Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

@Lopezzz det syndt for dig!

@Visca El Barca hehe jeg har ikke noget problem med at du kalder Real et cirkus, for jeg elsker cirkuser og især klovne! ;P

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:@Lopezzz det syndt for dig!

@Visca El Barca hehe jeg har ikke noget problem med at du kalder Real et cirkus, for jeg elsker cirkuser og især klovne! ;P
Ja så har du fundet den rette klub at holde med :D God fornøjelse med det 8)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

".. Og jeg elsker pokémon. Gid jeg var Ash. Jeg elsker også Flexi Trax. Weeee"..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
mamma mia skrev:Det er til grin at vi ikke udnytter vores talenter ja, men kan ikke se hvad der ellers skulle være til grin?

Det hele :D Hele jeres klub er til grin. Jeres bestyrelse er til grin :D Jeres sportslig ledelse er til grin, fordi de bruger pengene blindt. Jeres fans, ISÆR dem der kan stemme, er til grin fordi de genvælger en sportslig ledelse, der i sin første regeringsperiode i den grad smadrede klubben. I har såvidt jeg husker fyret 9 trænere siden 2000. Det vidne jo bare om hvor latterlig klubben bliver styret, rent organisatorisk. I har jo en enorm gæld. Det er jo kun fordi staten holder hånden over jer, at i ikke er i de samme problemer rent økonomisk, som Valencia er i.
Så kom der alligevel et fornuftigt indlæg fra din side af.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
mamma mia skrev:Det er til grin at vi ikke udnytter vores talenter ja, men kan ikke se hvad der ellers skulle være til grin?

Det hele :D Hele jeres klub er til grin. Jeres bestyrelse er til grin :D Jeres sportslig ledelse er til grin, fordi de bruger pengene blindt. Jeres fans, ISÆR dem der kan stemme, er til grin fordi de genvælger en sportslig ledelse, der i sin første regeringsperiode i den grad smadrede klubben. I har såvidt jeg husker fyret 9 trænere siden 2000. Det vidne jo bare om hvor latterlig klubben bliver styret, rent organisatorisk. I har jo en enorm gæld. Det er jo kun fordi staten holder hånden over jer, at i ikke er i de samme problemer rent økonomisk, som Valencia er i.
Så kom der alligevel et fornuftigt indlæg fra din side af.
??? :? R u talking to me Da?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

I'm just as suprised as you are
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:I'm just as suprised as you are
Hmm ja det må du jo være. Med alle de utrolige fornuftige ting du skriver. Din reaktion efter kampen igår, hvor du beskylder dommeren for bevidst at spille Sevilla spillerene og stoppe vores opspil ved at stå vejen er jo utrolig fornuftig sagt :?
Jeg kan godt se at jeg aldrig vil nå op på dit niveau, når det handler om at skrive fornuftige indlæg Da :D :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Visca, jeg ved godt, at den til grin liste kan blive et værk på størrelse med bibelen, hvis vi begynder at remse det hele op, men vil gerne have et enkelt punkt med også.
Da Calderons folk lukkede, låste og holdte døren under afstemningen i 08. Se, det var sateme en spas dag, og meget sigende for den latterlige klub.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

ladislau skrev:Visca, jeg ved godt, at den til grin liste kan blive et værk på størrelse med bibelen, hvis vi begynder at remse det hele op, men vil gerne have et enkelt punkt med også.
Da Calderons folk lukkede, låste og holdte døren under afstemningen i 08. Se, det var sateme en spas dag, og meget sigende for den latterlige klub.
Ja den havde jeg glemt :D :D :D Hmm sikke en dejlig klub Real er, kongeklubben som de kalder den :shock:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Jeg kan godt se at jeg aldrig vil nå op på dit niveau
Fair
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg kan godt se at jeg aldrig vil nå op på dit niveau
Fair
Nej. Fair nok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Skulle nogen have lyst til at spionere hos fjenden, så sender TV2 Zulu en dokumentar om Real i aften. Programomtalen lyder som følger:

21:00ZULU.DOX: Real: The Movie
Spansk fodboldfilm fra 2005.
Sendes i surround
Originaltitel: Real, la pelicula
Dette er den første officielle film om en af de mest vindende fodboldklubber nogensinde - Real Madrid. Blandt de mange stjernespillere, som medvirker i filmen, er Zidane, Beckham, Ronaldo, Raul, Owen, Figo og Carlos. Filmen, der blander dokumentar og fiktion, viser, hvordan Real Madrid er blevet et verdensomspændende fænomen og influerer på millioner af menneskers liv overalt på kloden.



..."blander dokumentar og fiktion"!?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

JonasV skrev:..."blander dokumentar og fiktion"!?
He he, fedt.

Jeg tror, at det betyder, at vi kan forvente, at Messi, Xavi, Iniesta og Zlatan er Real-spillere og at de seks Barca-trofæer i 2009 er Reals og står på Bernabeu. Mon ikke de også kan snige en Champions of the Universe-titel ind et sted. Formentlig en kamp spillet på Mars mod det bedste hold fra Alpha Centauri. De kan lige så godt gå planken ud i deres groteske idioti.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Haha!

Det var også noget i den stil jeg forestillede mig. Fiktion som i at 2-6 kampen aldrig har fundet sted, at de har et sundt forhold til økonomi og ledelse - og naturligvis Champions of the Universe-titlen.

10hi!

Re: Real Madrid

Indlæg af 10hi! »

Spansk fodboldfilm fra 2005.
JonasV skrev:Haha!

Det var også noget i den stil jeg forestillede mig. Fiktion som i at 2-6 kampen aldrig har fundet sted, at de har et sundt forhold til økonomi og ledelse - og naturligvis Champions of the Universe-titlen.
I og med at den blev optaget/filmet i 2005, har 2-6 kampen vel ret beset aldrig fundet sted! ( :

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster