, de forskellige regeringer, ja endda UNICEF!. Som sagt, vi er bare en korrupt klub, og hvis det ikke var dommerne og korruptionen, så havde vi aldrig gennemtævet vores modstandere i snart 4 år.

Nårh jo, og doping, det skal vi endelig ikke glemme, vi bruger masser af doping, det er derfor vi kan praktisere det genpres som vi gør.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og udover det så er vi alle medløber fans som først er begyndt at holde med barca efter de vandt cl... Og så glemmer man bare lige at man har holdt med barca siden 92...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Ja og udover det så er vi alle medløber fans som først er begyndt at holde med barca efter de vandt cl... Og så glemmer man bare lige at man har holdt med barca siden 92...
Nårh jo, det er selvfølgelig rigtig nok, alle Barca fans er medløber fans, det er jo klart og logisk. Alle de andre succesfulde hold, som 13 årige, eller 16 årige eller 20-25 årige holder med, de er jo bare født fans af disse hold.

Ja Ja, vi er squ en klam klub, med nogle divers og klamme spillere. Sådan er der så meget. Andre er perfekte, fordi de indrømmer det faktum at de ikke er perfekte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

godmorgen.

jeg så ikke kampen men kan forstå på jer madrid vandt som sædvanligt,blev det 1-0?
det med morinho og dommerne har jeg sagt før og vil da gerne gentage det.
man burde vel egentlig ønske ham tillyke med at have fået magt over dommerne osse,nu mangler det vel bare at han osse får al magt i det spanske fodbold forbund.
jeg tror desværre i må regne med de vinde samtlige kampe der er tilbage med god hjælp fra både dommere og modstandere,forhåbentlig dog bare ikke på camp nou selvom man godt kan sidde med en frygt for at selv der vil dommeren hjælpe dem alt det han kan. :sørgelig:

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Qwade »

Jbninc skrev:
Piquénbauer skrev:Det er da ligemeget om den rammer knæet først! Hans hånd er i unaturlig position og den bliver ramt...
Det vil jeg jo ikke mene, men jeg kender ikke reglementet i disse situationer. Jeg mener ikke, at der er straffe, for den havde ramt låret og skiftet retning, så mål var der ikke kommet. Ja, den rammer hånden. Det må være uforsætligt. At Ramos giver dommeren en gylden mulighed for at fløjte straffespark er endnu engang idioti fra Ramos. Skulle der dømmes straffe for hver gang Ramos gør noget tåbeligt, spillede Real Madrid i Segunda
Hvis du rammer bolden med hånden idét hånden/armen ikke er tæt ind til kroppen (ligemeget hvor på banen det så end er), om det er med vilje eller ej, så skal der dømmes.. Nogle gange vil jeg så sige, at man kan gå på kompromis med dette, eftersom at det er umuligt at have armen langs kroppen i visse situationer!
:højre: Nu er jeg ikke selv dommer-uddannet, og kan heller ikke henvise til reglerne et sted, men sådan har jeg altid forstået det.. Prøver at høre min far senere idag, han er dommer.. :)

Udover det, så kan man klart se på måden/vinklen som bolden hopper væk fra ham, at den rammer hånden.. havde den ramt ham på knæet/låret ville den have givet ripost i en anden retning?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster