Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Så har madridista.dk endnu engang lavet en nyhed for børn.

En af deres brugere påpeger dog også hvor barnligt det er.

http://madridista.dk/index.php/forum/ny ... e-camp-nou

:roll:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Pepe efter hans lille fight:

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har læst flere hyldester af manden på facebook af diverse Real-fans.. Hvordan kan man hylde sådan en psykopat..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

FCBarcelonaChr skrev:Har læst flere hyldester af manden på facebook af diverse Real-fans.. Hvordan kan man hylde sådan en psykopat..
Hvordan kan man være Real-fan... Svaret findes heri
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Du har nok ret Daluigi, ihvertfald i mange tilfælde er det rigtigt..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Daluigi har altid ret, når det kommer til de idioter fra Madrid
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Det er simpelthen utroligt, at Danmarks førende Real Madrid-hjemmeside er så kvalmende subjektiv at høre på. Det gør jo madridista.dk til grin.
Snakken havde forud for kampen, som så mange gange før, handlet om Messi versus Cristiano Ronaldo. Denne aften var der ingen tvivl om, at Cristiano Ronaldo overgik den lille argentiner, som måske havde været bedst tjent med overhovedet ikke at klæde om til kampen. [...] Straffesparket – korrekt dømt – om end synderen Pique flæbede mere over den kendelse end en udstemt Paradise Hotel-deltager, blev sikkert sparket i nettet. [...] og selvom Pedro kom en anelse tættere af to omgange, så skal man være ualmindeligt blåøjet catalansk sportsavis skribent for med alvor at mene, at hjemmeholdet blev snydt for noget i de situationer. [...] så gjorde Cristiano det til 2-0. Nu efter et veludført kontraangreb, hvor dí María gjorde en efterhånden mere end halvtung Puyol til grin. [...] Kampen vil desuden blive husket for Jordi Albas nærdødsoplevelse ved sidelinjen, hvor han efter et fuldstændigt vanvittigt overfald fra Álvaro Arbeloa blev kastet til jorden og snart ikke vidste, hvilken kropsdel han skulle ømme sig over. Havde det da heller ikke været for et par sprøjt mirakelvand og nogle opmuntrede bemærkninger fra de nærmeste tilskuere, så er det ikke sikkert, at backen havde været i stand til at score sit trøstemål mod kampens slutning.
Hvordan kan man skrive så meget mundlort? Bevares, Alba gjorde sig selv til grin, men man kan da ikke tillade sig at være så farvet på en hjemmeside for tilgængelige. Det ligner jo noget, en 11 årig har skrevet.

Denne Oscar Gomez Svendsen ligner sikkert en, der går i poppede oversized t-shirts med gult, rødt og grønt tryk på med en klam Crazy Daisy vest uden over, og 4 tons DAX-WAX i håret.

Kæft, jeg væmmes ved den hjemmeside.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er skræmmende at man kan lukke så meget lort ud på så lidt spalteplads..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er seriøst flov på real vegne. Det er jo værre at læse det der end at se pepe lege tosse!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Real er efter dagens kamp verdens bedste hold (I sidste uge var det Milan) Lige intil United slår dem ud af CL og de højst kan vinde Copa del rey.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

emo skrev:Hej, michaelk94...
Hej Emo, nu skal jeg ind og håne.

Nej, jeg er ikke engang så overrasket over resultatet, selvom jeg er ovenud glad for sejren. Jeg har hele tiden vidst at vi var på niveau med jer og det kun var et spørgsmål om tid før vi fik ydmyget jer, ligesom I har ydmyget os så længe. Det er uden at lyde arrogant, men de seneste seks indbyrdes opgør inden igår fortæller jo også hvor lige disse to hold er. 1 sejr til Barca, 2 sejre til Real og 3 uafgjorte. Nu vandt vi så igen igår, men det betyder ikke at vi er bedre, for det er stadig to lige gode hold, men jeg har stadig en fornemmelse af at de fleste herinde føler, at Barca stadig er verdens ultimativt bedste hold.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det er ikke i de indbyrdes opgør at de to hold skal bedømmes op imod hinanden. Men på trofæerne vundet.
Det har til gengæld virket som om (ikke underligt), at Madrid har haft laaangt mere motivation i de indbyrdes kampe.

Ellers er Brøndby næsten lige så gode som FCK. Og det er jo MEGET løgn.

Edit; og hermed ikke sagt, at det er rigtigt. For de er utroligt lige. De to bedste hold i verden imo.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

michaelk94 skrev: Hej Emo, nu skal jeg ind og håne.
Vær blid med dine ord, der er jo igen en kamp på lørdag.

Kan så se at du var halv-blid med dine ord. Jep, Barca er stadig et bedre hold en Real IMO. Det kører ikke for os i de seneste kampe, men kommer det til igen snart, faktisk allerede fra på lørdag. Dog burde en kamp hvor i skaber mere end os som igen intet skaber, ikke være faktum for at meget har rykket sig mellem de to klubber. For mig at se mangler i stadig lidt i at "hente" os.

Om i sparer spillere eller ej, ser jeg Barcelona stille op i bedst mulig opstilling og kræve den sejr hjem.
Allez...

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

zqa skrev:Det er ikke i de indbyrdes opgør at de to hold skal bedømmes op imod hinanden. Men på trofæerne vundet.
Det har til gengæld virket som om (ikke underligt), at Madrid har haft laaangt mere motivation i de indbyrdes kampe.

Ellers er Brøndby næsten lige så gode som FCK. Og det er jo MEGET løgn.

Edit; og hermed ikke sagt, at det er rigtigt. For de er utroligt lige. De to bedste hold i verden imo.
Nej men sidste år vandt Real ligaen klart, i år vinder Barca ligaen klart. (Endnu mere sikkert), men de indbyrdes opgør har været utrolig tætte og det er altså over 7 kampe.

Selvfølgelig kan man også sammenligne på trofæer. Her har Real Madrid en ligatitel, mens Barca har en Copa del Rey titel. (Jeg mener at vi "hentede" jer i sidste sæson).

Emo:

Vi vandt den vigtige kamp. På lørdag er fuldstændig ligegyldigt, da I har vundet ligaen og vi har en endnu vigtigere kamp på tirsdag.

Jeg kan ikke se, at vi stadig skal "hente" jer. Vi har altid tætte kampe og når langt i alle turneringerne. Man kan sige i spiller noget smukkere fodbold, men rent fodboldmæssigt, der har vi IMO indhentet jer, hvilket igår var det bedste bevis på, men der er masser af beviser, kontra dengang hvor I slog os 5-0 og 6-2 på egen bane.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

@ michael94

Jeg ved ikke om du så kampen i går, men det var da mere end tydeligt at kampen var ligegyldig for os. Vi gad jo slet ikke at spille den. I år er vi mere liga end vi er coppa. Det kan skifte fra sæson til sæson. ;-)

Det jeg mener med at "hente", er at taget vi den "periode" siden Mou kom til Real, og rivaliseringen "på-ny" blussede op, så har vi et bedre indbyrdes record.

Jeg er enig at i er kommet meget tæt på os, hvilket IMO også kun var den vej det kunne gå. Da vi startede ud med Pep var vi "revolutionærende" og alt og alle skulle igen lære at spille imod os. Det er klart at hold bliver bedre til at nærme sig Barcelona har de midlerne og kvaliteten til det end Barcelona bliver bedre til at distancere sig og vinde alle kampe 5-0 selv imod klubber som Real, United, Munchen, Cfc, osv..

Man skulle bare nyde starten af Pep-perioden for man vidste at nye 5-0 og 2-6 resultater ikke lå her i den nærmeste fremtid. Men det er hellere ikke nødvendigt. En 1-0 sejr kan være ligeså smuk og overbevisende og afklapsende som en 5-0, gøres det på den rigtige måde.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster