Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Exaaaaaaaactlyyyyyy.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev: Det er netop også bredden, jeg snakker om. Man vinder ikke med at have de bedste 11 spillere over en sæsoner, men den bedste trup. Bevares, formår Neymar allerede i denne sæson at overtage verdenen, så er det en kæmpe bedrift, men omvendt vil jeg ikke have så store forventninger til ham endnu, da han stadig er ung. Men breddemæssigt synes jeg sgu, at I har lidt et knæk, og det er der, Barca kan få alvorlige problemer, hvis det sker.
Det kan man mene. Men thiago slog aldrig igennem så jeg vil ikke kalde ham for det store tab. En roberto kan godt udfylde noget af det vi mistede med thiago. Abidal spillede ikke så ved ikke engang om man kan nævne ham som breddespiller. IMO er der fint bredde på midten og i angrebet. Det er forsvaret der mangler men det gjorde det også i sidste sæson.
Enig med Piquénbauer. Selvfølgelig også enig med # 23 i, at der mangler bredde - i og med, at forsvaret ikke er så godt som det burde være. Det skulle undre mig, hvis der var én eneste herinde, som syntes at vi var perfekt dækket ind der.
Dog vil jeg også mene, at vores trup samlet set står stærkere end i sidste sæson. Hvis vi så oven i købet kunne slippe for den komplet latterlige mængde af belastende småskader, som vi har døjet med de sidste par sæsoner, kunne det også være en afgørende forskel.
Det er selvfølgelig svært at sige om vi havner i samme suppedas, men i og med at Tata synes mere interesseret i rotation i start-11'eren end Tito, kunne de måske komme bare en del af disse problemer til livs.

Hvis Cesc formår at undgå et formstyrtdyk, vil de færreste nok komme til at savne Thiago. Som Piquénbauer også nævner, har Sergi Roberto vist yderst lovende takter.

Selvfølgelig kunne vores trup godt være bredere/stærkere, men at vi på papiret har lidt et knæk i forhold til sidste sæson, kan jeg ikke få øje på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »



Så er de i gang! Ronaldo kommer for sent ind i en tackling på bale. Bale "ydmyger" så ronaldo med en tunnel... De skal nok blive gode venner ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Billede

Lige noget for Pepe!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Er der ikke ben for 1,5 miliarder i den tackling dér?

Hvor er det morsomt at Bale er verdens dyreste spiller. Jeg fatter det ikke. Jeg forstår heller ikke hvordan Zidane får Christiano til at være den dyreste i verden. Franskmanden har heller aldrig fremstået som den kløgtigste, men deres købesum er jo ikke til at tage fejl af. Det er som om han kun siger det for at Christiano ikke skal blive ked af det.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Elbarca skrev:Er der ikke ben for 1,5 miliarder i den tackling dér?

Hvor er det morsomt at Bale er verdens dyreste spiller. Jeg fatter det ikke. Jeg forstår heller ikke hvordan Zidane får Christiano til at være den dyreste i verden. Franskmanden har heller aldrig fremstået som den kløgtigste, men deres købesum er jo ikke til at tage fejl af. Det er som om han kun siger det for at Christiano ikke skal blive ked af det.
Det er nemlig pinligt. Meget meget pinligt.

Iøvrigt udtaler Ancelotti at Bale havde andre og større tilbud end fra Real. Men for den nette sum af 100 mill lavede Real et vaske ægte scoop!
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
Elbarca skrev:Er der ikke ben for 1,5 miliarder i den tackling dér?

Hvor er det morsomt at Bale er verdens dyreste spiller. Jeg fatter det ikke. Jeg forstår heller ikke hvordan Zidane får Christiano til at være den dyreste i verden. Franskmanden har heller aldrig fremstået som den kløgtigste, men deres købesum er jo ikke til at tage fejl af. Det er som om han kun siger det for at Christiano ikke skal blive ked af det.
Det er nemlig pinligt. Meget meget pinligt.

Iøvrigt udtaler Ancelotti at Bale havde andre og større tilbud end fra Real. Men for den nette sum af 100 mill lavede Real et vaske ægte scoop!
Jeg er sådan lidt: whatever, hvis de vil smide SÅ mange penge for en spiller der ikke har bevidst sit værd mere end 1,5 sæsoner i Tottenham, og Bale (21) overgåes af RVP (26) og Luis Suarez (23) i mål, så må RMD da hjertens gerne bryste sig af at have verdens dyreste spiller(e).

Imens de har købt Kaka og CR har de ikke haft andet success end en Cdr, en Liga og en Spansk superCup (illustreret ved honurs: http://messivsronaldo.net/) og det var med de dyreste spillere man kunne opdrive.. imens tog Barca det ene trofæ efter det andet med verdens BESTE spillere istedet for verdens DYRESTE spillere.

Lad det blot fortsætte.. og når Bale og CR får et burst-up (because, believe me, it's gonna happen!), eller Bale ikke indfrier forventningerne og blir buet ud af banen på Estadio Bernabeu så begynder Perez jo blot at kigge efter den nye verdens dyreste spiller.. Lur mig om han ikke køber RVP for 120 Millioner næste år.

Udfaldet bliver dog det samme.

Mit gæt er: Hvis Bale virkelig blir den store success vil CR væk, for han vil næppe spille 2. violin i det show. Hvis ikke Bale indfrier forventningerne, køber de næste år en endnu dyrere spiller og Bale ender som deres Kaka historie.

Det er dyrt købte lærepenge!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Ronaldo har i dag forlænget til 2018.

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Tyder ikke på en retur til Manchester, desværre. Øv.
#jesuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Fritte skrev:Hvad er det for et big ass vægur han har på armen?! :eek:
Indbygget Pokémon
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_6

Poster den her eftersom jeg ikke rigtig ved hvor den hører til. Men en lidt underligt udmelding... Roser ronaldo men siger samtidigt at barca er det bedste hold nogensinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Hm.., man skal passe på med, at "overfortolke" ting, men hvis man nu skal "overtolke", så underminerer han jo Messi endnu mere, med det der:
Barcelona is the best team of all time, and is the base of the Spanish national team, he continued.

"Their players have more opportunities to score. Cristiano is playing for a team that is one thing when he’s there and quite another when he isn’t. It’s a tough role to play."

Med andre ord: Messi bliver båret af et bedre hold, derfor er CR mere komplet og bedre. Det er den samme gamle sang, som mange andre pro CR folk har kommet med. Men hvis man skal "overfortolke", som sagt... ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:Hm.., man skal passe på med, at "overfortolke" ting, men hvis man nu skal "overtolke", så underminerer han jo Messi endnu mere, med det der:
Barcelona is the best team of all time, and is the base of the Spanish national team, he continued.

[8b]"Their players have more opportunities to score. Cristiano is playing for a team that is one thing when he’s there and quite another when he isn’t.[/b] It’s a tough role to play."

Med andre ord: Messi bliver båret af et bedre hold, derfor er CR mere komplet og bedre. Det er den samme gamle sang, som mange andre pro CR folk har kommet med. Men hvis man skal "overfortolke", som sagt... ;-)
Det er jo chokerende at CR's egen agent mener at CR er verdens bedste spiller.

Nærmest forrykt!

P.S: denne video fortæller betydningen af bogstaverne CR
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:Hm.., man skal passe på med, at "overfortolke" ting, men hvis man nu skal "overtolke", så underminerer han jo Messi endnu mere, med det der:
Barcelona is the best team of all time, and is the base of the Spanish national team, he continued.

[8b]"Their players have more opportunities to score. Cristiano is playing for a team that is one thing when he’s there and quite another when he isn’t.[/b] It’s a tough role to play."

Med andre ord: Messi bliver båret af et bedre hold, derfor er CR mere komplet og bedre. Det er den samme gamle sang, som mange andre pro CR folk har kommet med. Men hvis man skal "overfortolke", som sagt... ;-)
Det er jo chokerende at CR's egen agent mener at CR er verdens bedste spiller.

Nærmest forrykt!

P.S: denne video fortæller betydningen af bogstaverne CR
phpBB [video]
Jep, andet ville også være chokerende og forrykt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Hæhæ, det skal nok gøre ham agenten populær i omklædningen i Madrid, at han mener at Real Madrid kun har én spiller der er værd at tale om, og at holdet reelt set ikke kan noget når denne spiller ikke er med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Paulinho15 og 34 gæster