Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Guardiola skrev:
Brombi skrev:Tillykke med dem d'herer, hvad har i kaldt dem? :)
Marika
Elbarca skrev:
Brombi skrev:Tillykke med dem d'herer, hvad har i kaldt dem? :)
Sophia

Flotte navne, håber de er sunde og raske, alt held og lykke herfra :)

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af oernbro »

http://www.realmadrid.com/ - Se det store introbillede. Selv Reals officielle hjemmeside føler sig snydt.. De er sgu nogle stakler i hovedstaden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

oernbro skrev:http://www.realmadrid.com/ - Se det store introbillede. Selv Reals officielle hjemmeside føler sig snydt.. De er sgu nogle stakler i hovedstaden.
Ret sølle, med tanke på at det er en officiel side. Når man ser sådan noget, så giver madridistas hjernedøde artikler mere mening.

Videre til noget helt andet.

Hvad skriver de madrilenske medier, nogen der kan fortælle om det? Carlos start har ikke været optimalt, de er 6 point efter os allerede på nuværende tidspunkt og spillet er ikke videre prangende. Jeg synes ikke der har været meget kritik af ham, hvilket er lidt usædvanligt når det gælder Real. Er det et tegn på, at Carlo får længere snor end normalt? Er der ved at ske en ændring i mentalitet hos Real?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af oernbro »

Visca El Barca skrev:
oernbro skrev:http://www.realmadrid.com/ - Se det store introbillede. Selv Reals officielle hjemmeside føler sig snydt.. De er sgu nogle stakler i hovedstaden.
Ret sølle, med tanke på at det er en officiel side. Når man ser sådan noget, så giver madridistas hjernedøde artikler mere mening.

Videre til noget helt andet.

Hvad skriver de madrilenske medier, nogen der kan fortælle om det? Carlos start har ikke været optimalt, de er 6 point efter os allerede på nuværende tidspunkt og spillet er ikke videre prangende. Jeg synes ikke der har været meget kritik af ham, hvilket er lidt usædvanligt når det gælder Real. Er det et tegn på, at Carlo får længere snor end normalt? Er der ved at ske en ændring i mentalitet hos Real?
Om Ancelottis præstation over hele hans tid som Real træner, står der ikke det store. Om kampen i går mener både Marca og AS, at dommeren og Ancelottis var håbløse i går. Og så giver de ellers spalteplads til en pærevælling af grædende Real Madrid-spillere og Ancelotti, som synes hele verden er imod dem.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Arrh ok, så ikke noget nyt under solen. Jeg synes det er lidt mærkeligt, at man ikke stiller mere spørgsmålstegn ved Carlos dispositioner. Ikke alene har spillet været skidt, han har ikke bestået de to store tests han har været igennem indtil videre.

Det her er berettiget kritik;
These are tough days for Ancelotti. A good result masked a bad performance in the Champions League in midweek. The former Chelsea coach has failed his two big tests in La Liga and is no closer to solving the conundrums involving individual players that concerned him at the start of the season - Bale and Karim Benzema in particular.

The Real Madrid objective of winning the league looks more remote than ever; they are six points adrift of Barcelona - a gap that can effectively be light years in Liga terms.
Det er dog måske præstationer som redder ham lidt.
Yet they will top their group in Europe. So long as Real Madrid remain in the shake-up for the Champions League title and that highly-prized Decima, he will be retained. But he will not have goodwill from the league season to fall back on if that chance escapes them.
Det kunne være interessant at se, hvordan de vil reagere hvis Real går hen og taber til Juve.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Real-laudrup er 100 procent, Piquénbauer fra bold.dk og Fcbarcelona.dk forum.. Han er den eneste der er på alle 3 steder samme tid. Få dig et liv ven, forstår ikke du kan finde på at oprette en bruger på madridista og spil du er fan af madrid når du ikke er. Helt ærlig har du ikke andet at give dig til. Spis en hotdog eller tag dig en spiller istedet.
Hehe så er jeg sgu blevet anklaget for at trolle på madridista! Er ked af at skuffe men real-laudrup er sgu ikke mig... Jeg ville aldrig skrive på et så klamt forum. Håber i læser med real boys ;-) Forresten dejligt at i flyver i flæsket på den eneste der prøver at være lidt objektiv angående dommeren. I er dygtige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

Piquénbauer skrev:
Real-laudrup er 100 procent, Piquénbauer fra bold.dk og Fcbarcelona.dk forum.. Han er den eneste der er på alle 3 steder samme tid. Få dig et liv ven, forstår ikke du kan finde på at oprette en bruger på madridista og spil du er fan af madrid når du ikke er. Helt ærlig har du ikke andet at give dig til. Spis en hotdog eller tag dig en spiller istedet.
Hehe så er jeg sgu blevet anklaget for at trolle på madridista! Er ked af at skuffe men real-laudrup er sgu ikke mig... Jeg ville aldrig skrive på et så klamt forum. Håber i læser med real boys ;-) Forresten dejligt at i flyver i flæsket på den eneste der prøver at være lidt objektiv angående dommeren. I er dygtige.
Så det godt faktisk. Synes det er mærkeligt, at en som næsten har skrevet 400 beskeder på deres forum, i alt den tid skulle have været en kæmpe Barca fan. Hvorfor har han så ikke afsløret det fra starten af? Hvorfor skrive 400 beskeder, uden at sige noget omkring, at man ikke kan lide Real Madrid?
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jurij skrev:
Piquénbauer skrev:
Real-laudrup er 100 procent, Piquénbauer fra bold.dk og Fcbarcelona.dk forum.. Han er den eneste der er på alle 3 steder samme tid. Få dig et liv ven, forstår ikke du kan finde på at oprette en bruger på madridista og spil du er fan af madrid når du ikke er. Helt ærlig har du ikke andet at give dig til. Spis en hotdog eller tag dig en spiller istedet.
Hehe så er jeg sgu blevet anklaget for at trolle på madridista! Er ked af at skuffe men real-laudrup er sgu ikke mig... Jeg ville aldrig skrive på et så klamt forum. Håber i læser med real boys ;-) Forresten dejligt at i flyver i flæsket på den eneste der prøver at være lidt objektiv angående dommeren. I er dygtige.
Så det godt faktisk. Synes det er mærkeligt, at en som næsten har skrevet 400 beskeder på deres forum, i alt den tid skulle have været en kæmpe Barca fan. Hvorfor har han så ikke afsløret det fra starten af? Hvorfor skrive 400 beskeder, uden at sige noget omkring, at man ikke kan lide Real Madrid?
Man kan jo ikke "kritisere" real uden at være barca fan? Og når man så desuden bruger et billede/en video som jeg har så må man jo være mig. Madridista.dk længe leve.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

“@PetterVeland: Disiplinærkomitéen i RFEF skal vurdere å straffe Cristiano Ronaldo etter at han kalte Undiano Mallenco "en j*vla feiging" [Sport], #cmore”

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

De gør 100p ikke noget ved det..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Jo. Han får sgu da et klap på skulderen af dem!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Han får erstatning for psykisk slitage, i form af fem straffespark over de næste fem kampe ;)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

jeg skal da nok love for, at RM nok skal få straffespark i hoved og røv resten af året nu! Og det er sgu ikke fordi, de ikke har fået tildelt tvivlsomme straffespark tidligere i denne sæson (*host* Elche-kampen *host*)!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

I aftes gik det omsider op for mig hvor det er jeg har set Ancelotti før:

Billede

:mrgreen:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

De bedstbetalte Real Madrid spillere i nettoløn angivet i euro

1. Cr7 = 17 mio. euro
2. Bale = 7 mio. euro
3. Casillas = 6 mio. euro
4. Benzema, Sergio Ramos, Modric, Xabi, Pepe, Diego Lopez = 4,5 mio. euro
Di Maria = 3 mio. euro

Det er for hjernedødt, at Bale kan overgå Real Madrid legende som Casillas og en så betydningsfuld spiller som Sergio Ramos i nettoløn, når Bale har haft en sæson, hvor han har været verdensklasse.

Logik er der sgu ikke i Real.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster